pretoze mame trolejbusy, ktore prejdu celou furcou az po mier idwentickou trasou, ako chodieva teraz L18 .. .. takze furcania sa na mier dostanu tak ci tak.. a preto L18 pojde na THC..
netaky si mudry ? ? nech THC prestupuju...preco my furcania by sme mali?? a to ze THC ma viac smarkatych u mna neobstoji,pretoze vo VS veku je len nizke percento z nich.... dalsi dôkaz o diskriminacii Furce v tomto LV....nech si vravi kto chce co chce, nepresvedci ma o opaku....
ja to tu hovorim o posilnení L32 v tychto casoch uz dlhsiu dobu....ale tak kompetentní uz maju VS, tak uz mozu srat na nas vysokoskolakov ze? ? ...inak po novom bude chodit z furce len L55 priamo k TU, a navyse maly voz....tak ten z Lingova ked pride k OC Torysa alebo OC Ondava uz bude taky plný ze, mu zrejme zakyvame a piskame si dalej.....
Vysvetli mi jednu vec.. naco maju ist z tahanoviec aj z furce extra linky smerujuce napriklad ku amfiteatru atd.. Asi tomu fakt velmi dobre rozumies, ked pises nezmysly. Ked sa z THC a z furce stretnu dve linky na mieri a idu rovnakou trasou, co si myslis, zozeru viac nafty a budu potrebovat viac vodicov, ako keby mala ist len jedna linka, z tahanoviec a na tu by ludia iduci z furce prestupili na mieri ? Vozidlo z mieru z furce by pokracovalo dalej INOU trasou ? Tak mas dvoma linkami zabezpeceny iny smer a nie dvoma linkami z dvoch sidlisk jeden jediny smer.. Ach jo, keby som ja mal viac rozumu, ze ?
Ako fungoval ten pojazdny bufet 6005? to vodic povedal do vysielacky ze daco chce a prisiel za nim bufet na konecnu alebo ako? A je pravda ze 6222,6230,6236 boli zo Starka dodane v zeleno bielom laku a neskor bola reklama nastriekana len dvom ten treti ju ma celu lepenu aj zlty podklad?
Takze podla mna je to vacsie prestupovanie totalny nezmysel. Ked si predstavim ze napriklad teraz taka 32ka sa cca len plni od exnarovej az po technicku univerzitu tak to nema vyznam, aby sa takmer cela posadka z jedneho autobusu presunula do autobusu druheho. Dalej jednotlivo k niektorym spojom.
C.12: tento spoj vyuziva okrem obyvatelov Barce a Sebastoviec aj velky pocet obyvatelov okresu Kosice-okolie, ktori cestuju do skoly,prace a podobne a cestuju vo vacsine pripadov dalej ako k domu umenia (UPJS,TUKE...), preto je hlupe ho menit.
C.13: Z pohladu studenta technickej univerzity povazujem obmedzenie tohto spoja za neuvazene, dpmk sa napor studentov na trase tuke-zel.stanica pokusa vyriesit elektrickou c.8. Spoj cislo 13 je vsak vyhodnejsi z toho dovodu, ze zastavuje blizko severneho vyustenia hlavnej ulice a taktiez dokaze zvladnut trasu tuke-palackeho za 10 minut, oproti elektricke,ktora musi ist cez sidlisko kuzmanyho.
Zmenena linka c.14: sice ciastocne pokryva vyhodu doterajsich spojov cislo 32,13, ze stoji na NMM,ale celkovo to bude taky divny spoj
-ďalej nerozumiem, či DPMK sa snazi zrusit vacsinu spojov jazdiacich cez secovsku na Furcu kvoli vystavbe dialnicneho privadzaca alebo kvoli tomu ze ked pojde vacsina autobusov cez celu furcu a presovsku tak budu cestujuci nuteni kupit drahsie listky, s tym suvisi i zrusenie spoja c.20 do kosickej novej vsi a nahradenie spojom cislo 12, znacne to predlzi dobu cestovania z lingova na namestie osloboditelov
C.25 a C.30: velmi zvlastne spoje,necestujem touto trasou,tak neviem dobre posudit, ale pridu mi komicky kratke
C.29: Javi sa ako nahrada za cast terajsieho spoja c.12, ale ak tak by som tuto linku predlzil este o 2 zastavky na VSS krizovatku a kopiroval trasu terajsej 12tky, zachadzanie k novej nemocnici sa mne osobne nepaci Smile aj ked urcite sa najdu aj ludia ktorym to tak viac vyhovuje
....Povodne linky, ktore mi budu chybat: 12,13,18 z lingova,20 do kosickej novej vsi, 29, 31, 32
Ceklom som nepochopil pointu toho, ze si to sem dal, lebo vsetci sme to citali, naco kopirovat clanok z korzaru do fora, ked sa to da pozriet na stranke korzaru a je to v linkoch na hlavnej stranke.
