KVKV vidim že ste odborník na dopravu ale nejazdil ste ako profesional,radio je normalnou sučaťou vozidla,potom tam nemá byť ani vysielačka. Samozrejme nemá tam čo robiť,záclonky,žaluzie,nálepky,rôzne fólie a domontované veci ,takisto si myslím pokiaľ fólie proti slnku v horných častiach skiel sú na ochranu proti slnku. A že si niekto namontuje vešiak lebo si nemáte kde zavesiť tašku a podobné veci,tak je hlúposť tomu brániť.Ono totiž nemáte kde zložiť hlavu vážený,treba skúsiť odkrútiť 22 dní a nemáte si kde zložiť veci na bežnú potrebu, a to nehovorím o striedaní vozov chodíte do práce a neviete akí stroj Vám sa dneska ujde.Nemáme také konečné aby sme si nemuseli nič nosiť do práce. Dalšia záležitosť sú konečné pokiaľ nebude zaistená vybavenosť konečných a zároveń vyriešiť,zabrániť kradežam zariadení. tak sa nič nevyrieši.
V prvomm rade ak sa chce riesit system neupravovania si vozidiel. Nech sa laskavo vyriesi udrzba a starostlivost o vozidla dielenskymi pracovnikmi. Pokial budu dielne srat na vozidla a vsetky vozidla nebudu vyzerat rovnako aj po technickej stranke, tak sa vodici budu burit. Nieze je ta praca len nezaplatena, ale aj riadne buzerovana. Buzeracia dielni je skoro ziadna, buzeruje sa za fajcenie ale za to co by sa malo sa nerobi. Odporucam ti spravit vodicsky preukaz skupiny D a odjazdiit aspon skusobnu lehotu a zmenis razantne nazor. Lebo pokial sa nestaras o voz sam a nechavas ho na zverenie dielnam, tak z lepsieho chodis do horsieho. a to ti potvrdi kazdy vodic. A k zrkadlam, ak pricvaknes cestujuceho pre nedostatocny vyhlad v zrkadle, lebo nemas pridavne, tak nikoho to nezaujima a zas podzubu teba ako vodica, ze si sa nepresvedcil. Zrkadla sa nemontuju pre paradu. To jedno zrkadlo si mozes pouzivat akurat ty v osobaku.
A pome dalej, potahy sedadiel, tiez balkan podla teba?
Ak ti nikto nevie zabezpecit z kompetentnych foliu, ktora je certifikovana aby neohrozovalo slnko vodica v dolezitych okamihoch, to netreba? Osobne viem o pripade,ked slnko osvietilo tak vodica a donho v palil kamion, lebo vdaka oslepeniu stratil chvilkovy vnem okolia vpyvom osvetlenia. Kde je teraz? Ma na krku verejne ohrozenie.
Co keby zamestnavatel zabezpecil dostojne pracovne podmienky? Tu v Kosiciach? Zabudni, tu je vodic uplne to posledne hovno. Fakt prid si to vyskusat a uvidis co to je.
A pokial si nepomozes sam, tak si nepomozes vobec, lebo tu problemy vodicov skoro nikoho nezaujimaju a toho koho zaujimaju a zaujem riesit, ma podkopavane nohy.
A na zaver : ja som tiez za jednotu vozoveho parku a rovnaky vzhlad, ale pokial sa nebude menit pristup k tomu z oboch stran, ale snaha iba z jednej, tak to nikdy fungovat nebude.
No to je fakt, máš pravdu. Každý len čo najskôr chce zbohatnúť a mať novú jachu, vilu a neviem čo.
Ja osobne vylučujem, že to parkovisko bude free. Ale keď bude vlastne pod správou Auparku (aspoň tak to chápem), tak možno si dajú tú námahu aby tam boli kamery a bezpečnostná služba. predsa ide len o dobre meno firmy. Ak budú návštevníkom vykrádať autá, tak možno rátať istý odliv zákazníkov. A to žiaden obchod nechce. Ale to sú len moje hypotézy. Opravte ma ak sa mýlim, čo je asi určite ?
No neviem, niekedy na jeseň určite, aj teraz v januári a naposledy dnes ?. Inak, podľa zastávkových JŘ (v jednom aj druhom smere) je aj tak "konečná" až v Sokolovskej ul. Takže prípadné hlásenie "prosíme vystupte" už na Zenklovej by som videl možno na súkromnú iniciatívu vodiča (niektorí s obľubou používajú iné kódy do hlásičov napr. pri zaťahovaní, aby "vlak jede do vozovny..." neotravovalo celú cestu) Teda pokiaľ sa Ti to nedialo/nedeje pravidelne ?
Ako poznam kosicke pomery, tak bude platene a nestrazene...
Ale zopar ludi (ked tak citam ine diskusie) si naivne mysli, ze nejaky podnikatel zabetonuje do zeme pol miliardy a poskytne ich len preto, aby si ludia mohli zadarmo zaparkovat svojho tatosa a ist sa poprechadzat k fontane pred divadlo...
k tomu parkovisku v Auparku, nebude platené? Tým pádom by mohlo byť aj strážené.
