vravim, mne je na jazere super, busy mi ani netreba, ale naj eliny chodia castejsie, páč ked zrusite busy, znizi sa prepravna kapacita z jazera. a tiez by sa mohla upravit jazdna doba, uz ked je juzna trieda nova.a odveci by nebolo mať spoj cez opacke, lebo zasa neviem ako by som sa dostal na gympel napriklad. asi cez NO. ?
mne sa zdá, že to malo byť budovane až vzadu pri toryse kdesi a elina mala mať taky okruh, zrejme cez thc , druzba, az do krasnej, kde mala byt myslimze vozovna,.
ta dakujem pekne za taky system, ked to vobec nesedi, alebo je to o chlp napriklad s 27 alebo 19. ze ak nestiham 27 cku, ta mozem si pockat v sedle pol hodinu , abo vymyslat, ako sa dostanem napriklad na mmm, okrem deviatky , co je absurdita pri stave aky je.Kaslem ja 27cku a 19 ku na vazec, naj chodia tak, ako doteraz, ale nech su ich odchody nejak koordinovane s elinami.....
prestupovanie je v pohode, ale ne za situacie, ze ked mi ujde to, na co kcem prestupit, tak mam cakat pol hodinu.peace.
Uz som tu uvadzal, ze je schvalene vybudovanie prepojovacej komunikace Americkej triedy a Kostolianskej cesty s polozenim elektrickovych kolajnic. A rovnako tak som uvadzal aj to, ze pokial by elektricka mala viest len po Americkej triede, tak sa nevyriesi absolutne nic...Antabusy po hornej casti by jej odcerpavali cestujucich.
Myslis, ze by pomohla prestupna tarifa? Ludia su velmi rozhyckani. Su zvyknuti na system liniek odvsadial vsade, ktory je im dlhe roky ponukany ci vnucovany. A co sa tyka samotnej prstupnej tarify, tak velmi pochybujem, ze to budu casove listky. Najpravdepodobnejsie je zavedenie systemu podla poctu zastavok.
kedze mame najdebilnejsi DP na svete, reakcia na stav "situacia je zla" = zavedenie novej na H linky. take nieco ako posilnenie intervalov na problemovych linkach je asi kacirstvo, lebo som to este nezazil... bola vobec v poslednych ROKOCH nejaka linka posilnena? resp. zistovany ozajstny stav vytazenosti jednotlivych liniek pocas dna? preco sa vyhadzuju peniaze na vecerne supravy na L6 ked vozia 4och ludi?(ale hlavne ze v nedelu vecer ked sa vracaju studenti chodia sola) preco neuberu na linkach ktore nie su take vytazene a nepridaju na velmi vytazene linky? Povedzte mi kde je ten skryty problem, lebo tu taketo logicke a jednoduche riesenie bije do oci...
V ktorých miestach sa plánovalo s výstavbou Družby? Keď sme už pri nenaplnených projektoch, na THC mala Trieda priateľstva(americká) pokračovať oblúkom, cez nový most cez Hornád s pripojením na Kostoliansku, tým by sa vyriešil jednosmerný prístup na sídlisko a ktovie od veci by nebola ani spojka ED Lokomotíva-THC.. ? (keď už nie sú na nič peniaze aspoňže snívanie v rovine sci-fi je zadarmo ? )
tak newiem preco by som mal nieco zabijat ale som obyvatel dolnej casti sidliska a vsetky spoje, ktore prechadzaju dolnou castou su podla mna optimalne vytazene...samozrejme zdvoraznujem ze len dolna cast...tam hore je to neunosne...
v súvislosti s vybudovaním sídliska Družba sa plánovalo potiahnuť ED južnejšie smerom do Krásnej, ale netuším ako hlboko. Možno napriek tomu, že sa Družba nevybudovala, by bolo pekné tých pár stoviek metrov koľajníc potiahnuť až do Krásnej, čím by sa L 13 od Nám. MMM mohla pokojne zrušiť a L 28 by chodila na trase Krásna - N. Myšľa. Taktiež by L 38 stratila význam, pretože by v podstate len kopírovala električkovú trať až po NO.
prečo nie Krízová situácia si žiada krízové riešenie. Čo by si robil ty? Odstavil dopravu na THC
A len tak BTW, kde si oparkoval busy, ktoré by smerovali na THC, na Prešovskej
Re #19869 eMareq: Áno stačila by kyvadlovka a nielen tam. Ale najprv prestupná tarifa!!! Neviem čo tu stále riešite.
To isté sa týka aj súbehov trakcií. Cestujúci sa ti vytoto na ekologickú briku alebo trolej, keď ho budeš vydierať prestupovaním... bez tarifnej výhody.
Ja by som privítal namiesto extra L51, preznačiť ju ako 53A (+ vyšmariť dve zastávky) a nevymýšľať X "akože nových liniek" v domnení, že nové číslo si cestujúci vyloží ako zlepšenie stavu.
Re #19856 TA: Súhlas, stačila by čosi ako niekdajšia L36 ako kyvadlová doprava Krásna - Jazero a L28 skrátená po OC Važec. A prekvalifikovanie L38 na špičkovú linku (to zas nebude chcieť Šaca). Lenže skús niekomu vyhovoriť, keď chce mať "autobus priamo pred obývačkou", aby nebodaj nemusel prestupovať. Dokonca niektorí Jazerčania si nárokujú, predĺženie jednej z L19 alebo L27 až po OC Važec len z toho dôvodu, že pri ceste na Južné nábrežie alebo späť musia prestupovať z električky (bŕŕŕ) resp. odchody sú nakonfigurované tak, že je to o chlp.
Ad množstvo liniek, môžte mať aj 200 liniek, ale keď vám budú jazdiť raz za dve - tri hodiny, tak to bude celé na PíeRDí. Dnes sa treba uberať smerom čo najmenej liniek s hustým intervalom. Nikdy nemerajte spokojnosť množstvom liniek.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes