je mozne konstatovat, ze linka na letisko je skoro na prd.vyuzitie ma minimalne , ponechat ale upravit na vyssie vyuzitie.ak sa neda, zrusit, a urobit vetvu inemu busu.
Keďže som sa v starších aktualitách dozvedel, že sa linka 23 menila k 1.11.2007 v súvislosti so zimným letovým poriadkom, dal som si námahu a porovnal si všetky príchody busov s odletmi a odchody busov s príletmi. Okrem toho, že taká polovica spojov ide od ničoho/k ničomu, pričom beriem do úvahy aj striedanie zmien na letisku, našiel som aj také perly: v X prílet z BTS 7.10, odchod 23 7.10. Prílet PRG 8.10, odchod 23 o 7.55. prílet PRG 13.10, odchod 23 o 13.10. Prílet VIE 14.35, odchod 23 o 14.40. Prílet BTS 18.00, odchod 23 o 18.10. Prílet PRG 20.15, odchod 23 o 20.10... . V opačnom garde (autobusy k odletom) je to o niečo lepšie, najmä ráno a dopoludnia, ale sú tam tiež 25-35 minútové rozdiely medzi príchodom 23 a odletom (=nepoužiteľné).
Čiže je možné konštatovať, povedané právnicky, že ak by boli zodpovední zamestnanci DPMK boli platení taxikármi, nekonali by inak. Košice tak zostávajú široko-ďaleko s absolútne nepoužiteľnou MHD pre spojenie s letiskom.
Predaj listov vodicov vyrusuje a oni sami to tvrdia, ale takisto ich znechťuje podiel z predaja listkov. Koruna a nieco je brutalne malo. Ked si zoberieme ze zo 17 SK listka v stanku sa vrati DPMK nejakych 16 Sk. V pripade predaja u vodica zarobi DPMK priblizne 19 Sk. Keby nechali vodicovi aspon to, co ziskavaju navyse doplnkovych predajom, teda nejake 3-4 Sk na listok, vyrovna sa to zisku ako keby si ho cestujuci kupil v stanku. Potom by to malo urcite menej odporcov, lebo vodici by aspon uvideli k ich platom aspon nieco, nie ako teraz ze vsetko co za den zarobi mu vystaci asi tak na desiatu, niekedy ani to.
náhodou ja si trafostanicu a výmenník zvnútra rád pozriem ? . Ktovie koľko peňazí pôjde bokom (rozumej do vrecka) ked sa do toho naše mesto tak hrnie..
Re 28938 KVKV myslim ,alebo Ti davam uplne za pravdu co si pekne popisal ale skutocnosti im asi nezalezi na trzbach ved to nejde z ich, vodicom by som sa necudoval vzi sa do ich koze ked musis chodit na nakup listkov vo svojom volnom case,hoci v zmluve o predaji to ma robit v pracovnej dobe,dalsia vec kazdy predaj ma ist cez registracnu pokladnicu ato nehovorim o hygienyckych potrebach,manipuluj z peniazmi atd. Mala by ZVYSIT ziskovost predajcov na liskoch a bolo by po probleme,automaty su drahe a nieco stoji aj ich udrzba hoci musia existovat- jednoduchsi by boli predajcovia cize stanky
"Ing. Ján Jakubčiak (kandidoval ako nezávislý kandidát, starosta mestskej časti Nad jazerom) dva razy vyjadril nádej, že vďaka akvaparku sa situácia zlepší. Bez slov..."
už keď tu silou mocou musí byť to EHK. tak nech aspoň postavia dáky lunapark alebo aquapark. Myslím, že to viac poteší ľudí ako priblblá výstavka vo výmenníku ?
Ked uz budeme to najkulturnejsie mesto v Europe, tak ako prispevok k tej udalosti tisicrocia mesto k 1.1.2013 moze zrusit elektrickovu a trolejbusovu dopravu. Sak budeme mat najmenej 150 superekologickych hypermodernych CNG smradov. Co by na to povedal Filipko?
Aj ja by som sa rad pripojil k nazoru ze to HMK je blbost. Vidim, ze cela politika nasho magistratu je , iba ze chodim do prace, z nudy si dam jednu kavu. Nikoho nic nebavi, no 500 mil. korun na taketo blbiny.
niesom nejaky typ, ako vykreslil miso, ze onanujem nad kazdou mapkou LV, alebo si skladam autobusy z papiera, ale je vidiet, ze mesto jednoducho nevie vynakladat s prostriedkami zverenymi.
A jednoznacne by som sa viac priklonil k potrebe riesit hromadnu dopravu, ako k nejakym ptakovinam, na kt. nik nepojde a ktore maju vyuzitelnost 100 razy nizsiu ako mhd.Tak radnim nevadi, ze to, co sa denne vyuziva chatra? ? .
tam treba kreslit terminaly, riesit ZST -bus -tram suchou nohou, toto prekryvajte , ne amfiteater.
Ta to je dobra kktina, už aj tak chudobné mestá budeme ochudobňovať na to aby keď ta súťaž skončí na všetko zabudlo. Miesto takych kktin by sa mali starať o dôležitejšie veci a nie pchať sa kade tade ?
Čítajte pozorne:
"Celkové náklady projektu dosiahnu 2,5 mld. Sk, z čoho by malo priamo mesto spolufinancovať 500 mil. Sk a Košický samosprávny kraj 340 mil. Sk. Ďalšie finančné zdroje by mali v prípade víťazstva plynúť zo štrukturálnych fondov EÚ, štátneho rozpočtu, ROZPOČTOV 16 MIEST KOŠICKÉHO KRAJA. Významné zapojenie sa očakáva aj od súkromných sponzorov. Protihodnotou bude okrem novej kultúrnej infraštruktúry a špičkového medzinárodného programu výrazné zvýšenie zahraničnej návštevnosti, zlepšenie medzinárodného imidžu a mnoho kvalitných pracovných príležitostí v príťažlivom sektore KREATÍVNEHO priemyslu."
To koľko trávy treba vyfajčiť, aby som aj ja dospel k spojeniu "príťažlivý sektor kreatívneho priemyslu"? A koľko k tomu, aby keď vyhráme, sa nám Michalovce a Spišská zo svojich rozpočtov skladali na košické projekty???
och, možno to zohľadnia pri opätovnom schvaľovaní rozpočtu ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
redburger
niesom nejaky typ, ako vykreslil miso, ze onanujem nad kazdou mapkou LV, alebo si skladam autobusy z papiera, ale je vidiet, ze mesto jednoducho nevie vynakladat s prostriedkami zverenymi.
A jednoznacne by som sa viac priklonil k potrebe riesit hromadnu dopravu, ako k nejakym ptakovinam, na kt. nik nepojde a ktore maju vyuzitelnost 100 razy nizsiu ako mhd.Tak radnim nevadi, ze to, co sa denne vyuziva chatra? ? .
tam treba kreslit terminaly, riesit ZST -bus -tram suchou nohou, toto prekryvajte , ne amfiteater.