Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 5 #19926:
v podstate sme sa teda zhodli, len tu linku 52 - bola by to kvazi 27cka perdlzena do krasnej. nevyhoda tej 52, co navrhujes je aj ta, ze aj ludia z jazera sa do nej budu cpať, lebo pride skorej ako ktorakolvek elina.samozerjme, ta 27 cka by bola iba vetva a iba v spicke...inak ako vravis, menej ako 30 minutovy inetrval.
Reakcia na: 5 #19926:
taka linka na sposob 52 by bola extremnym luxusom per krasnu, páč kopiruje elektrickovu trat, potom by ti na vazci nikto v spicke neprestupoval.racej jedna linka ako kyvadlo, povedzme tych 30 minut a zhustit Ed z jazera. Je blbost mat okopirovanu Elektrickovu trat. Skorej by as mohla seknut 27 cka a z krasnej by to mohlo jazdit cez opacke, uz ked.Bola by linka na opacke a Ed by obsluhovala juznu....i ked co ja viem..... to len tak narychlo trepnute....
Reakcia na: Nodes #19913:
O štvorprúdovke sa začalo viac hovoriť po niekoľkých smrteľných DN s chodcami. I keď neviem, ako 2 pruhy navyše chodcom pomôžu, skôr mám pocit, že pozdĺž Slaneckej chýbajú chodníky. S cyklistami by nebol problém ako v prípade KE-Šaca, na Jazere sú aj iné paralelné komunikácie, po ktorých sa na bicykli dá dostať do Krásnej, kým do Šace nie sú.

Dopravnú obsluhu Krásnej by som videl v 2 linkách:
- z dediny k OC Važec, s lepším ako 30' intervalom,
- v špičke aj expres (na spôsob L52), ale na sídlisku so zastavovaním LEN pri OC Važec (prestup na E) a pri OC Branisko (prestup na 19 a 27).

Súčasné linky 13, 28 a 38 sú ako 3 hrozná. Jedna hroznejšia ako druhá. ?

A ešte k linke 28. Vieme dobre, že Nižná Myšľa ani Hutka NIE SÚ mestskými časťami. Napriek tomu tam DP prevádzkuje linku MHD, ktorú vraj navyše dotuje KSK. Kdesi som ale počul, že KSK dotuje len jej mimokošickú časť, teda úsek z Myšle po hranicu mesta kdesi za Krásnou. Prvé čo ma napadlo: Akú má DP motiváciu prevádzkovať stratovú linku kamsi mimo mesta? Nechápem. Prečo potom nechodí MHD aj do Hrašovíka či Klatova?
Ak mám zlé informácie alebo má niekto presnejšie, doplňte ma.
Reakcia na: TA #19919:
niekto dostal zaplaetne, aby zmietol konkurenciu ? , to si ja o tom myslim 🙂
Reakcia na: Isidor #19922:
Ale časovo R3 - 38/35/30 min ! - 16,4 km

Na 28 som zabudol.? Som si istý, že máš SCP ! ? ?
Reakcia na: mathias #19921:



