Lamentáreň TV NAŠA
- Prečo je na 39-ke tak málo autobusov? Šak tam toľko ľudí dochádza do zamestnania a nič sa s tým nerobí.
- A vy by ste chceli priamy spoj?
- Áno, áno, áno, áno, áno.
Potom zavolal divák so sťažnosťou na nové autobusy s batohom TEMOD ? . Žiadal od dopravcu hygienické vreckovky, nakoľko vonkajšie tlačidlá na dopyt sú nízko a preto sú zablatené. "A čo potom s tým prstom?"
Re #30061 eMareq: Košice sa dostali do štádia, kedy demokratické vymoženosti menších celkov (každá MČ sa vyjadruje ku všetkému) začínajú mať zhubný dopad na mesto ako celok (v niektorých oblastiach jeho fungovania).
- Prečo je na 39-ke tak málo autobusov? Šak tam toľko ľudí dochádza do zamestnania a nič sa s tým nerobí.
- A vy by ste chceli priamy spoj?
- Áno, áno, áno, áno, áno.
Potom zavolal divák so sťažnosťou na nové autobusy s batohom TEMOD ? . Žiadal od dopravcu hygienické vreckovky, nakoľko vonkajšie tlačidlá na dopyt sú nízko a preto sú zablatené. "A čo potom s tým prstom?"
Re #30061 eMareq: Košice sa dostali do štádia, kedy demokratické vymoženosti menších celkov (každá MČ sa vyjadruje ku všetkému) začínajú mať zhubný dopad na mesto ako celok (v niektorých oblastiach jeho fungovania).
eMareq
Časť vodičov nitrianskej MHD chce štrajkovať
http://ekonomika.sme.sk/c/3688719/Cast-vodicov-nitrianskej-MHD-chce-strajkovat.html
citát:
Košická MHD plánu zmeny v linkách
Zníženie počtu liniek mestskej hromadnej dopravy (MHD) v Košiciach a ich následné posilnenie tak, aby premávali v hustejších intervaloch, pripravuje od 1. apríla vedenie Dopravného podniku mesta Košice (DPMK), a. s.
"Cieľom nového linkového vedenia je zjednodušenie a zefektívnenie cestovania hromadnými dopravnými prostriedkami pri rešpektovaní novej prestupnej tarify, ktorá v košickej MHD platí od 1. júla 2007," uviedol pre TASR riaditeľ pre dopravu a techniku Robert Nagy. Podľa neho DPMK od tejto zmeny očakáva aj zníženie počtu vypravovaných autobusov, ktorých je v súčasnosti nedostatok a zároveň posilnenie nosnej električkovej a trolejbusovej doprava, kde takéto problémy nie sú.
"Očakávame aj väčšiu efektívnosť v preprave a prostriedky na obnovu vozového parku, ktorý je skutočne vo veľmi zlom stave," spresnil predseda predstavenstva DPMK Ladislav Bruňák. Filozofia zámeru spočíva podľa neho v tom, aby cestujúcich dopravili do cieľa čo najkratším spôsobom a pritom najekologickejšie (pozn: he-he) a aby nejazdili štyri autobusy vedľa seba prázdne a potom sa rozchádzali z jednej mestskej časti na jednom konci mesta až na druhú mestskú časť. "Aby to bolo zokruhované tak, aby nám cestujúci nečakal na zastávke dlhšie ako päť minút a sa z každej zastávky dostal všade," dodal Bruňák.
Tak neviem ako to v tom článku myslia, ale čo viem, vyzerá to dosť pesimisticky s tým novým linkovaním. A z 1. 3. je odrazu 1. 4. ? Dokonca aj súdruh Schwartz prišiel s nejakým návrhom (asi predĺžiť 30 minútovky na 45 či rovno 60 minút ?) a potom je nejaký interný 2. variant podniku. Už mám z toho guláš. Tými návrhmi sa to tu len hemží. ?