Reakcia na: wapno #21379:
mozno ine ledky alebo system vyroby v podstate je ale ucel rovnaky a to su informacne displeje do vozov MHD, emtest dalej vyraba cipove karty, oznacovace a buse zas akusticke hlasice a kadejake ine prislusenstvo do vozov MHD vyrabaju ?
TA
1. otázka : Prečo nechodí žiadna linka od Hotelu Strojár ku Kinu Družba, keď niekedy chodila L 5.
1. odpoveď : Čoskoro bude nové linkové vedenie.
2. otázka : Prečo nie sú koordinované L 34 a L 36?
2. odpoveď : Vzhľadom na to, že v niektorých prípadoch, kedy nie sú dokonalo koordinované linky, ide len o okrajové časti mesta. Čoskoro bude nové linkové vedenie.
( DPMK asi nevie, že na Ťahanovciach býva asi 20000 obyvateľova, takže v žiadnom prípade by som to nenazval okrajovou časťou mesta. )
3. otázka : Prečo bolo zrušené spojenie starej a novej nemocnice, ktoré zabezpečovala L 12?
3. odpoveď : Čoskoro bude nové linkové vedenie.
4. otázka : Prečo jazdí L 39 len do 19:00, pritom ľudia z návštev sa vracajú niekedy aj do 20:00.
4. odpoveď : DPMK má záujem túto linku v budúcnosti posilniť.
5. otázka : Prečo nechodí kvôli záhradkárom L 37 cez víkend častejšie? ( túto otázku som nepochopil ? )
5. odpoveď : Bude zmenený CP, asi bude chodiť častejšie.
( Hmm... ani odpovedi nerozumiem. )
6. otázka : Podľa nejakého diváka L 15 by mala zachádzať na nejakú zastávku, asi na Michalovskú, ale neviem, či som jej názov postrehol správne.
6. odpoveď : Nie.
7. otázka : Predné linkové tabule sú málo osvetlené alebo nesvietia.
7. odpoveď : Momentálne sa montuje nový informačný systém, ktorý zabezpečí ich dostatočnú viditeľnosť aj v noci.
( Ten " starý " - Buse - infosystém asi nesvietil tak dobre, možno preto sa teraz montuje Emtest. ? )
8. otázka : Len také pozývanie predstaviteľov DPMK do štúdia nemá význam, lebo stále sa len vykrútia z otázky všeobecnou odpoveďou. Dotyčný pán navrhoval pozvať nejakú kapacitu, ktorá by si podala vedenie DPMK.
( Tak, tak, tieto odpovede ozaj nemajú význam, keď najčastejšia odpoveď na všetko je, že " bude nové linkové vedenie "; už asi 5 rokov... )
8. odpoveď : TV Naša sa o to pokúsi.
9. otázka : Prečo sa nevyužíva dopytové otváranie dverí?
9. odpoveď : Z technického hľadiska to nie je také jednoduché, ale raz aj k tomu dôjde.
( Možno až vtedy, keď sa zmení linkové vedenie... )
10. otázka : Nemohla by platiť BČK aj deň po skončení platnosti?
10. odpoveď : BČK má kĺzavú platnosť.
( Mne to pripadá, že to je jediná veta, ktorú je možné dostať od vedenia DPMK ohľadom BČK. )
11. otázka : Dokedy budú cestovať Rómovia zadarmo a či si vedie DPMK štatistiku o tom, koľko Rómov bolo prichytených bez cestovných lístkov, koľkí zaplatili pokutu a u koľkých musel konať exekútor.
11. odpoveď : Revízor NEROZMÝŠĽA, či má skontrolovať bieleho alebo Róma a pri kontrole NEODLIŠUJE Rómov od bielych ( dovoľte sa mi zasmiať ? ). Takáto požadovaná štatistika by bola diskriminačná. Ale tento problém je nutné riešiť.
12. otázka : V Ikarusoch všeobecne a konrétne aj v 4090 nie je nikde Prepravný poriadok.
12. odpoveď : Prepravný poriadok musí byť v každom vozidle, DPMK sa postará o nápravu.
13. otázka : Bude doprava počas hokejové zápasu KE - Zvolen v Steel Aréne posilnená?
13. odpoveď : Áno. Posilnená bude od 16:00 do 17:00 a od 19:00 do 20:00.
14. otázka : Na L 17 by bolo vhodné aspoň v špičke nasadiť kĺbový bus.
14. odpoveď : Čoskoro bude nové linkové vedenie.
Odpovede na tieto otázky poskytol pán Štefan.
---
Ohľadom dopytového otvárania dverí bola spomenutá ešte jedna skutočnosť, a to fakt, že dopytového otvárania dverí v KE, sú schopné len električky typu T6. Hneď nato zavolal jeden pán, ktorý túto vetu označil za nepravdivú, ale moderátorka mu to nechcela uveriť vzhľadom na to, že nie je pracovníkom DPMK ( povedal to ), a že odkiaľ by to on mohol vedieť, keď v DPMK je množstvo skúsených odborníkov na dopravu.