Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Eliny budu chodiť kazdych 12 minut. Super. len dufajme, ze mimo spicku to nebude kazdych 30 minut ? .Lebo mi nejde to do hlavy, ze odjazdia podobny pocet kilometrov.Potom ked sa v spicke pojde 12 minut, tak dakde sa to musi kompenzovat.Alebo zeby boli zmeny aj v linkovom vedeni? Ale to od aprila este asi nie....huhm
Reakcia na: Papyr #21860:
A že súprava takýchto reko električiek nahradí 2 kĺbové autobusy, resp. cca 4 sólo bez akýchkoľvek ďalších výdavkov na jedného až troch vodičov naviac... A tak by sa dalo argumentovať ešte oveľa obsiahlejšie. Ale ak sa už konečne radikálne nezmení "chrbticová" autobusová sieť "odvšadiaľ všade" a jej nezmyselné súbehy s ED, tak najskôr sa zredukuje interval liniek ED na nerentabilných 20 až 30 min. a potom sa vyradením "dorovná" nadbytočný počet električiek. A potom sa už bude dať argumentovať iba systémom, "čo by bolo, keby...".

PS pre Nodesa: Prosím o strpenie, ozvem sa. Ď.
Reakcia na: KVKV #21841:
Vďaka za upresnenie a doplnenie. Trať teda existuje iba v rámci Straussbergu? Resp. tá údajne skrátena časť neviedla na predmestie Berlína?

Vozidlový park tvoria ex košické KT8D5 #21 (ex 527), 22 (ex 503), 23 (ex 505) a prototyp T6C5 #30 (ex bez ev.č., skúšaná v New Orleanse). Ex #503 mala ešte v KE kompletne vymenený predný "A" článok a ex. #505 mala vo vozovni škaredú vidlicovú jazdu s deformáciou všetkých hrán článkov na ľavej strane.

Inak tá T6C5 má veľmi zaujímavý osud, viac info na:
http://prazsketramvaje.cz/v-t6c5.html
http://www.spz.logout.cz/mhd/t6c5_newor.html
Reakcia na: TA #21864:
Pretože by to vyžadovalo:
- nové "papiere" pre vodičov
- homologizáciu (schválenie) - zdĺhavý, drahý a zbytočný proces
- splnenie nových noriem (platných v súčasnosti pre nové vozidlá), čo by zas prinieslo konštrukčné problémy a predražilo výrobu
Ešte do pozornosti dávam 2 updaty zo stránky http://kosice.ustecketramvaje.com, čo som vyprodukoval ? :

Škoda 15 Tr na cestách
http://kosice.ustecketramvaje.com/fd/fd3.htm

Rôzne busboardy na autobusoch
http://kosice.ustecketramvaje.com/fd/fd4.htm

? ?

Len tak medzi rečou... môžte už nahliadnuť aj na podstránku Historickej Spoločnosti Mestskej Dopravy (HSMD):
http://kosice.ustecketramvaje.com/ke6.htm ...ktorá sa v súčasnosti vytvára.

?
Reakcia na: Papyr #21856:
prečo sa tomu oficiálne hovorí rekonštrukcia anie novostavba ❓
Tak a máme to tu.... EMtest bol už definitívne namontovaný do 15 Tr #1004: -kabeláž, -predný, bočný, zadný, vnútorný panel, -el. označovače: jeden pri prvých dverách, dva pri druhých, dva pri tretích.
Ďalším "šťastlivcom" na EMtest je rozmrazovač #2002: - tri el. označovače + kabeláž. V súčasnosti prebieha inštalovanie EM-téčka aj do ostaných 14TrM-kových vozíkov.

Dnes bol opäť stiahnutý 3901 pre EMtest a na L18 zaňho dnes suploval 3534?

?
Reakcia na: janosko #21861:
no, tam sa to jazdi, to som pisal minule, az som sa bal, ze sa vyvratime ?
Reakcia na: Nodes #21858:
Ja viem, ze nie je ochota. Lenze oni sa budu pri ruseni elektriciek (ako vzdy) namiesto na neochotu odvolavat na nedostatok penazi a budu trepat take nehorazne blbosti, ako porovnanie ceny novej elektricky a noveho autobusu, spoliehajuc sa na to, ze realitu nikto nepozna a preto im kazdy uveri. Tak im mozete vpalit do ksichtov, ze reko T3 na uplne novy voz je lacnejsi, ako klbovy Solaris.
Reakcia na: Papyr #21856:
A co sa tyka samotnej ceny. Liberecka socka T3 NP vychadza priblizne okolo 8 milionov, takze prazska s Var CB 3 asi nebude nejako drahsia.
Reakcia na: Papyr #21856:
To vieme, ze takato rekonstrukcia nie je az taka draha. Ale ked nie je ochota, tak je vela aj jeden milion.
Reakcia na: redburger #21853:
Ale najprv musis si urobit sadu peknych fotiek na zalepenie stovak bilboardov po meste. Najlepsie detail tvare {u Trebulu to zabralo} ?
Reakcia na: KVKV #21840:
A co rekonstrukcie prazskeho typu, kedy sa z povodnej elektricky zachova technicak a vsetky (doslova vsetky) suciastky sa vyrobia nove? Stoji to vraj len par milionov Kc kus (nechcem kecat, ale pocul som taku famu, ze okolo desiatich?) a je to v podstate novostavba T3 s asynchronnou vyzbrojou, sedackami Fainsa Arianne, digitalnymi displejmi, protisklzovou podlahou atd. Stale je to sice vysokopodlazna T3, ale nova cenou sa blizi autobusu.

Jedine, co k tomu potrebujete, su nevelke peniaze a stara brika S EVIDENCNYM CISLOM A PLATNYMI PAPIERMI.
Reakcia na: detailista #21854:
no neviem ako suvis emtest s riesenim trati ale to je jedno, okrem toho mesto moze zasahovat viac menej len do stavu alebo riesenia trati ale technicky stav vozov zato mesto nespokojnost nevyjadri ale ani priamo nemoze zasahovat do udrzby ?
Reakcia na: Sheep #21851:
Ked nabehne em test a bude vsetko fungovat ako ma tak vtedy ?
Reakcia na: Sheep #21851:
ta idem aj ja kandidovat a ako hlavny bod mojho programu bude to, snad mi seci date hlas ?
Reakcia na: Sheep #21851:
Nie. Mozno az pol roka pred volbami, cize bud teraz, alebo az o nejakeho 3.5 roka
Reakcia na: detailista #21843:
ano bude ale kedy?rad by som sa toho dozil ?

btw: myslite ze novy primator sa bude nejako zaoberat tym ci treba riesit elektricky v meste inak? ❓

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.