Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dopravák #21846:

Lebo Masarykova je velmi doležite výkonné spojenie zo sev. a záp. častí na stanicu, to by zlikvidovalo spústu autobusov.
Pešia zóna - JEDNOZNAČNE ÁNO. Ale rozhodne by som nehnal cez Hlavnú dva-tri husté linky. Hlavná potrebuje spojenie pre starších menej pohyblivých ludí, spojenie k úradom a pre návštevníkov prípadne so stanicou. Osobne by som to videl na jednu linku s int.20min (šp.10min) dnešnú linku 2 alebo 4.
Mne CHÝBA elka na Hlavnej už ako významný mestotvorný prvok, ale v poradí stavieb by som rozhodne uprednostnil uzavretý mestský okruh -Masarykovu.
Reakcia na: detailista #21843:

Yatial tomu nic nenasvedcuje.
Reakcia na: m2001 #21838:

Precitaj si sarkovu chronologiu vyvoja vozoveho parku.....
UZ TERAZ bzy sa malo nieco podstatne diat. A deje sa?
Reakcia na: Sheep #21837:

Nepoznám situáciu v USS, ale domnievam sa ,že neskončí, ba dokonca je určitá pravdepodobnost perspektívy vývoja, že to bude nakoniec USS ,ktoré po roznom handrkovaní bude donútené finančne prispieť na nákup eliek, trebárs 30ročných ojetin aspoň na zaistenie dopravy Do USS. Aj ked preprava je nižšia ako za starých časov, je to jediný výkonný prostriedok na túto dopravu. Autobusy by to kultúrnou a ekonomickou formou nezvládli. Ak elku v ke-v meste nechajú zdochnúť tak do uss asi ešte zostane jazdiť.
Ale aj to by bola katastrofa.
Reakcia na: Nodes #21835:

Nečítal som, neviem jak nandáno. Nemam čas pravidelne byt na fore, niekedy aj dlhšie pauzy, som dlhodobo mimo Košíc. Kedysi som posielal do Korzára ešte príspevok o mhd a o historii (snaha o pravidelnú prezentáciu hist. vozidiel a električky na pešej zone -spomenuté rozne mestá včetne fotiek) -úplne bez odozvy ,ani mi nevrátili materiály.
Ale ak bude čas chystám sa ich "bombardovať" príspevkami. Ale kedže nežijem trvalo v ke, tak ma "odborníci " odbijú tým ,že do toho nevidím.
Reakcia na: redburger #20226:
Najprv musíme odstrániť Yetiho,aby nám z ED a TD niečo zvýšilo!
Reakcia na: VILL #21914:
Natasa Forever....jedna skoncila a nastupila druha ?
Reakcia na: Papyr #21910:
Noo, pokiaľ viem, tak žiadna T3R.P nemá novú (v zmysle nevyrobenú by Tatra/ČKD) skriňu - pokiaľ niektorá T3 bola tak prehnitá, že by sa nedala rozumne opraviť, tak sa zobral iný voz, ktorý sa formálne prečísloval na ten prvý a použila sa jeho skriňa (dokonca papiere druhého vozu boli potom použité na "novostavbu" T3R.PV 🙂 - bohvie prečo práve takto). Máš to popísané napr. tu http://www.prazsketramvaje.cz/v-t3rp-precislovani.html celkom dole.

Inak nie je to priamo o doprave, ale...
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=17.3.2006/71951K
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=17.3.2006/71952K

Shorty&Sarko - cool update! ? Tá 335 teda vyzerá dosť hrozivo, ťažko si predstaviť, že také niečo sa ešte vypravovalo do premávky... ?
Reakcia na: Záchvat #21911:
o čom hovoriš??

http://imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=ik280&no=33&id=27302aeef3f024f5f8f0f421

pekne odfoteny interier,aaa nikto ani slovka nepovedal, naopak všetci boli radi že videli interier, lebo nemali možnosť dovtedy sa previezť zgeneralkovanou 4085, skôr by som povedal že je umenie a šikovnosť fotografa spraviť dobru a kvalitnu fotku interieru
Reakcia na: Papyr #21905:
Je to ťažké... keď sa tu zverejnia, tak okamžite nastúpi kritika na autora, fotoaparát atď... tak vám musí stačiť konštatovanie: interiér je pekný... ?
Reakcia na: Isidor #21909:
Pardon. Mas pravdu, mnohokrat maju povodnu skrinu. Nicmene (pekne ceske slovo 🙂 ) na tych 8300-8489 je vymenene bud vsetko okrem skrine (ak skrina nie je zhnita) alebo uplne vsetko vratane skrine (ak zhnita bola). Pre Kosice je dobre pouzitelne to i to, podla stavu vasich skrin.
Reakcia na: Papyr #21907:
Čože? Rekonštrukcií s novou skriňou VarCB3 je v súčasnosti (pojazdných) v Prahe cca. 25. Plus ďalšie v iných mestách. Čoskoro sa podľa všetkého prejde na dodávky skríň čiastočne nízkopodlažných.
8300~8480 (plus 8211-8245; dohromady teda ~ 215 ks) sú rekonštrukcie s pôvodnou skriňou (prevažne) zo 60tych rokov, akurát dôkladne ošetrenou...
Reakcia na: TA #21881:
Pre elektricky sa, pre boha ziveho, pocitaju miestokilometre alebo vlakokilometre, nie vozokilometre. Aka je logika v tom, ze hoci KT8 vazi viac, zozerie viac, a ma takisto jedneho vodica ako dvojicka T3, predsa dvojicka T3 najazdi uradne dvakrat tolko km, ako ta KT8?
Reakcia na: TA #21882:
Myslis, ze prazske vozidla ev.c. 8300-8489 (ano, existuje uz skoro DVESTO takychto rekonstrukcii) by boli pravne nie v poriadku? Konstrukcna chyba je vylucena, ved je to verna kopia skrine.
Mili Kosicania. Je sice pekne, ze ste nafotili vase nove klbove solarisy, ale pytam sa: KDE SU FOTKY INTERIERU?
Reakcia na: 5 #21885:
Kontaktoval som správcu ohľadom aktualizovania ale odozva "veškerá-žádná" ? ? ?
BMko...

Dovolil som si niečo od Teba prevziať, pretože ma to riadne vytočilo...

http://www.writepower.sk/videos/data/001/video08tags.avi

Len pre silné povahy... ?
Reakcia na: cybernetic #21901:
aaale ty nečitaj jeho prispevky....ved on pravidelne pušťa kačice... ? ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.