ak by to bolo podla poctu zastavok, tak na tom nesejde. i ked krasnan by bol znevyhodneny, ale len v tom, ze je daleko. Avsak tie busy, co mu tam chodia, platit dakto musi.
Tak potom nechci, aby krásňan presadal aj trikrát, keď ťahanovčan sa dostane takmer všade bez prestupu. A to len preto, že neďaleko má električku... až ma precvakať tri lístky tam aj späť, tak to radšej sadne do auta... ?
no len tak naokraj, čo ja viem, dokonca vraj kedysi sa chcela elina budovať až do miškolca.To by bol sen. Akurat ak by sa to stalo, tá trať by asi dnes bola zrušená.
Družba mala stáť na Nižnom Heringeši. Približne od Sečovskej cesty južne na vrchole kopca a na jeho východnom svahu. Avšak aj vzhľadom k geologickému podložiu kopca sa nezačalo s výstavbou - kuk na zosuv neďaleko splavu.
Električková trať z Krásnej mala viesť cez Družbu až po Sečovskú cestu, s ktorou by potom zišla späť na NO. Dnes je to už len utópia. ? ( Poopravte ma, ak je čosi nepresné. )
Možno bude niekto vedieť upresniť kde to malo byť, na mape sa mi to veľmi nezdá...viem že ešte sa spomínal projekt "východné mesto", tiež však neviem presnú polohu na mape(asi v smere od furče smerom k jazeru), a ešte sídlisko nad kvp...celkovo v roku 2000 bol výhľad na 300 000 obyv. ? ok, už končím off topic tému ?
vravim, mne je na jazere super, busy mi ani netreba, ale naj eliny chodia castejsie, páč ked zrusite busy, znizi sa prepravna kapacita z jazera. a tiez by sa mohla upravit jazdna doba, uz ked je juzna trieda nova.a odveci by nebolo mať spoj cez opacke, lebo zasa neviem ako by som sa dostal na gympel napriklad. asi cez NO. ?
mne sa zdá, že to malo byť budovane až vzadu pri toryse kdesi a elina mala mať taky okruh, zrejme cez thc , druzba, az do krasnej, kde mala byt myslimze vozovna,.
ta dakujem pekne za taky system, ked to vobec nesedi, alebo je to o chlp napriklad s 27 alebo 19. ze ak nestiham 27 cku, ta mozem si pockat v sedle pol hodinu , abo vymyslat, ako sa dostanem napriklad na mmm, okrem deviatky , co je absurdita pri stave aky je.Kaslem ja 27cku a 19 ku na vazec, naj chodia tak, ako doteraz, ale nech su ich odchody nejak koordinovane s elinami.....
prestupovanie je v pohode, ale ne za situacie, ze ked mi ujde to, na co kcem prestupit, tak mam cakat pol hodinu.peace.
Uz som tu uvadzal, ze je schvalene vybudovanie prepojovacej komunikace Americkej triedy a Kostolianskej cesty s polozenim elektrickovych kolajnic. A rovnako tak som uvadzal aj to, ze pokial by elektricka mala viest len po Americkej triede, tak sa nevyriesi absolutne nic...Antabusy po hornej casti by jej odcerpavali cestujucich.
Myslis, ze by pomohla prestupna tarifa? Ludia su velmi rozhyckani. Su zvyknuti na system liniek odvsadial vsade, ktory je im dlhe roky ponukany ci vnucovany. A co sa tyka samotnej prstupnej tarify, tak velmi pochybujem, ze to budu casove listky. Najpravdepodobnejsie je zavedenie systemu podla poctu zastavok.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA