snáď tak zle KE na tom nie sú. Veď by bola obrovská škoda " vyhodiť " toľko trolejbusov, čo tu máme, keď navyše ani poriadne nejazdia a stoja v garážach.
Prechod na EO ešte nemusí nutne znamenať aj prechod na PT, čo sa zmení je v prvom rade odbavovací systém cestujúcich. PT môže prísť aj neskôr, aj keď by bola žiadúca.
Re #19797 Trollino15: Keď budú čakať kedy štát dá, ale štát nedá, tak trať nebude. Jedine eurofondy a zbytok zafinancovať z vlastného vrecka.
Re 3211: Prosím, mohl bys mi vysvětlit, včem je Citelis 18 o tolik lepší proti SU18???
Protože já se celkem hodně najezdím obojím a pokud nemusím, tak do Citelisu(Citybusu, to je jedno) nelezu.
V Ostravě nám po 8 letech CityBusy pomalu ani nejezdí. v Ústředních dílnách stojí v podsatě výhradně Citybusy. Ikdyž netvrdím, že SU je neporuchový a prostě dokonalý bus, tak bych ho rozhodně doporučil víc.
Ale každý názor na provozování SU(ST) mě zajímá.
PS: Jak to vypadá s trolejbusy? To jsou před zrušením?
By jste si potřebovali dobudovat síť, ať se linky vhodně rozloží.
81-71: Koncepcia obnovy alebo rekonstrukcie zvrsku myslimze neexistuje. Opravuje sa to, co je v havarijnom stave.
DM 904.001: Takze zakaz peticie vo vozovniach? Obmedzuju sa zakladne ludske prava a slobody? