Reakcia na: eMareq #24400:
... "Inak ten asynchrónny motor nie je nový, len sa prepočítal a dal naspäť do pôvodného jednosmerného motora "...
-no povodný mohol zostať len blok motora. Stator ,predpokladám , má vinutia pre tri fázy, z rotoru mohla zostať len hriadel. Predsa musí mať kotvu nakrátko a to sa nedá prerobiť z vinutej kotvy s komutátorom.
Pokial by niekto mohol naskenovať schemu tej tramvaje a poslať mi to, rád by som si to pozrel.
To sa mi v žiadnom prípade nepáči.
KVKV
No teraz mi nie je jasné, či patríš medzi kompetentných zamestnancov z dpmk prítomný tejto kontroly, ktorí majú do toho čo hovoriť, ale ide o to, či tú kontrolu robila nejaká "tetuška v kostýmku a jej dvaja /podržtaškovia/" ,nech už sú z akejkolvek inštitúcie, alebo odborníci na hodnotenie stavu trate.
Je dosť podivné, že na Slovensku to nerobí dráhový úrad, lebo tam je predpoklad, že na to prídu odborníci. (?)