Montáž dopytových tlačítok.
...“sháňa sa výkresová dokum“... (???) preboha k čomu a načo ! A ako dlho už? DM musí mať ešte od čkd komplet schemy na T3, T6, KT8. Podla čoho robia VP a iné opravy ???
Firemná dokumentácia čkd pre tl.dopytu na vozy KT8 a T3 neexistuje, lebo sa to nikam nemontovalo.
Jedine snad archaické zapojenie nemeckýchT4D, ale toto by dnes bola hanba použiť.
Od vodiča ku každým dverám vedú dva alebo tri vodiče-rezervy, takže netreba ani búrať strop. Na funkciu dopytu mu stačia jeden alebo dva vodiče.
A ked sú tak blbí, že nedokážu vymyslieť vlastné reléové zapojenie, nech sa obrátia na dp v Ostrave alebo v Prahe (snád aj inde) tam to vyvíjali, dnes to v Prahe vyhadzujú a nahradzujú systémom s mikrokontrolerom (to v KE radšej ani neskúšajte, nemáte na to, a kúpiť nové ovládanie je drahé ).
Obrátte sa odd. Tech. Rozvoja dp. Praha na ing.Čápa, on sám kedysi tú reléovú „cvakatúru“ navrhoval. (možno by s tým pomohli v nejakom technickom krúžku pri dome detí a mládeže alebo ak máte známych na SPŠE tak nech to zadajú študentom prvého ročníku ako domácu úlohu)
S relátkami „Schrack“ a wagosvorkami to celé má rozmer 10x15cm, umiestniť to v kastlíku dverí snád už dokážete sami.
Pokial chcete použit tie staré velké tlačítka vnútri, tak už nezoženiete krabice na stlpiky ako sú v T6, doporučujem použiť modernejšie riešenie ako v reko KT8. A zvonku kvalitné nízkozdvihové, sú drahšie , ale oplatia sa, pretože z praxe viem, že tie čo ste oživili na T6, zakrátko začnú odchádzať, tomu verte.
Montáž dopytu na tbusoch neriešim, ale viem, že tam už bola z fabriky predpríprava, to jest vodiče, relé, miesto pre tl.
A prečo som taký skeptik ? Pretože VŠETKO do čoho sa dp pustil skončilo len tak napolo, nedorobené, sfušované. O tom sa možme denne všetci presvedčiť.
prečo nepovedali rovno, že s novým LV nesúhlasia, ale takto to omieľajú? ?
Re #29725 grofmatias : je to pekná túra. Zaujímavejšie by mohlo byť ísť červenou až na Sorošku. No je to dlhšie - hoci ako celodenná túra by sa to dalo zvládnuť. ( Alebo naopak zo Sorošky s tým, že to naj - Silická ľadnica a Gombasecká jaskyňa by boli zlatým klincom programu. )
Inak, spoje do Silice chodia aj v nedeľu - jeden spoj tam a jeden späť
MČ Darg. hrdinov (všímajte si tú logickú náväznosť pripomienok a návrhov na uznesenie):
Pripomienka / zapracovanie do návrhu LV:
1. riešiť linku 30 tak, aby bolo zabezpečené spojenie so železničnou stanicou / áno, zapracované,
2. prepojenie Ťahanoviec a Darg. hrdinov počas celého dňa / áno, zapracované.
Napriek tomu faktom je, že návrh LV má z pohľadu Furče jeden veľmi závažný nedostatok, o ktorom som tu už písal x-krát (... Sečovská - Palackého...) a ktorý je zatiaľ aj vďaka nekompetentnosti MČ autormi LV úspešne prehliadaný, zámerne nevidený alebo kamuflovaný lepšou ponukou v úplne inom vzťahu.
Ale viac ma zaujala pripomienka Košickej Novej Vsi - predĺžiť vybrané linky z Lingova k VVS – vodojem / zapracovanie do LV áno, po úprave otočky.
Kde sa tam vojde otočka?? Do lesoparku?
Vraj niektoremu Tedomu už kľakol motor po 10 tis km, neviem možno je to len fama, ale mechanici sú dosť skepticky voci tymto busom, a odhalili sa nejake vyrobne vady. ale keď si to porovnam s karosou z ktorej moze clovek sledovat cestu pod sebou, tak je to prijemna zmena ten Tedom ?
Marečku Ty si taky zbehly na Bardejovskej ? je to pravda, že sa uvažuje o GOčkach našich B932 v Starku, kvoli polamanym rámom? Či zase agantura JPP
?
Co som pocul, tak je zle urobený grafikon, vraj aj cez víkendy počas dňa sa pohybuje meškanie okolo 2 min. a keď je pomalší vodič, alebo plnka, tak sa to len zvyšuje.
Hej, všimol som si to už aj ja. Posledný zákon, ktorý zakazuje používať neoprávnene šľachtické tituly, vyšiel v 40-tych rokoch, keď ešte o diskusnom fóre, icq, pokeci nemali ani sny, nieto potuchy ?
Nevie niekto, čo sa deje, že takmer vždy večerné linky 71 meškajú? Odchod od Krajského súdu majú na 21:13, 21:43 a takmer pravidelne sa mi stáva, že prídu až na 17, resp. 47... Buďto je zlý grafikon, kde sa správne neodhadla jazdná doba, alebo dáky iný dôvod?? Viem, tých sa môže nájsť dostatok, ale žeby takto pravidelne spôsobili meškanie??
je to obyčajný nick, prezývka...V reále sa tým nehonosujem a ani to nemám v úmysle. Zatiaľ sa mi nič nestalo, verím, že to tak bude naďalej. Takisto môže mať niekto prezývku fantomas, donjuan, či inú. ?
uz sme riadne OT, ale dik za tip na turu, tato kombinacia mi nenapadla a takto som to este nesiel, je to celkom prijemnych 21km s dobrym vlakovym spojenim.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVKV
Montáž dopytových tlačítok.
...“sháňa sa výkresová dokum“... (???) preboha k čomu a načo ! A ako dlho už? DM musí mať ešte od čkd komplet schemy na T3, T6, KT8. Podla čoho robia VP a iné opravy ???
Firemná dokumentácia čkd pre tl.dopytu na vozy KT8 a T3 neexistuje, lebo sa to nikam nemontovalo.
Jedine snad archaické zapojenie nemeckýchT4D, ale toto by dnes bola hanba použiť.
Od vodiča ku každým dverám vedú dva alebo tri vodiče-rezervy, takže netreba ani búrať strop. Na funkciu dopytu mu stačia jeden alebo dva vodiče.
A ked sú tak blbí, že nedokážu vymyslieť vlastné reléové zapojenie, nech sa obrátia na dp v Ostrave alebo v Prahe (snád aj inde) tam to vyvíjali, dnes to v Prahe vyhadzujú a nahradzujú systémom s mikrokontrolerom (to v KE radšej ani neskúšajte, nemáte na to, a kúpiť nové ovládanie je drahé ).
Obrátte sa odd. Tech. Rozvoja dp. Praha na ing.Čápa, on sám kedysi tú reléovú „cvakatúru“ navrhoval. (možno by s tým pomohli v nejakom technickom krúžku pri dome detí a mládeže alebo ak máte známych na SPŠE tak nech to zadajú študentom prvého ročníku ako domácu úlohu)
S relátkami „Schrack“ a wagosvorkami to celé má rozmer 10x15cm, umiestniť to v kastlíku dverí snád už dokážete sami.
Pokial chcete použit tie staré velké tlačítka vnútri, tak už nezoženiete krabice na stlpiky ako sú v T6, doporučujem použiť modernejšie riešenie ako v reko KT8. A zvonku kvalitné nízkozdvihové, sú drahšie , ale oplatia sa, pretože z praxe viem, že tie čo ste oživili na T6, zakrátko začnú odchádzať, tomu verte.
Montáž dopytu na tbusoch neriešim, ale viem, že tam už bola z fabriky predpríprava, to jest vodiče, relé, miesto pre tl.
A prečo som taký skeptik ? Pretože VŠETKO do čoho sa dp pustil skončilo len tak napolo, nedorobené, sfušované. O tom sa možme denne všetci presvedčiť.