To je, ale co z toho, ked za to vyhodia najprv za GO, ktora stoji za figu (teda.. montaz cng) a potom platia a platia a platia az do skoncenia zivotnosti autobusu za veci, ktore som popisal ? Ved ked to spocitas, je to viac, ako keby kupili novy bus a pocas jeho zivotnosti kupovali nanho nahradne diely.. I tak to bude viac
Jo.. a poruchy startovania, odchadzanie motorov, zdochynanie v lete i v zime, to, ze nema retarder a tym sa menia brzdove kotuce skoro kazdy tyzden, to je ta najvyhodnejsia vec pri CNG (prerabanych) karosach.. Trolejbusova doprava by bola ovela efektivnejsia, keby dali von zo 30 vozov..
V BA mas na brikach cislo na prednom cele medzi svetlometmi, hornom lavom rohu nad transparentom, na boku ho mas priblizne na dolu v urovni stykacovej skrine a v zadu v strede medzi brdovymi svetlami . A v priestore pre cestujucich na kabinke vodica
hmm to bude maly bug ale prial by som si aby sa pisali hore na celo do boku na lavo ako je tomu na BA elinach+na pravej model elektricky ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dimi