Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Na strenke letiska KE sa objavilo toto :

"Od 30. októbra 2007 letisko Košice zavádza nové linky do /z európskych destinácií lietadlom typu Boeing 737-700 nasledovne: 3x týždenne Londýn, 3x týždenne Dublin, 7x týždenne Praha a 22x týždenne Bratislava. Otvorením nových liniek očakávame v Košiciach nárast počtu vybavených cestujúcich o 250 tisíc ročne.Nové letecké spojenia sú výsledkom jednaní so SkyEurope, podporované predsedom VUC Zdenkom Trebulom a primátorom mesta Košice Františkom Knapíkom. Celému regiónu východného Slovenska sa ponúka väčšia možnosť leteckej dopravy. Michael Hoeferer, výkonný riaditeľ letiska Košice pripomína: “SkyEurope, ktorej základňou sú bratislavské a viedenské letiská, rozbehli v marci tohto roku prevádzku z Viedne do 16 európskych destinícií, pričom zaznamenali výborný nárast cestujúcich. S potešením vítame rozšírenie liniek aj z Košíc.” Viedenské letisko je súčasťou konzorcia, ktoré vlastní 66% akcií letiska Košice. Z tohto nového projektu budú ťažiť všetci- cestujúci dochádzajúci za prácou, turistikou, i návštevníci Prahy, Bratislavy, Londýna a Dublinu. Ďalej chceme týmto pomôcť komunitám Slovákov žijúcich v uvedených destináciách, aby mohli častejšie cestovať za svojimi príbuznými na východ Slovenska. Košický samosprávny kraj a mesto Košice prispejú k tomuto projektu zvýšením počtu liniek autobusovej dopravy medzi letiskom a mestom v náväznosti na novootvorené linky."


Som velmi zvedavy co bude obnasat to navsenie poctu liniek. Zeby sa konecne niekto zobudil a zacal riesit katastrofalnu dostupnost letiska s MHD ???
Reakcia na: kubik #24856:
Plasty na Citelisoch neskripu, ak sa pravidelne dotahuju skrutky, na ktorych tie plasty visia. Holt to nie je bezudrzbove vozidlo ako Ikarus 280.
Reakcia na: KVKV #24859:
Co je vacsia volovina a co je pre cestujuceho prijatelnejsie?

a) 15 minutovy listok prestupny
b) 15 minutovy listok neprestupny

Predtym, nez odpovies, uvedom si prosim, ze prestupny listok prestupit UMOZNUJE, nie vsak PRIKAZUJE.
Reakcia na: Axel #24862:
jj videl som ako to urobili... ?
Maturoval nad tym dispecer, ktory polozil kuzele (bolo to v krizovatke) a polievacie auto, ktore schladilo kolaj. Za 10 minut bola doprava opat v normale. Dnes na trati nic nevidno.
Reakcia na: Isidor #24858:
som pozeral ako je to u vás ? ? heh koľko ľudí tam maturovalo nad tým ? ? ☺
Reakcia na: T3SU #24845:
? ? ....
Reakcia na: redburger #24855:

Akokolvek uvažujem, ale 10 alebo aj 15min. PRESTUPNÝ lístok je úplná volovina.
Berme návrh dpmk, teda 10min., no kam sa s prestupom za ten čas dostanem ??? To je tak na dve zastávky ak náhodou po tej prvej stihnem prestup.
Domnievam sa ,že skutočný dovod návrhu je ten ,že si dpmk uvedomilo, že 12Sk lístok sa dá využiť v mnohých prípadoch (ak sa zoženie) a im sa vytráca efekt zdraženia cestovného.
Ale ten sa vytratil aj pri prestupnom lístku 20Sk, Podla starej tarify to cestujúceho s jedným prestupom vyšlo na 24Sk.

