Reakcia na: Dimi #28415:
1) Mesto=DPMK, mesto kontroluje DPMK, volí ľudí v DPMK, tak načo nám je vlastne DPMK? Keď celú dopravu môže riadiť mesto. Iste, útvary majú koordinovať organizáciu dopravy, no na to magistrát nestačí, preto je tu DPMK, či nie? Ak nie DPMK sa má starať o verejnú dopravu v KE, tak aké je jeho poslanie? A načo potom idú na podnik, v ktorom sedia panáčikovia mesta na šnúrkach, nemalé finančné prostriedky? Netvrdím, že DPMK nemá koordináciu, nové vedenie dosť zefektívňuje činnosť samotného podniku, ale keď linkové vedenie, prečo sa o celkovej zmene mám dozvedieť z fóra na hckosice.sk????? To je trošku mylná predstava o modernej marketingovo orientovanej firme, ktorá je odkázaná na využívanie svojho produktu...Na stránke DPMK som sa nič o takejto iniciatíve nedozvedel, je tam holý produkt análneho otvoru v plynnom skupenstve.
2)EmTest odsúhlasili rovnakí poslanci mestského zastupiteľstva...žiaľ, veľmi kompetentní.
3) TEDOMy fakt no comment
4) Ok, keď je ten eMareq človek, ktorý nové veci implementuje, prečo sa stráni novým názorom? Ja nemám jeho kompetencie, vyjadrujem návrh, s ktorým nemusí každý súhlasiť. Ale to, že som navrhol trasy liniek, neznamená, že ten návrh je "nedomysliteľný". Každý normálny človek, ak zistí, že je druhý návrh k prvému, zhodnotí obidva. Ak je tam obrovský rozdiel, čo v mojom návrhu nie je, vtedy markantne upozorním. Jeho koncepcia viet bola nešťastne volená, ale tudiž, beriem, nehnevám sa. Len nemienim niečo robiť namiesto niekoho, pričom ten druhý bude za moju prácu platený.
5) Prepáč, ale toto je verejné fórum, môže tu napísať aj samotný Santa Claus pod svojou prezývkou. Myslím, že pri vstupe na fórum sa nemusím povinne predstavovať a vkladať každému užívateľovi svoj životopis, aby poznal, že niekto nový píše. Každý niekedy naraz príde a bla bla bla. Aj ty si sem prvýkrát prišiel. To neznamená, že ťa teraz považujem za niekoho, kto sa zobral skade-tade. Bol som dlhodobým čitateľom fóra, teraz som sa odhodlal prispievať. Svoje návrhy liniek som poslal na maily mestských častí aj do DPMK, preto svoje úsilie nepovažujem za plytvanie voľného času, ale do toho nikomu nič (s prepáčením).
A ak tou poslednou "BTW" si chcel poukázať, že ťa pošlem pod čiernu zem, si na omyle...v okolí KE sú hnedozeme. Mimochodom veta "kritika od niekoho, koho nepoznam a kto kritizuje niekoho, koho nepozna" sedí dokonale aj na teba, pretože ma nepoznáš. Dvakrát meraj, raz rež.
eMareq
Re #28398 KVKV: každý druhý, tretí, štvrtý, ... Pokiaľ viem tak pôvodná optimácka linka bude predĺžená až na Nám. osloboditeľov + Poľov.
Re #28397 KVKV: Jasné, tak budeme uberať z prestávky vodičom... Čo tam po dodržiavaní zákonníku.
Pokiaľ vyvstane požiadavka na zriadenie zastávky, tak to mesto má v prvom rade urobiť všetky kroky, aby na tom mieste stála.
Uviedol som tento príklad, lebo rovnaká situácia vzniká v meste pri roznych cestných stavbách, cestári sa realizujú, dpmk to v tejto fáze nezaujíma, mesto na to kašle , nič nekoordinuje. Po slávnostnom otvorení novej komunikácie sa potom zistí , že zastávku tam už nieje kam umiestniť, nieto ešte nejaký dobre riešený prestupný uzol . Typickým príkladom je projekt stavebného a dopravného riešenia N.O. Veď sa tam dalo navrhnúť aj stavba terminálu, kde by mohli byť vhodne ukončené niektoré bus linky ,zároveň by bolo centrálne prestupné miesto , čo najviac sa blížiace dnešnému trendu hrana-hrana. DP a mesto má sice jednoduchšiu situáciu voči vyššie spmenutému projektantovi, jednoducho potom prehlási – TAM SA TO NEDÁ. A hotovo, vyriešeno, nezaujíma, predsa si nebudú pridávať prácu.
Následkom toho je zneatraktívnenie alebo znemožnenie realizácie niektorých trás mhd. A potom dpmk plače , že mu ubývajú cestujúci. (či už aj to je mu jedno?)
Mali ste byť rýchlejší a súdruhom z HB Reavis navrhnúť komplexnejšiu úpravu námestia. Lenže oni si hľadia na svoje záujme, ich nejaký prestupný terminál nezaujíma. Paradoxne, preto tam chcú umiestniť Aupark, lebo tam chodí najviac liniek MHD, teda vysoký potenciálny výskyt zákazníkov.