To je, ale co z toho, ked za to vyhodia najprv za GO, ktora stoji za figu (teda.. montaz cng) a potom platia a platia a platia az do skoncenia zivotnosti autobusu za veci, ktore som popisal ? Ved ked to spocitas, je to viac, ako keby kupili novy bus a pocas jeho zivotnosti kupovali nanho nahradne diely.. I tak to bude viac
Jo.. a poruchy startovania, odchadzanie motorov, zdochynanie v lete i v zime, to, ze nema retarder a tym sa menia brzdove kotuce skoro kazdy tyzden, to je ta najvyhodnejsia vec pri CNG (prerabanych) karosach.. Trolejbusova doprava by bola ovela efektivnejsia, keby dali von zo 30 vozov..
V BA mas na brikach cislo na prednom cele medzi svetlometmi, hornom lavom rohu nad transparentom, na boku ho mas priblizne na dolu v urovni stykacovej skrine a v zadu v strede medzi brdovymi svetlami . A v priestore pre cestujucich na kabinke vodica
Dimi