Avšak zdraženie 24h lístka o viac ako 100% a 7denného o 100% ,to už hej!
Ja proste nerozumiem filozofii stanovenia novej tarify.
Reakcia na: Axel #24853:
anóóó, BKV rulezz ? ? Dúfajme, že nebude žiaden KORID(or), lebo nám z nich polovicu vytrhajú ? ?
Reakcia na: Axel #24843:
To uz aj u vas? ? ? ?
Reakcia na: Irisb #24841:
Chodievam s nimi...zopar chlapov co na nich jazdia som vyspovedal a sam som si vsimol, ze maju perfektny podvozok...drzia v zakrutach naopak Citelisy plavu...mam troch znamych na velkych Citelisoch-18-kach...stazuju sa na dynamiku, dvere a poruchovost...a co je uplne strasne, tak to je to nehorazne skripanie kabiny a plastov--lacne a zle uchytene plasty. SOlaris som este osobne nevidel hrkat a rozpadavat sa ani nic podobne a to som siel aj s 3501, 3504, 3505, 3507, co su pomerne stari pani a bol som spokojny...az na trosku "pytomejsie" sedenie napravo vpredu pri okne...ale ja (180 cm) som sa tam este upratal, ale kamarat (187 cm) uz nie...vynikajuce si najma DAF-motory...hoci ani Iveca nie su zle, ale maju tam nejake divne cerpadla a pobiednejsie ulozene stojate motory...

Sedel som na oboch za volantom...to bolo celkom podobne...moznoze Citelis mal trosku funkcnejsiu sedacku, Solaris mal vsak lepsi vyhlad...najma doprava sa z Citelisu blbo kuka kvoli hrubemu stlpiku na kabine a musis sa vyklanat. Na zavesenie kolies Solarisov som zle veci nepocul zatial, no Citelisom pekne deru o blatniky a su teda dobre tvrdo odperovane...jeden znamy hovori, ze ako rebrinak. Co ma Citelis prim, tak, ze sa vie lepsie otocit, ma nizsi polomer otacania tusim, ale to je uz len taka zanedbatelna hovadina...lebo je to docela maly rozdiel...

Takze ked to mam OBJEKTIVNE zhrnut, Solaris je kvalitnejsi(najma tie plasty a materialy), dynamickejsi a modernejsi (Citelisova konstrukcia je povodom z roku 1983)--porovnatelny rok narodenia s Karosou B731/2!!!
Reakcia na: dragula #24854:
hm... to by bola celkom lakava zmena.... ved 4 zastavky byvaju vo vacsine pripadoch menej ako 10 minut.... cca 5 - 7 minut
a ten 15 min. by bol ovela lepsi... to postaci az do centra z asi zo vsetkych klas. sidlisk
K tej ankete čo ja na webe DPMK:
2. Vyhovovala by Vám zmena 4 zastávkového neprestupného cestovného lístka na 10 minútový prestupný ?

Možno by bolo dobre pouvažovať na 15 minutovým prestupným. Aj za cenu vyššej ceny o 1 - 2 SK.
Polievacie auto aj s dispecerom tam bolo aj ked som siel okolo, ale kolajnica bola jasne vyduta nahor. O 15 minut uz sla elektricka
Reakcia na: Axel #24843:
Veď ich polievali vodou, jazdili po meste cisterny DPMK aj to male auto (zabudiol som ako sa vola ?)
Reakcia na: Nodes #24831:

citát:

"Trolejbusová doprava je však z pohľadu nákladov na kilometer najnákladovejšia. Z tohto pohľadu sa ekonomickejšie javia autobusy."

Pán riaditeľ, a prečo NIKTO nechce tento stav zmeniť, lebo prevádzkovať za NIŽŠIE náklady sa TD dá.
Reakcia na: Mike #24829:
Zrejme časť nového predstavenstva bola po rozumy v SAD CCC STS Bučina. Dúfam, že ich okrem Polónia opantal ten obrázok na buse s nápisom "Toto je trolejbus čo len vi(!)zerá ako autobus"...
http://www.sme.sk/c/3400962/Kvoli-Auparku-v-Kosiciach-netreba-obmedzovat-linky-trolejbusov.html - tu sa len potvrdzuje to, čo napadlo už určite každého - Aupark je len zámienkou na zrušenie TD ❗

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.