Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KVKV #24391:
Tak dík za vysvetlenie...zhodou okolnosti som presne toto čítal na jednej stránke.... (bolo to kusa dlhšie? ale podstata bola rovnaká)
Reakcia na: mišo #24401:
Šmárja, však je to nezmysel, zanedlho sa "opatrenie" posunie ku SOU potom ešte nižšie atď. ?
Reakcia na: mišo #24401:
Ked sa to nerozsiri na cele mesto...
Reakcia na: eMareq #24400:
Samospravny kraj sice vydava licenciu na prevdzku na drahe, ale nema moznost zakazat prevadzku.
Reakcia na: KVKV #24391:
Ďakujem za objasnenie riadenia ASM, ale to som mal na výške v predmetoch ako Elektrické stroje I, Elektrické pohony, Regulované pohony a ešte neviem kde inde. 🙂

Inak ten asynchrónny motor nie je nový, len sa prepočítal a dal naspäť do pôvodného jednosmerného motora (po patričných úpravách).

Keby Dubničáci nešpekulovali s vlastným vývojom a dala by sa tam overená výzbroj tak by to vozidlo jazdilo.

Re #24388 KVKV: Ale v Košiciach je _PRIEMERNÁ_ vzdialenosť medzi zastávkami okolo 500 m.

Re #24386 Nodes: KSK drží licenciu pre prevádzkovanie dráh (E + T)

Predchvíľou som mal tel. horor od Vlada, CéPé imhd už ukazujú pásma T1, T2, TZR.
Reakcia na: KVKV #24395:
To, kto kontrolu vykonal, som neurcoval. Keby nebolo podnetu, tak by nebola ziadna kontrola.
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #24394:
Nehovor. Kedy máš najbližšie nočnú? Prídem pokecať... ? ? ?
Reakcia na: KVKV #24396:
Košice sú kandidátom na hlavné mesto kultúry EU. A toto je "kampaň"
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #24394:

Aké reklamné účely?
Zatial som ju videl len olepenú detskými malovánkami.

P.S.: trojka na Hlavnej nikdy nejazdila! ?
Reakcia na: Nodes #24386:

Mňa nezaujíma menovite.
Ale to nejde tam poslať pár úradníkov, ktorí sa rozhodnú kde sa im trať páčila a kde nie.
To musí robiť odborný tým!
Reakcia na: KVKV #24392:
reklamné účely, bude tam až do konca augusta.
My z HSMD si ju strážime ako oko v hlave neboj.
DPMK stále mlčí a ignoruje verejnosť.
DOZVIEME SA UŽ, KOLKO STÁLA V SKUTOČNOSTI REKONŠTRUKCIA KT8 ???
CHCEME ZVEREJNIť VŠETKY ÚČETNÉ DOKLADY A OBCHODNÉ ZMLUVY !!!
V opačnom prípade považujem vedenie DPMK za luhárov, ktorí zavádzajú a klamú verejnosť!
Akýže to má význam , že vytiahli historickú #10 na Hlavnú?
A dokedy tam bude? To nemohli použiť "104"?

Je to pomerne hodnotné historické vozidlo a nie je asi najlepšie ho dlhodobo nechávať na pospas daždivému počasiu a vandalom!
Reakcia na: eMareq #24378:

Dovolím si doplniť. "výzbroj/brzdy" to úzko súvisí.
Asynchronny motor dovoluje elektrodynamicky brzdiť voz prakticky až do nuly . V principe to funguje tak, že jeho otáčky sú priamo závislé od kmitočtu prúdu. Keď kmitočet budeme znižovať , motor bude spomalovať. V zjednodušenom prípade na vysvetlenie, ak by sme do asynch. motora zaviedli jednosmerný prúd, motor sa celkom zastaví.
U daného vozu sa nepodarilo doriešiť plynulú reguláciu poklesu frekvencie v brzdnom režime. (je to len stručné a velmi zjednodušené vysvetlenie!)
Kto mal možnosť sa zviezť týmto vozom, mi dá za pravdu, že brzdenie nebolo plynulé, dobeh mal trhavý-"cukavý" charakter. Tento problem Dubničáci nedoriešili.

Takže: Konštrukčná chyba el.výzbroje v brzdnom režime.
Reakcia na: eMareq #24369:

Ja by som doplnil s dovolením:
T3Mod nejazdí predovšetkým pre nedoriešenú koncepciu el. výzbroje.
Reakcia na: Dynamax99 #24368:

No lebo "stúpa úroveň DP" ? ? ?
Reakcia na: Papyr #24352:

Ale ja nevyvraciam, že niekto može mať na kvalitu mhd v určitom meste svoj subjektívny názor. Nech ho má. //dodnes sú niektorí, čo hovoria ,že za Husáka sa žilo najlepšie//. Nežilo.
Sú aj takí, čo dokonca v masmédiách chvália súčasný stav banskobystrickej mhd. (a bojujú za jeho zachovanie).

Pražské linky s 20 a 30min intervalmi existujú, aj so 60min.int (napr.202), ale linky toho charakteru by v Košiciach najpravdepodobnejšie vobec nezaviedli, alebo by jazdili v int.60/120.

Na vysvetlenie : V Prahe je pomerne dosť liniek, ktoré doslova na svojej trase "vymetú" všetky kúty, uličky, ktoré sú mimo hlavných dopravných tepien. V KE s najväčšou pravdepodobnosťou úseky bez obsluhy mhd, pretože podla tunajších skvelých noriem sú v pešej dostupnosti k najbližšej zastávke .

Uveď konkretne, o ktoré linky sa jedná a o trasu ktorú využívaš.

Mne je jedno či sa veziem 25 alebo 5 rokov starým vozidlom , všímam si JEHO STAV.
Reakcia na: RDZ 50 #24384:
možno, ale nie iMHD ?
KVKV: Menovite by som to tu nechcel uvadzat. Skor problem vidim v tom, ze zo zakona jednoznacne nevyplyva, kto ma kompetenciu kontrolovat tech. stav trati. Ze je to samosp. kraj, dosli az po telefonate s ministerstvom. Keby nejaky organ zakazal prevadzku na tratiach, uz by ju nikto nikdy neobnovil.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.