Veľké novinky v mestskej hromadnej doprave chystá Dopravný podnik mesta Košice od februára alebo marca 2008. Zo súčasných 48 autobusových liniek chce 7 zrušiť. Mnohé ďalšie čakajú výrazné zmeny. Nové linkové vedenie teraz pripomienkujú starostovia. Radnica ho má definitívne schváliť v najbližších týždňoch.
KOŠICE. Existujúcich 15 električkových a troch trolejbusových liniek sa zmeny nedotknú. Akurát pribudne jedna nová električková (číslo 8 a trolejbusová linka (73). Z jestvujúcich 48 autobusových liniek majú ostať po starom všetky 3 nočné, 8 liniek RA a autobusy 11, 16, 17 a 34. Sedem liniek končí - čísla 35 až 40 a expres 57. Ostatných 26 čaká nejaká novinka, napríklad zmena trasy.
Menej vraj bude viac
"Celkový počet 66 liniek MHD síce znižujeme o 5, ale zvýšením hustoty spojov a ich rovnomernejšími, efektívnejšími časovými intervalmi zväčšujeme prepravnú kapacitu," vysvetľuje riaditeľ dopravy a techniky DPMK Robert Nagy. Dodáva, že sa snažia riešiť aj najvypuklejšie problémy, napríklad posilniť spoje zo Sídliska Ťahanovce v rannej špičke alebo spojenie centra so Šacou.
Častejšie prestupovanie
Nagy zdôvodňuje, že vychádzajú z nedávno zavedenej prestupnej tarify, ktorá umožňuje cestujúcemu s jedným cestovným dokladom prestúpiť aj niekoľkokrát v rámci zvoleného časového úseku. "Súčasné linkové vedenie pozostáva z priamych liniek systému 'odvšadiaľ-všade' s riedkymi intervalmi, chaotickými trasami, kvantom liniek cez centrum, nevyrovnanou kapacitu cez celý deň a neexistenciou silných kapacitných liniek - ony vlastne existujú, ale všetky majú taký nijaký interval," opisuje dnešný stav, ktorý nazýva "vláčikovaním".
Kratšie čakanie
"Cestujúci sa nemá čo učiť cestovné poriadky, ani sa im prispôsobovať, ale do určitého časového úseku mu musí prísť spoj," tvrdí Nagy. Argumentuje, že cestujúcich neodrádzajú od používania MHD prestupy, ale zmeť liniek či riedke intervaly. "Návrh počíta s vytvorením liniek nosných a liniek prípojných, ktoré budú prepojené v prestupných zastávkach - uzloch. Návrh ráta aj s priamymi posilovými školskými spojmi tam, kde bude priame spojenie zrušené."
Chcú aj usporiť
Od nového linkového vedenia a menšej výpravy autobusov očakávajú aj úsporu na nákladoch, zatiaľ ju však nevyčíslili. Ročný počet kilometrov najazdených vozidlami MHD by sa mal z tohtoročných 15,3 milióna znížiť na 15 miliónov. V roku 2006 prešli takmer 16 miliónov a prepravili skoro 100 miliónov pasažierov.
Asi nedá, ja som tento dvojminútový nesúlad hlásil už veľmi dávno (asi pred rokom?), odvtedy to mohla v pohode ošetriť Žilina, no zrejme to bolo nad jej sily. Predpokladám že meškanie nad jednu minútu bude EmTest vykazovať len ako minútové.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dimi