Dockali sme sa konecne ospravedlnenia od hovorkyne magistratu, k tomuto clanku, uvedenom na www.kosice niekedy v oktobri minuleho roka: http://x86.sk/~isidor/gerocova.htm
no a tu je ospravedlnenie:
Vážený petičný výbor!
Vážená košická verejnosť!
Prijmite moje hlboké ospravedlnenie za článok, krátko publikovaný na web stránke mesta, v ktorom som Vás, podľa slov členov výkonného orgánu petičného výboru, svojim konštatovaním urazila. Nebol to môj zámer ani cieľ. Pri písaní článku som vychádzala z mne dostupných informácií. Pripúšťam použitie väčšieho subjektívneho vedomia ako bolo nutné.
Vážim si akýkoľvek názor občanov, pokiaľ sa netýka extrémizmu. Aj preto mi záleží na vzájomnom pochopení a ústretovosti.
Je mi ľúto, že som sa dotkla Vášho občianskeho povedomia alebo cti. Tento skutok je pre mňa ponaučením, z ktorého budem vo svojej práci vychádzať.
Chyby človeka nemôžu znamenať jeho koniec. Inak by tu z nás nik nebol. Poučenie je v tomto prípade mojou prioritou a mementom.
S hlbokou úctou a opätovným poľutovaním
Jana Geročová, tlačová tajomníčka MMK
PS1: Zabezpečte, prosím, rozšírenie môjho ospravedlnenia medzi členmi výboru a verejnosťou, ktorá si to vyžaduje. Publikácia na web stránke nie je možná.
PS2: Poslanec A. Halenár moje ospravedlnenie už dostal.
PS3: Ďalšie požiadavky Vášho listu, ktorý ste adresovali na sekretariát, už nie sú v mojej kompetencii riešenia.
Za tým sú záujmy prezidenta MFK KE Podoláka, on tam má pozemky prenajaté od mesta a pokiaľ sa nezačne stavať do konca apríla/mája t.r. tak by ich musel vrátiť naspäť mestu. Preto ten evidentný záujem o čo najrýchlejšie konanie v tomto smere. Ja proti takejto stavbe nie som, moderný štadión sa nám tu zíde, len je to zase o presadzovaní svojich osobných záujmov bez ohľadu čo na to zvyšok (robte si čo chcete). Celkom reálne je aby sa tento proces zdržiaval až do určeného obdobia, kedy by musel Podolák pozemky naspäť vrátiť mestu. Tie by sa scelili do jednej parcely a tá by sa ponúkla (mimo Podoláka) firme E Side Property, ktorá tam chce ten štadión stavať a bez potreby sťahovať garáž VŠA.
jasne, polozit do krachu na autobusku, rozkradnut ju co sa len zda, lebo ak nahodou prejdu nove zakony a nahodou padne KDH a SDKU v kosiciach, tak padnu aj hlavy vedenia. A niekto sa chce silou mocou obohatit na ukor podniku.
Malo ale az v máji. Ale podla vsetkeho sa zamietla vystavba stadiona, takze zatial nehrozi stahovanie VSA, ale dielne zrusit treba podla urciteho pana M
Re #30411 KVKV : ide o to letisko, ktoré bolo na mieste dnešného areálu VSS? Ak hej, tak tá letisková veža doteraz stojí - z Ulice osloboditeľov je ju pekne vidieť.
Vedenie L14 cez Mier je podla mna velmi rozumné, to by som ponechal. Ja Mier považujem za velmi doležitý prestupný bod. Čermel aj Ťahanovce tým získajú prestupné body do všetkých častí mesta. Trasa sa predlži ani nie o km. Len na Mieri by sa mali zastávky viac priblížiť ku križovatke !!!
Pokračovala hned dalej, len čo vodič a sprievodca vymenili tabulku, velmi dosledne sa to nerobilo, takže sa viackrát videlo, že v predu bola dvojka, na boku sedmička.
Pokračovala hned dalej, len čo vodič a sprievodca vymenili tabulku, velmi dosledne sa to nerobilo, takže sa viackrát videlo, že v predu bola dvojka, na boku sedmička.
Konečná 13 – však tá konečná to je vlastne furt tam až dodnes ,pred existenciou mostu na Prešovskú končila o pár metrov ďalej až pri hati.
K malej stanici cez Smetanovu jazdila L12. So zavedením L16 bola L12 zrušená (cca1962), preto na mape neni. Zrušením L12 zostal smer k malej stanici na dlhú dobu bez dopravy.
L16 končila smyčkou u školy na Gemerskej. Konečná na cedulkách bolo „Gemerská“ alebo zpočiatku „Barčianska“. Na Železniky predlžená až po r.1970.
““Palackého ul. prešla v okolí prietoku mlynského náhonu nejakou úpravou? alebo sa ten most len zasypal a je možne že je tam dodnes?““..... Úpravu palackého po zrušení náhonu som nesledoval, či je tam zasypaný most ,neviem , vezmi krumpáč, lopatu a foťák.... a napiš.
Duk.hrdinov-Prešovská ...neviem z hlavy ,ale to sa dá dohladať , odhadom 70-te roky.
ČSAD busy stáli spočiatku v priestore medzi ED traťou pri starej vozovni a Palackého, na mape je to správne vyznačené, bolo to malé, než sa postavila abus stanica v dnešnej podobe zastávky boli roztrúsené v Fejovej, Rybárskej a tej neoznačenej (viď mapu) boli to ulice v priestoroch dnešnej trosky domu techniky.
Objekt čsad na dlaždenej ploche pred fontánou na N.O. si v 60-tych rokoch nepamätám ,ale zrejme je to nejaký nezmysel, podla mňa tam nič nestálo. Ani naproti blázinca (VZP)
Ja už pamatám len dnešné letisko od útleho detstva , nezisťoval som od kedy funguje, na starom bola od začiatku 60.rokov velká paneláreň, údajne jedna z najväčších v čssr. Na ploche letiska bola dlho (a snad je dodnes?) kontrolná veža s „luftometrom“. Neviem načo bola využitá ?
OPRAVA
V máji 68 zrušená len prevádzka starých vozov, linky 3 a 7 zrušené až niekedy na jeseň 69.
K sedmičke: v 60tych rokoch, za prevádzky sólo vozov ako samost.linka niekolkokrát zmenila konečnú NMM / stanica.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dimi