Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TA #28676:
Vraj SW ? ? Ani oni nevedia čo to tam "naprogramovali" ? ? ?
Reakcia na: SHORTY #28672:
to sa nedá nijako nastaviť, aby zaznamenával presný čas? To nie je normálne potom, že SW nedokáže zaznamenať počet sekúnd... asi príliš náročná operácia ? A v prípade meškania viac ako 1 min.? Ako vtedy zaokrúhľuje?
Reakcia na: SHORTY #28672:
Všimol som si to samovoľné prehodenie nasledujúcej zastávky, hlavne pri Slovane, ale nedá sa to vyriešiť zmenou súradníc polohy nasledujúcej zastávky?
GPS a jeho "funkčnosť" by som nerád rozoberal, lebo mi dupkom stavajú vlasy, keď počujem tieto tri písmená spolu. A to, že to v celom podniku NIKTO nerieši s dodávateľom - nekomentujem....
Reakcia na: SHORTY #28672:
Hm, zaujímalo by ma načo maju vozy na strechce to "GPS" keď ten budar nevie určiť polohu voza a hlasi ďalšiu zastávku? ? ?
Nadbehy a meškani: musím povedať, že momentálne je najväčšiia disciplína u vodičov tram a po 15.10. už aj u trolejbusov, lebo sa im optimalizovali jazdné doby. Samozrejme hovorím o nadbehoch, lebo niektoré meškania sa z objektívnych príčin hodnotiť nemôžu. Taktiež kontrola týchto údajov NIE JE objektívna!!! A to pre ten po..... EMtrest. Ak odíde vodič so zastávky s nadbehom 1sec. EMtest vykáže nadbeh 1min! A je predsa rozdiel, či vodič odíde s nadbehom 59s alebo 1s 😞
A už ani nespomínam, že ak vodič má vôľu počkať na zastávke na svoj odchod, tak mu rozhodne EMtrest prekazí, lebo vyhlási nasledujúcu zastávku a tým spečatí odchod zo zastávky, hoci vodič ešte stále na nej stojí a možno mal v pláne tú minútu aj počkať. V tomto prípade to je už zbytočné, lebo vyhlásením nasledujúcej zastávky sa zaznamenal jeho nadbeh. ?
Reakcia na: regeta #28668:
To sa deje teraz. Pri novom LV sa to diat nemusi. Jednoducho tam cakas a hotovo, dotycny vodic dalsieho busu to bude tolerovat a nenatrepe sa ti na zadne celo vozidla, ale trosku dalej, aby ta obisiel
Reakcia na: matway #28663:
Tu korunu doplatis revizorovi ?
Reakcia na: BMko #28659:
Prave o tom sme sa bavili, nech ti to povie emareq.. A ten dotycny mal v tom pravdu.. Presne ako u pri vlakoch.. Spoj moze meskat, ale zo zastavky NESMIE odist skor.. Vtedy to bude super.
chcem este k tym casom nieco dodat je rozdiel ist vlakom kde ti nic nezavadza a nestoja po zastavkach 3 tri vlaky ako u nas zastanes na ZASTAVKE a za tebou su hned 3 busi cakaj vtedy na zastavke, alebo ti naskoci zelena budes stat a to nehovorim o case z jednej zas. na druhu prik. Miestny urad - Lingov ?
Reakcia na: matway #28661:
dakujem za prispevok, konecne som pochopil, co som dlho nechapal, a sice, ze preco ma lekar s praxou kratsou ako 5 rokov nizsi plat ako vodic s rovnakou praxou (pri rovnakom mnozstve odpracovanych hodin). Bez nadcasov to hodi v CR okolo 17500 cisteho (vodic MHD) a okolo 14000 cisteho (lekar). Ja som si furt myslel, ze pricinou je absencia trhovych principov v zdravotnictve, ale chyba lavky - skutocnym dovodom bude vacsia psychologicka zataz a vacsia zodpovednost za zivoty klientov u vodicov MHD 😃 😃 😃
Reakcia na: regeta #28652:
Asi mi uniká podstata alebo len ja som taký barbar? ? Veď ak dojdeš skor aj 5 min, tak postojíš do odchodu a zo zastávky odídeš zase len s minútovou toleranciou.
No ja neviem aj keď na abusových linkách je nadbeh 2.59s a podarí sa prísť aj +4.20 do zastávky viď pri FNSP linka 17, neporušil som nič, odišiel som +2.59 a zase počkám do 2.59s ?
Reakcia na: redburger #28664:
sorač,ja cestujem zadara ?
Reakcia na: matway #28663:
e e , 8+8+8 je 24, taze mozes kludne cestovat ?
ešte jedna mala úvaha,kedy si myslím,že neviem rátať...v automatoch si môžete zakúpiť celý lístok za 17 sk,polovičný za 8sk,ak sa prihodí závada na 17-korunovom automate,ta je mysliteľné kúpiť si dva polovičné,skúste rátať so mnou 8+8=17???
jak sa da s emtestami ist na minutu presne, ked maju medzi sebou aj dvojminutove posuny ❓ ❓ ❓ ?
Reakcia na: Záchvat #28641:
musím ťa pochváliť,nikto to ešte tak pekne a zrozumitelne nenapísal,to by potom pochopil aj ten............ možno teraz odbočím,ale raz som niekde zaregistroval prieskum najťažších povolaní,bola ich spústa,čo sa týka manual. či psych. povolania,a poviem,kedže sa to týka vodiča autobusu,tak bol na treťom mieste v rebríčku,po letcoch a rušňovodičoch...zaujímavé však?páči sa mi,ak pristane lietadlo,tak mu všetci cestujúci zatlieskajú,mne sa ujde na konečnéj akurát "pán šofer,to neviete zastaviť bližšie pri chodníku? a bla,bla,bla...čo sa týka rušňovodiča,ten do styku s cestujúcim ani nepríde ? ? ? ,už by som chcel vidieť nasrdeného cestujúceho,ako uteká k rušňu,že vlak mešká...,myslím si,že by si to mali uvedomiť všetci,či je to cestujúca verejnosť,či je to papyr,S499.1023 abo hoci kto,kto cestuje a priamo sa ho to týka,že máme ich životy v rúkách my vodiči...dakujem všštkým,že to dočítali až tu...
Reakcia na: TA #28658:
Ty píšeš o tolerancii inej. Tvoja sa týka odchýlky jazdnej doby v špičke a sedle, presnejšie jazdy po dvadsiatej.

Tiež neuznávam mínusovú toleranciu, lebo tu nemôže vodič často ovplyvniť, to skôr cestujúci- lenivec. ?
Dávnejšie bola jednotná 2 min, neskôr sa zmenilo na 1 min.
Potom z dôvodu zistenia reálnych časov jazdy sa upravila nasledovne: bus a trol 3 min, elina 2 min. Najnovšie sa to upravilo na bus 3 min, trol a elina na 1 min.
Regeta, Dimi a spol : tolerancia +1 minuta je podla mna uplne v pohode. horsie je nad minutu. Osobne mozem potvrdit, ze sa da vyrobit idealna chronometraz, len to treba kusok viac ochoty ludi. Terajsi Emtest pomaha odhalovat nedostatky, starych chronometrazi, preto je dovolena taka vysoka tolerancia aby sa nasla zlata stredna cesta. Chronometraz by sa mala pocitat od dopravnej rychlosti, svetelnych signalov atd. Lenze pokial tu bude aj ten extremny predaj CL u vodica, nevytvoris idealnu chronometraz nakolko kupa CL skresluje udaje. Z nolovou toleranciou by sa dalo ratat len pri dokonalej preferencii MHD a to preferovanymi krizovatkami, bus pruhmy atd. Lenze dosiahnut tieto prvky v KE to je pri terajsom vedeni mesta nemozne. Ak by mesto chcelo sluzit dopravou tak ako slubuju, muselo by sa inac postavit k rieseniu problematiky. Neznizovalo by stavy rocnych vozokilometrov a dotacii, ale naopak muselo by ist s demografickym rastom a rastom inflacie.
V súčasnosti je tolerancia len + / - 1 min.? mínusová tolerancia by nemala byť vôbec. ? Je zaujímavé, že kedysi bola tolerancia pri niektorých linkách až - 6 min. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.