Reakcia na: TA #27176:
Vodič nemá práva, ale iba povinnosti. ? Dvere nemusí opätovne otvoriť, ak už zastávku obslúžil. To by tam mohol takto šaškovať donekonečna.
Re #27193 cybernetic: Aj keby električka stála na zastávke pri označníku, jej vodič by opätovným neotvorením nič neporušil. Naopak, cestujúci prepravný poriadok:
a) porušil, ak chcel do tohto spoja nastúpiť.
b) neporušil, ak čaká na ten nasledujúci. ?
Je to na rozhodnutí vodiča. ?
eMareq
"Myslím, že keby niektorá politická strana využila svoj vplyv a možnosti na rozvoj mhd, tak by získala mnoho voličov aj bez nereálnych slubov."
A ktorá to je? Ja si nejako neviem spomenúť, Vy áno? Táto téma sa vyťahuje (ak sa vôbec vyťahuje) tesne pred voľbami, vtedy si každý zrazu spomenie a zapadne v šuflíku hneď po získaní dostatočného počtu hlasov (zrazu každý zabudne). Tu to je tak previazané politikou až hrôza.
Ad DPMK: Po včerajšom stretnutí s jedným členom dozornej zrady (mimochodom jeho slovami veľkým priaznivcom električiek - uvidíme dokedy mu tá priazeň zostane) som nadobudol dojem, že sa tu hodlá započať _privatizácia_ DPMK (možno v tomto volebnom období). O tom ako by tu fungovali súkromní dopravcovia (detaily neboli) a každý by prevádzkoval to o čo by mal záujem. Dokonca padali z jeho úvahy o MHD zadarmo (teda bez platenia cestovného, lebo je jeho výber príliš nízky...). Ale na to pán nepomyslel, že aj ten nízky príjem z cestovného bude musieť z niekiaľ zobrať, z vlastného to určite nebude.
Potom vyťahoval nejaký prípad z nemeckého mesta (názov si nespomeniem), kde vraj robia dopravu bez dotácií. A to mu nedá spať. Keď som mu vravel prečo sa nedá robiť MHD tak, že človek radšej pôjde ňou ako vlastným autom, tak začal habkať...
Čo bolo však ešte studenšia sprcha pre mňa, že ďalší človek čo tam bol za SDKÚ-DS mal nápad sa ZBAVIŤ!!! rýchlodráhy a nech sa o ňu stará USSK. Viete asi ako by to dopadlo. Zdravý rozum zablokovali modrogumná politika. Nato si poťažkal ako SDKÚ-DS chýbajú vysokoškolské kádre zapálené pre vec. Kedysi sa hovorilo, že "radšej vstúpim do ho/na ako do KSČ", môžme to zovšeobecniť na ľubovoľnú stranu čo tu máme.
Práve takýmito stretnutiami sa utvrdzujem o zvrátenosti súčasného vedenia mesta a jeho zástupcov ohľadom funkcie MHD v meste (program Via Cassovia...). Spupnosť, tvrdohlavosť, zadubenosť a neochota prijať názory z druhej strany podložené reálnymi dôkazmi, že sa to dá. Je im to jedno (majú svoje predstavy, čo sa nedá [rozumej nechce sa] zefektívniť, treba sa toho rýchle zbaviť, zrušiť, rozpredať, pustiť k vode) ako to vypáli a pokusný králik je cestujúci. Aby sme potom neplakali a povedali, že experiment sa nevydaril...