Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dimi #30841:
A kde to tam v tom nepríčetnom neprehzľadnom verejnom dome mám hľadať ? ?
Reakcia na: PTI #30815:

Pán Titl, Vaše príspevky majú dobrú odbornú úroveň, vela Vašich návrhov (možno väčšinu) považujem za prínos mhd a vítal by som ich realizáciu. Návrhy vo Vašom príspevku #30827 považujem za vynikajúce.
Ale čo sa týka Vašeho návrhu riešenia na nám.Oslob., nemožem sa stotožniť, je dost v rozpore v súčasnosti presadzovanými trendmi vo svete.

„stav, ktorý je už zabehaný“..... on nie je zabehaný, on bol VNÚTENÝ, ľudia sa nezabehali ale rezignovali. Ešte v 80-tych rokoch boli zastávky obojsmerne pri dargove (ostrovček je dodnes), pozdejšie medzi pomníkmi.
„priestorové možnosti“ .... sú na N.O. viac než dobré. Tam ide skor o priestorovú rozľahlosť a tým aj vhodnosť viacerých zastávok.
„náväznosť na pešiu zónu - Hlavnú ulicu“ .... tak tá mi akosi uniká, ak električka z Kuzmányho mi zastane až na Južnej pri d.t. (???)
„dôležité silné pešie ťahy“ .... prosím, tak toto už fakt nie, to si až skoro odporujete, ved Vy v mieste trasy a spojnice mhd chcete riešiť náväznosti PEŠÍMI ŤAHMI ?
„prednosť cieľovej dopravy pred prestupom - prestupujúcich bude určite menej ako zdroja“ .....tak realita smeruje inam. Prestupov bude omnoho viac a obávam sa ,že mnohokrát aj zbytočne vnútených; to je vidieť na experimente našich linkotvorcov, napríklad odklonom dopravy z tradičných smerov k tech.univerzite.
Inak väčšina ludí využíva prestupy už dlho pri stávajúcom stave ako náhradu za síce premávajúci priamy spoj ,ale s nevyhovujúcim intervalom. Tých druhých, čo sú ochotní si počkať pol alebo trištvrť hodiny na priamy spoj je ovela menej ( AJ KEĎ V TÝCHTO DŇOCH SÚ POČUŤ NAJVIAC)
„Takže tak, individuálne záujmy musia ustúpiť väčšinovým, koncepčným a komplexným požiadavkám“.... ale to nie sú individuálne vzťahy, ved hlavným účelom tak silného dopravného uzla je pohodlný a rýchly prestup a nie návoz substrátu k nejakému hypermarketu. A množstvo atraktívnych cielov na tak rozlahlej ploche ako uvádzate (vzp, hotely, pasáže, centrum) to sú priam zastávkové vzdialenosti medzi nimi. Tak prečo to nevyužiť?
-Kolajové prepojenie na Hlavnú síce „perspektívne a výhľadovo“ dodáva optimizmus, ale v danom kontexte nedáva praktický zmysel. P.S.: pamätám si obojstranne ostrovčeky pred Slovanom.
-Dávate si za príklad Prahu, to je dobre, ale práve tam sú príklady a aj motivácia k riešeniu zastávok na N.O.
-Ja proste nie som schopný si vysvetliť Váš pojem „prekážajúce rozmiestnenie zastávok“ ; čo komu je prekážajúce ? Vodičovi, že otvorí luďom pri Hlavnej a potom aj na prestup pri d.t. ?
-Používate správny výklad príslušnej STN ohladne rozraďovacích pruhov pred križovatkami a s tým spojenými súvislosťami ?

Inak čo sa týka pána Ar.Sch. tak ten človek ZRUŠIL MOŽNOSŤ VYUŽÍVANIA MHD NA KRATŠIE VZDIALENOSTI.

Ja a mnohí iní, čo si prajú aby košická mhd bola riešená kvalitne , možme na týchto stránkjach len polemizovať. Vy to možte svojimi návrhmi alebo rozhodnutiami OVPLYVNIŤ na dlhú dobu a to k prospechu cestujúcich alebo iných záujmových skupín.
Prosím nemusíte sa už vyjadrovať k téme , ale skúste sa nad tým zamyslieť.
Reakcia na: eMareq #30828:
strajkova pohotovost? To je co ? V Kosiciach pojem neznali. Tu su posrany ludia si dupnut ale ma to rozne dovody, uviedol ich aj arksun
Reakcia na: KVKV #30839:
vodic si ma odjazdit a zvolneho musi tiez?
Odbormi konzultovat? Nesiahaju mi ani po ,malicek, ved aj oni sa postarali o ten system, ktory tu je. A este ani posrate zvysenie platov sudruzka Ivanova, nechcela schvalit, tak na co zivit take odbory?
K vyberovemu konaniu, urcity ludia v DP pozeraju na to, kto da viac, ten ide. Cele vyberove konanie je zmanipulovane vid velke zakazky.
Pocuvat radio nie je trestne v autobuse. To aj v hypermarketoch, baroch a restauraciach bolo zakazane. A dalej, radio ponuka dopravne spravy, ktore su pre vodica dolezite. A ako pises, tak ten zakon je pre pravnicke firmy zavazujuci platit poplatky, a podnik nakupuje vozidla z autoradiami, tak by mal za to aj platit. A ku koncesionarskym poplatkom, ja nepocuvam SR1 a pod. Takze mi mozu skocit na hrb. A inac psychologovia odporucaju mat zapnute radiou alebo neaku muziku, zlepsuje to koncentrovanost vodicov a odburava stres. Ale to su pojmy nezname pre vodicov, ktory nesedia za volantom pol svojho zivota
Reakcia na: KVKV #30840:
Cingrlatka ma netrapia. Mna zaujima bezpecnost a preto to tak mam spravene a snazil som sa kusok esteticky to spravit. Nic viac
K tym strajkom som sa ja uz vyjadril jednoznacne... Najdete to v jednom mojom prispevku ? ? ..
Reakcia na: KVKV #30839:
Jasne svet gombička. "nedostatky úložných priestorov a technické dovybavenie má konzultovať s nadriadenými a odbormi." A kym sa to začne riešiť tak bude pod zemou. "... N_E_M_O_Ž_N_O NAHRADZOVAŤ ANARCHIOU A KUTILSTVOM VODIČOV." a čo maju robiť keď to nikoho nezaujíma? Maju jazdiť vo vetrovkách atď. atď.? Fakt vidno, že ste nikdy nerobil prof. vodiča. Chodte si to odskúšať a potom tu píšte tie múdrosti (nehovorím, že všetko od vás je blbosť napr. články o historii ma zaujímajú... ? )
Reakcia na: S499.1023 #30837:
Precitaj si stranky Slovenskeho Zvazu Autorskeho: www.soza.sk
Reakcia na: BMko #30784:
....“lebo vdaka oslepeniu stratil chvilkovy vnem okolia vpyvom osvetlenia. Kde je teraz? Ma na krku verejne ohrozenie.
Co keby zamestnavatel zabezpecil dostojne pracovne podmienky? Tu v Kosiciach? Zabudni, tu je vodic uplne to posledne hovno. Fakt prid si to vyskusat a uvidis co to je.
A pokial si nepomozes sam, tak si nepomozes vobec, lebo tu problemy vodicov skoro nikoho nezaujimaju a toho koho zaujimaju a zaujem riesit, ma podkopavane nohy.“....