I. - 7:00 - 19:00 hod
____________________
22: 78 min.
31: 52 min.
34: 48 min.
____________________

? ?
Reakcia na: mathias #19921:
Časovo - L28 (cca. 81 minút), L22 (cca. 78), dĺžkovo asi tiež (37,7 a 31,4 km).
Z R-iek (a električkových liniek vôbec) je najdlhšia R2 (34 min., 17,3 km)
Ktora linka je najdlchsia casovo .. a nadldchsia dlzkou okrem R ????
34 asi ne? mate dakto prehlad?
Reakcia na: Vladimír #19906:
kedy došlo k premenovaniu tých ulíc ❓ Veď Trieda priateľstva je neutrálny názov a kľudne mohol ostať. ?
Reakcia na: redburger #19910:
ten Lidl nechceli len poslanci, vraj už je na Jazere supermarketov priveľa... ozaj by ma zaujímalo, kde oni žijú
Reakcia na: Nodes #19913:
to radšej nech tam aj naďalej sú zápchy ?
Reakcia na: TA #19916:
no mas pravdu, to by sme ale museli perdebatovat komplexne 🙂
Reakcia na: redburger #19911:
to nie je dobrý nápad vymeniť 1 za 7 a 2 odkliniť. Vieš prečo? Z Komenského by tým pádom až 2 linky išli na Jazero a konkurovali by si, zatiaľ čo nič na ŽST.
Z B. Němcovej by išli až 2 spoje na ŽST- 2 a 29. Je zbytočné, aby bus konkuroval električke.
Reakcia na: Nodes #19913:
no bordel tam nastane riadny, to jo.
Reakcia na: lavazo #19912:
4 prudovka a rychlostna komunuikacia nieje to iste. ? .Ak to nebude rychlostna komunikacia, resp. klasifikovana ako dialnicny privadzac, stat s tym nema nic a nebude ani koruna, neviem, co Murko mudruje.
Reakcia na: 5 #19907:
Ked to chcu rozsirit na 4 prudovu komunikaciu so svetelnymi krizovatkami, tak jednoznacne to bude dalsi uder pre elektricky. To by bol prvy krok ku zruseniu trate... Ci podla vas nie? Prehanam to? Ved ked uz bude 4 prudova cesta, tak bude ovela jednoduchsie tam pustit zo 5 - 6 antabusovych liniek, ako riesit nejaku prednost v jazde pre elektricky. Lebo to inak fakt bude ako na Terase. BTW. ked to bude rychlostna komunikacia, tak cyklistom zase ubudne dalsia cesta... Vid KE - Saca.
Reakcia na: 5 #19907:
Článok je to síce pekný, ale priamo z magistrátu mám info, že cesta bude len opravená a nebude tu žiadna 4 prúdovka. Na tú mesto peniaze nemá a architekt zasa nesúhlasí s tým, aby to bola rýchlostná komunikácia. Ak by to tak bolo, celú investíciu by platil štát. Kým to ostane ako 2 prúdovka, štát nedá ani korunu (ani nemôže) a tak sa bude len plátať a plátať ?
Reakcia na: Nodes #19891:
nuž ano, to je v tvojom pripade, ja si ale myslim, ze vacsinu cestujucich bude zaujimat, za aky cas sa dostanu do ciela.A ked u nas jazdia eliny tak ako jazdia ... niet sa co cudovat.Eliny musia byt svizne a rychle. Ale to sme zase pri probleme dpmk.ze sa jazdi, ako sa jazdi.... ? ktosi tu podal navrh, ze sedmicka by jazdila tak , ako jednotka, ked sme mali vyluku a dvojka by nesla na lokomotivu, ale na Stadion TU. to mi pride dobry napad.Par zmenami liniek a predlzeniami trati by sme mohli rusit kopec A liniek.Ale stale vravim, ze ED musi byť rychla , nic jej nema stat v ceste. Dnes to ale tak nieje, a radsej volim cestu 13 kou na MMM, alebo 38 kou na NO.Pri ed ma drzia iba intervaly, ktore su v porovnani s tymi busmi urcite hustejsie.
Reakcia na: eMareq #19909:
no celá tá jednota bola teda riadna haluza.
inak ku nám na jazero kcel prisť aj ten, jaka sa volá.... Lidl.Ale ho stopli.A potom v jazerčanovi pisali, prečo nie Lidl. No mal som dosť, ked som to čital. A ten mal stáť práve na druhej strane Slaneckej, kdesi pri odbočke k Mlynu...
Preto vravím, že semafory sú zbytočné, to na Slaneckej situáciu len skomplikuje, možno dočasne vyrieši, netvrdím. trend je ale taký, že asut pribuda, domov v krásnej tiež.
Ak by slaneckú urobili na urovni, tak super. Len či sa to bude dať preklasifikovať, lebo projekty s buducou vystavbou dialnice pocitaju s privadzacom od Sace s odklonom az smerom na valaliky a poza cele Ke az na budimir. Tam pak napopjenie na dilanicu na ukrajinu.a druhou stranou na Po.Takze teoreticky by tento privadzac Slanecka stratil opodstatnenie. Avsak ako hlavbna tepna vstupu do mesta a hlavna jazerska tepna, by sa zisla minimalne 4 prudovka, to je bez pochyb, akurat tie semafory no....
Reakcia na: redburger #19908:
Ja mám rád na Slaneckej ceste ten odstavený semafor čo kedysi reguloval premávku do HM Jednota. 🙂 Teraz si už len ticho bliká a spomína na časy svojej "slávy"...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.