Niečo ako v Miškolci ten obchoďák, aj tam je platený park haus. Z toho len výchádzam...
Neplanovanym preto, lebo architekt pred 10 rokmi neplanoval taky narast IAD a kapacita garaze proste prestala stacit.
Ak chces zakazat IAD v centre, tak ponukni alternativu. VELKY parkovaci dom so sluzbami, ake mam vo firemnej garazi (zamknuta garaz strazena kamerovym systemom a 24/7 straznik za dverami) + MHD az "pod nos" v maximalne 5' intervale. To este tak skoro nebude.
Tiez by sa mi pacilo prist rano na periferiu mesta, odstavit auto, nasadnut do MHD a nechat sa preferovane odviezt do firmy namiesto vysedavania v kolone.
"dalsich minimalne 20 ludi chodi MHD len preto, lebo nema kde zaparkovat." to môže byť jedným z opatrení na podporu verejnej dopravy (aj keď v tomto prípade asi neplánovaným), rovnako aj zákaz vjazdu IAD do centra (ak si spomínam, v Žiline o tom prednedávnom uvažovali) a prístup iba pre MHD. Parkovisko na NO je určite atraktívne aj pre zahraničných návštevníkov.
STN a poziadavka vedenia na pocet parkovacich miest je sice pekna, ale realne poziadavky zamestnancov mozu byt ine.
Jedno moje zamestnanie: z 11 ludi chodi 9 do prace autom, hoci na to nie su odkazani (MHD s intervalom 12 minut stoji 50 metrov od budovy).
Druhe zamestnanie: 70 zamestnancov a 25 parkovacich miest vo firemnej garazi je permanentne obsadenych, zopar bohatsich si poctivo cvaka parkovne vonku na ulici, dalsich minimalne 20 ludi chodi MHD len preto, lebo nema kde zaparkovat.
K otazke zaplnenosti parkoviska na NO: osobne by som tam auto nikdy nenechal: bandy vykradacov, bezdomovci, zobraci...
1/v čase neexistencie križovatky Štúrova a za starej šestky k tehelni boli zastávky tesne pred križovatkou.
2/po výstavbe x Štúrova a dvojkolajky na Moldavskej boli zastávky ako dnes, ale aj pri Šrobárovej (to ešte jezdila na jednokolajke Kuzm.stará L3.)
3/Po obnovení Kuzm. trvá dnešný stav.
Je to Váš starší príspevok, ktorý mi akosi unikol.
súhlasím s Vašimi návrhmi ohladne zriadenia nových spomenutých zastávok.
...“Tak isto návrh buslinky NO - Moldavská - Alejová - Carrefour - v tom smere sú električkové trate, len neviem či DPMK vie o tom, že má na VŠA aj výhybky, ktoré tento smer električkám umožńujú - nikdy tak žiadna riadne električková linka nejazdila, a je to už cca 20 rokov.“....
Tak toto upresním, jazdila v sobotu dopoludnia , linka vtedy pre údajný nezáujem bola snád po polroku zrušená.
Bola to linka T ,Stanica – Moldavská – Alejova – Barca. Carefour vtedy nebol, jej úlohou bolo spojenie s BLŠÁKOM.
Oficiálne podklady z Magistrátu (UHA): počet miest na parkovisku NO západ - 170 miest, NO východ - 145 miest, spolu 315 miest, ktoré sa rušia. Ak je tu niekto kto videl v poslednom čase tie parkoviská naplnené minimálne na 50%, nech dvihne ruku.
Aupark má navrhnutých v 2 podzemných podlažiach spolu 1.114 státí, kreslí sa hneď vedľa na Sennom trhu parkovací dom s cca 300 státiami, priamo nadchodom prepojený s AUPARKom.
Podmienka mesta je minimálne 50% státí AUPARKu musí ostať k dispozícii návštevníkom.
Predpokladaný počet zamestnancov AUPARKu - 945, platné STN hovoria o potrebe jedného státia pre 5, resp. 7 zamestnancov, požiadavka je pre zamestnancov cca 188 státí.
Ponúkané kancelárske priestory požadujú podľa STN cca 270 státí.
Takže ponuka voľných státí v AUPARKu a parkovacom dome bude určite taká, že to bude najväčšie záchytné parkovisko v centre.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dragula
Ja osobne vylučujem, že to parkovisko bude free. Ale keď bude vlastne pod správou Auparku (aspoň tak to chápem), tak možno si dajú tú námahu aby tam boli kamery a bezpečnostná služba. predsa ide len o dobre meno firmy. Ak budú návštevníkom vykrádať autá, tak možno rátať istý odliv zákazníkov. A to žiaden obchod nechce. Ale to sú len moje hypotézy. Opravte ma ak sa mýlim, čo je asi určite ?