TAK ŠTRAJKUJTE ZA TOTO,
A NIE ZA TO, ŽE VÁM NIEKTO ZAKÁZAL CINGRLÁTKA.
Reakcia na: regeta #30787:

Myslel som, že už som danú tému vyčerpal , ale nebolo celkom správne pochopené ,čo som chcel vyjadriť.
Jednou vetou.
TO, ŽE KOMPETENTNÍ VEDÚCI PRACOVNÍCI IGNORUJÚ OPRÁVNENÉ POTREBY DOPLNKOVEJ VÝBAVY VO VOZIDLE, N_E_M_O_Ž_N_O NAHRADZOVAŤ ANARCHIOU A KUTILSTVOM VODIČOV.

-vodič si má svoje ODJAZDIŤ a ísť domov.
-nie je to jeho vozidlo, nemá nárok ani fixkou na sklo urobiť puntík.
-nedostatky úložných priestorov a technické dovybavenie má konzultovať s nadriadenými a odbormi.
-vrámci zaobstarávaní nových vozidiel musia byť pri výberovom konaní zahrnuté objektívne požiadavky a potreby vodičov na základné a doplnkové vybavenie zaisťujúce ich základné potreby a pohodlie pri výkone zamestnania a bezpečnosť prevádzky.

Ad RÁDIÁ:
Rád si nechám vysvetliť ako to je vlastne na Slovensku s používaním rádií . Pre istotu ešte dnes činím dotaz u Slovenského rozhlasu , akože je to s vyberaním koncesionárskych poplatkov u firemných vozidiel. Konkrétne u autobusov DPMK.

Pokial viem , tak v ČR ale zrejme i v SR platí toto:
1/súkromná osoba platí koncesionársky poplatok IBA JEDEN, a to aj v prípade , že používa viac radioprijímačov (v byte , prenosné rádio, autorádio...atd.)
2/právnická osoba (to jest firma) je povinná platiť konces.poplatok ZA KAŽDÝ radioprijímač ,ktorý vlastní a je umiestnený v priestoroch firmy a vo vozidlách, včetne prenosných prijímačov vynášaných mimo priestory firmy.

Než mi dojde odpoveď od kompetentného orgánu , uvítam Vaše poznatky, ale prosím len to, čo je skutočne platné podla zákona, nie osobné dojmy na vec.

Tým som vyjadril k veci všetko. Na rádiá odpoveď doplním alebo Vám príde od kompetentného.
Reakcia na: TA #30797:

No veď hej, aj tak bolo.
Bez ohladu na existenciu a zmeny iných zastávok, pri Šrobárke bola až do obnovy trate na Kuzmányho.
Reakcia na: Isidor #30791:
Slúchadlá sú za jazdy zakázané, primeraná hlasitosť je dovolená, žiadne porušenie autorského zákona to nie je. Keď si doma v byte pustím muziku a cez otvorené okno to započujú ľudia na ulici, bude to porušenie autorského zákona?
Reakcia na: BMko #30789:
Veď ja nehovorím, že to nejaká smernica zakazuje, ja iba hovorím, že by to mohla bez problémov zakázať.
Ktore CNG karosy uz isli na neRA-ckove sluzby miesto 5229,30,1,2 ?
Reakcia na: eMareq #30828:
Sama pohotovosť a nikdy nič....
Reakcia na: cybernetic #30832:
Cudujes sa ? ? ? ?
Dimi
na tvojom clanku vcera fičala cela budova "A" na Bardejovskej ?
Reakcia na: Isidor #30782:
Na tejto trase síce jazdím pravidelne ale pätnástkou málokedy, to je fakt.
Reakcia na: KVKV #30762:
Troška si pletiete ovocia...
Rádio je povolené a bežné, dokonca ho výrobcovi a dodávajú priamo s vozidlami.
Na elektroinštaláciu vo vozidle netreba vyhl. 50, zásahy sú zakázané z iných dôvodov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.