Hovoril som o rozdieloch trolejbus/autobus, nie o električka/autobus. Inak uvádzaná správa je z roku 2002 a odvtedy sa názory Londýnčanov radikálne zmenili - bohužiaľ.
K tým Ťahanovciam. Myslím, že komunisti sídlisko plánovali prepojiť opačným koncom, kde je Madridská, popri sadoch nad obcou s pomocou mosta ponad Hornád a rozšírením Kostolianskej cesty...
Len či mal dobré úmylsy ten Babjak. Keď už nevie predstaviť dôstojný podnikateľský plán, tak o čom to je? Strategický dopravný podnik v KE, to sa nedá len tak odfušovať...
Re #28767 Papyr: Ved OK, ale je to dielo komsomolcov a ti rozmyslali inak. Sucasne vedenie Prahy by ho muselo zburat a postavit nieco nove a dovolim si tvrdit, ze v ich moznostiach to momentalne nie je, ak zoberieme, ze sa este len dokoncuje prazsky obchvat. Toto bude mozno riesene vyhladovo do 20-30 rokov, netusim...
Re #28769 grofmathias: PB je sice trochu o inom, kedze ten most tam bude aspon estetickejsi a lepsie zapadne do okolia, ale samozrejme, je to kravina na entu. Na toto si vsak budeme musiet zvyknut. Slovenski projektanti a planovaci ako keby niekedy ani nerozmyslali, vid X-ove krizenie na MÚK Presovska - Secovska, kt. sa teraz bura a robi na novo, pripominam po roku a pol ? ...
Ok, ok...Metro bolo projektované skôr, ako bol most postavený? Pokiaľ áno, tak ho mohli hodiť odklonom, tie kopce tam nie sú až tak vysoké, aby sa nejakým miernym klesaním dali výškové rozdiely odstrániť. Nuž, niečo podobné má byť v Považskej Bystrici v súvislosti s diaľnicou. Týmto ľuďom to zjavne prekáža. Je to pravdepodobne sila zvyku.
pod Nuselskym mostom na Oldrichovej ul. byva kamoska, kazdu chvilu som u nej na navsteve (tohto roku som tam bol asi 70x) a nezda sa, ze by miestnym ten most nejak vyrazne prekazal. Ani k ziadnej devastacii Nusli nedoslo. Chodte sa do Nuselskeho udolia pozriet na vlastne oci.
Mimochodom, taky most nemoze byt visuty. Obsahuje trat kolajovej dopravy. Na celom svete poratas na prstoch visute kolajove mosty. Hadaj, preco?
no, s tym dost dobre by som radsej pockal. Nuselsky most bol projektovany na podpovrchovu elektricku, alebo nanajvys na supravy lahkeho metra (pokusne bola vyrobena jedna suprava s oznacenim R1, ale Rusi do Prahy pretlacili tazke ingoty typu Ecs z Mytisci). Za 25 rokov bol premavkou tazkeho metra most poskodeny natolko, ze v roku 1999 boli opakovane vikendove vyluky metra C v useku cez Nuselsky most z dovodu sanacnych prac. Z toho isteho dovodu boli na trasu C nasadene lahke supravy metra Siemens M1.
Jasné, slúži, o tom nik nepochybuje. Len to mohol byť visutý most a nie pilierový betón-komplex. V modernej zástavbe by sa nejako nevynímal, ale v domovej zástavbe tam ozaj prekáža.
"Z verejnosti zaznievali kladné i záporné reakcie, napríklad že mesto nemá podnikať. Kvôli prevereniu projektu sme oslovili slovenské dopravné podniky a SAD-ky, s ktorými v minulosti pán Babjak rokoval (projekt nikde neuskutočnil pozn. red.). Nepresvedčil nás, že projekt bude mať pre mesto dostatočne veľký prínos, aby sme doň vstúpili," vysvetlil Filipko. _Dodal, že ak sa Babjak ozve opäť s presvedčivejšími podkladmi, môžu ešte rokovať._
Uff, práve som to pozrel...Obluda, otrasne to vyzerá. Šiel som metrom C, ale toto som nevidel. Neskutočné, nezávidím ľudom pod touto opachou.
Idem ja spať, ráno vstávať treba.
No v Prahe to inak stihli... Nuselsky most. Sice aj most pre metro C, ale hlavne most samovrahov, betonove monstrum s vypadovkou pretinajucou centrum mesta a znicena malebna cast Prahy - Nusle.
No nevies, co planovali komunisti, ti by boli schopni postavit mozno na pocest okruhlej 10-tej patrocnice aj priamu premostenu spojnicu Dargovskych hrdinov (pokoj s vami) - Kosickeho vladneho programu (s hlavnym mestom Ceskoslovenska - Kosicami naveky amen).
A este fakticka poznamka Redburgera na ICQ - druhe obratisko na zaciatku sidliska Nad jazerom, ktore sa nikdy nepostavilo.
Vies co si myslim? Na tej mapke je napisane "Postup vystavby siete elektrickej trakcie MHD" a je tam v useku od Zimneho stadiona po tu ostru zakrutu na Secovskej ceste dvojito vedena ciara... Cize elektricka siet v ktorej nie su zahrnute len elektrickove trate, ale uz pravdepodobne vtedy planovana trolejbusova siet. To by potom naozaj sedelo, z Mase v Myslave, Sidlisko Kosickeho vladneho programu, Namestie osloboditelov - obratisko, Secovska cesta, Sidlisko Dargovskych hrdinov, DH Miestny urad -obratisko, Sidlisko Tahanovce a Madridska - obratisko.
A ostatne su vsetko elektricky. S novymi obratiskami pri zel. stanici Krasna nad Hornadom, pri odkalisku Teplarne Kosice (vychodne od hate Hornadu na sidlisku Nad jazerom), Nizny Heringes (vychodne od Vysneho Opatskeho), Hala Cassosport, Tahanovce - obec, Cermel, Alpinka a zachovanie obratiska na VSS.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
grofmathias
tak ten električkový most by bola estetická nádhera východnej panorámy Košíc ? ? ?