takto - teoreticky áno. Je to iba výmena LEDiek. Ale - zelená LEDka má najhorší vyžarovací uhol zo všetkých typov. Muselo by dôjsť aj ku zmene riadiaceho firmware priamo v tabuli. A to nejaký čas trvá, kým sa dosiahne požadovaný výsledok.
To ešte nehovorím o cene za 1 ks zelenej. Najlacnejšia je žltá ale má asi najlepší vyžarovací uhol.
Koľko ľudí toľko názorov (nie každý sa do toho rozumie čo je lepšie).
ALE... tento stav "autobušťek do každej možnej tramtárie raz za polhodinu" ich práveže naučil, prečo pre niektorých opýtaných/aj neopýtaných je neprestupný JCL výhodnejší (z ich pohľadu) ako ten prestupný časový.
Aj tu vidno, ze plebs nevie nic o tom, ako funguju casove listky a ake su vyhody prestupnej tarify. A prave taky plebs neustale narieka a nadava, preco ten a ten antabus nechodi na tu a tu ulicu, nezachadza tam a tam, preco nema priamy spoj, aby nemusel pri prestupovani pohnut zadkom atd.
pokiaľ si peňaženku aktivuješ u SAD, bude ju možné použiť aj na DPMK. Sú totiž zapojení v systéme vzájomného uznávania a zúčtovania kariet, takže peniaze sa nikam nestratia. Výhodou bude to, že takto budeš môcť cestovať hocikým [SAD či DP] na jednu kartu.
za celým projektom čipových kariet v Londýne stoja dve veľké americké spoločnosti. Ale je to veľmi ťažké ich vypátrať [schovávajú sa za akúsi zlúčeninu TRANSYS] a nie to ešte s nimi nadviazať kontakt.
ďalšou vecou je, že v 1 z piatich autobusov obvykle bola čítačka ČK mimo prevádzky... ?
tebus, si v pohode ? http://newfoto.webz.cz/foto/noc/noc2.htm ten irisbus je 5240 a nie 6293 a ta 6293 nie je 5225 ?
Ale inak pekná stránka...Aj fotky su super ! ? ? ? ? ?
Mozno trepnem blbost, ale mne sa zda, ze L25 a L38 idu v oboch smeroch zamerne. V smere do Sace sa stretnu na NO a ked idu zo Sace, tak ide L25 tusim o 7minut skor a stretnu sa pri Polov. A stale idu obe napchate ludmi. Myslim si, zesi tak ,,pomahaju."
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes