Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Diggi #234:

1. Vodič má vlastné dvere, ale to neskracuje dĺžku dráhy, ktorú prekoná na trase kabína - stredné dvere.
2. V ostatnom čase prešovskí vodiči po príchode na zastávku ihneď vysunú plošinu a otvoria dvere a pri jednom otvorení dverí vystúpi vozíčkar aj ostatní cestujúci. Potom sa normálne všetky dvere zatvoria a plošina zasunie. Na zastávke sa už teda "dvakrát" nestojí.
3. L19 získava na popularite, ale mne osobne sa jedna cestujúca na vozíku v Košiciach sťažovala, že ako nevhodne je bezbariérová doprava zabezpečená. Od zastávky BPMK musí vozíčkar prejsť k Domovu sociálnych služieb prejsť cez nadjazd, čo bez cudzej pomoci nedokáže.
4. Stále a stále vytýkam DPMK, že pri takom počte NP vozidiel akým disponuje, nie je ochotný a schopný zaviesť garantované spoje. Sú dni, keď je L19 plne bezbariérová a sú dni, keď sú skrátka všetky Solarisy na prehliadke, a z NO v špičkovej hodine za 35 minút neodíde ani jeden NP bus. Nie na Jazero, nie na KVP, nie na Blšák... NIKAM. Nevymýšľam si, zažil som...

Prešovský SU 12 bude mať manuálnu plošinu. Rozhodlo sa o tom na poslednú chvíľu. Žiaľ. Ľutujem budúcu osádku vozidla.

Re #224 BM: 100%-ná nízkopodlažnosť je blbosť. Resp. takto > nie je to zlá vec, ale v dnešnej dobe silou mocou znásilňovať vozidlo, aby vzadu nebol schod, je zbytočné. Úplná väčšina dopravákov Ti povie, že prešovská 333-ka (vzadu so schodom) je lepšie v interiéri riešená ako 343-ka (bez schodu). Inými slovami, schod pri zadných dverách nepovažujem za veľký nedostatok vozidla, ale na druhej strane uznávam, že Solaris tam schod nemá a predsa má interiér riešený dobre. A to najmä SU 12 (ktorými som sa viezol v Olomouci a Ostrave).
Reakcia na: Sarko #241:
Prisamveru....:o
Vie mi niekto mrknut na sluzobne CP na linku c. 52, konkretne kam odchadza konciaci spoj v Krasnej o 18:57 a odkial sa berie uz cakajuci bus v Krasnej na spoj o 19:03.

Vcera som sa totiz viezol s 4126 na konecnu do Krasnej, ktory si to sinul o dusu a z konecnej na Opatskej ul. sa vybral skratkou cez Ul. pri Hornade na Ukrajinsku a smerom do mesta. Na konecnej uz vyckavala kratka Karosa. Zda sa mi to prilis neekonomicke, myslim si, ze by sa to dalo vymysliet tak, aby konciaci spoj bral ludi napr. po N.O. a odtial by vykonaval iny spoj linku 52A zacinajucu na N.O.!
Reakcia na: BM #237:
Preco vozidlo musi byt plne nizkopodlazne? Vies, vsimavost hovori, ze ten jeden nas CityBus je starsej konstrukcie, sme ho mali uz davnejsie pred tym, nez v KE zacali NP autobusy...
Reakcia na: Diggi #235:
Rucnu. Elektricku uz nie.
Reakcia na: Ferro #232:
presne , cakam uz len na ruzovu 21traci
Reakcia na: Vladimír #224:
Co sa ti paci na tom ze vozidlo nieje plne nizkopodlazne? Vies vsimavost hovori ze CITARO ma pri zadnych dverach schod , skoro ako jeden vas presovsky Citybus.
Reakcia na: Diggi #220:
Stale existuje ta sluzba je to 1905x a 1906x dobeda jazdi spicku na 19 -ske 37 v sedle , potom prejazd do USSTELu na OBJEDNAVKU potom 19 v spicke a nakoniec 52.
A tá prešovská 12-ka bude mať akú plošinu?
Vlado : Dlho si nebol v KE. Vodič nejde pomedzi cestujúcich, vodič má vlastné dvere. 😃

A včase keď cestujúci nastupujú/vystupujú je už vodič pri dverách a hneď vyklopí plošinu.

Ale PO, necháš nastúpiť cestujúcich, zatvoríš dvere, vyklopíš plošinu, otvoríš dvere, nasáčkuje sa vozíčkar, zatvoríš dvere, zaťahuješ plošinu. To máš ako keby si prišiel do jednej zastávky 2x.

