Reakcia na: Vladimír #2467:
Ked tak rozmyslam, tak zber pracovnikov sa dal vyriesit aj dvoma vtedajsimi RA (jednym co premavalo od zvarovne rur a druhym z PHV) - tiez premavali po Terase, len s tym, ze sa jednalo o 12 hodinovy interval, co suviselo so zacatim/koncom prevadzky tam.
. Taktiez vnimam predlzenie trate na Bottovu ako nezmyselny krok, lebo sa nic nevyriesilo, ale ked primator pred volbami sluboval, tak tu trolej museli niekam natiahnut.
Sarko
Nemýľ si nebudovanie trolejbusových tratí s rekonštrukciami križovatiek a námestia. Tie sa predsa môžu rekonštruovať nezávisle. Tak ako sa plánuje električková trať cez Popradskú a Starú pracháreň (aj keď si trúfam povedaď, že elekričky tu nepáchnu desaťročia), tak takto už dávno mohli byť rekonštruované križovatky. Ale s tým sa nič nerobí a potom, keď sa postaví trolejbusová trať, tak potom sa budú rekonštrukcie ešte viac oddiaľovať, pretože sme za ťažké milióny naťahali vedenie trolejbusov. Nie, tadiaľ cesta nevedie. To je presne ako s električkovou traťou z NMM na ŽS, jej výstavba sa odsunula aj z dôvodu vrážania obrovských súm do trolejbusovej dopravy.
Čo sa týka výstavby uvedenej električkovej trate, voči celej výstavbe trolejbusovej prevádzky od piky to sú naozaj astronomické rozdiely. Len si zober, koľko stála štúdia, výkup pozemkov, výstavba trolejbusovej vozovne a postupná výstavba ifraštruktúry a samotnej siete, ktorá mimochodom trvala od roku 1986 celých 7 rokov. Trúfam si povedať, že za tie peniaze by zvýšilo okrem trate NMM - ŽS aj napr. na trať do Ťahanoviec a možno ešte aj na VŠA.