A ako som už písal vidím na 19-ke min. vozičkárov v priemere raz za týždeň, či už na KVP, alebo na Opátskom, Jazere, Terase.
19-ka získava na popularite.:-)
Reakcia na: Diggi #229:
Košický Solaris je už preč, lebo žiadnu plošinu nevysúva, lebo žiadnu plošinu vysúvať nemusí, lebo žiaden vozičkár nechce vystúpiť, lebo žiadneho vozičkára nevezie... 😉

Sorry, ale nechápem. Ty tvrdíš, že čas počas ktorého:
vodič stlačí tlačidlo na plabnej doske, plošina sa vysunie, dvere sa otvoria, vozíček vystúpi, dvere sa zatvoria, vodič stlačí tlačidlo na palubnej doske
JE DLHŠÍ AKO čas počas ktorého:
vodič vezme ten štvorhran na uchopenie plošiny (abobo ako sa to volá), otvorí kabínu, pomedzi cestujúcich alebo popri vozidle zvonku prejde ku stredným dverám, zasunie štvorhran do plošiny, plošinu manuálne vyklopí, vozíček vystúpi, vodič zdvihne plošinu a umiestni ju do pôvodnej polohy, pomedzi ľudí alebo zvonku popri vozidle prejde do kabíny, zavrie kabínu a odloží štvorhran
?????????
Nechápam...
Reakcia na: BM #219:
Ano, v Bratislave sme taki pestri, ze uz mame aj zelene a zeleno-zlte natery...
Reakcia na: Isidor #216:
Brniansky nater na elektrickach sa mi tiez paci.Ale je velmi nepravdepodobne, ze by nasa 521 mala dostat taku farebnu kombinaciu.
Vazeni diskutujuci,

takmer pravidelne prechadzam Moldavskou cestou, a prave vcera som si spomenul na to, ze sa Vas pokusim opytat na jednu vec. Zastavka OC Kaufland (linky c. 21, 22, 23 a 25 - smer Saca) je stale umiestnena pred krizovatkou Popradska, Baumax, Moldavska, a tusim, ze sa este nachadza v odbocovacom pruhu. Chcem poukazat na to, ze za krizovatkou je vybudovana nova zastavkova nika, aj s vodorovnym znacenim BUS. Nachadza sa priamo pred OC Kaufland, a ma urcite lukrativnejsiu polohu pre cestujuceho, ci uz smeruje na nakum do Baumaxu alebo Kauflandu! Stacilo by tam postavit oznacnik, a existovala by tam konecne poriadna zastavka. Myslim si, ze by ju viac vyuzivali aj cestujuci! Tak, pytam sa opat, kde je problem vyuzivat ju?
Vlado : hej pozorovanímm, kým CB v Prešove vysunie a zasunie plošinu, Solaris je už preč.
Reakcia na: Sarko #222:
Raz pridem do KE a povozim sa nimi. Na fotke ta zelena im velmi pristane.;)
Reakcia na: Sarko #222:
ˇAno súhlasím -troleje by mali byť tmavomodré!8)
Reakcia na: Sarko #225:
Iste, každý má svoj pohľad na vec a svoj názor. Mne sa Solaris páči najmä ako sólo vozidlo - SU 12 je vyriešený perfektne.
Reakcia na: Vladimír #224:

V Citare ku sedadlam celkom vzadu musis prekonat 2 schodiky a hlava sa Ti len-len nedotkne stropu. Nad bubnami 1. napravy sa mi zda nevyuzite miesto, mriezky na odkladanie batoziny po oboch stranach sa tuto chybicku akoby snazili iba zakryt. Sedadla po stranach bubna pravej 1. napravy su akoby zaliate do jednej formy (pod nimi je palivova nadrz), nemas kam dat nohy a sedis vysoko. Otvor do nadrze je tiez vyrieseny nestastne, prave medzi 1. a 2. sedadlom vpravo, zasahuju do okna, je velmi vysoko a brani vo vyhlade. Ak by som mrkol na fotky, nasiel by som toho viac. Preto sa mne viac pozdava Solaris.
Reakcia na: Diggi #220:
Pekne si to napísal a súhlasím, až na to, že ručné vyklopenie plošiny je rýchlejšie ako elektrické. To si na to ako prišiel? Pozorovaním? 😉

Re #222 Sarko: Mne sa dizajn a vôbec priestor pre cestujúcich zdá lepšie vyriešený v Citare, ak porovnávame 15m verzie. Po technickej stránke vozidlá porovnať neviem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.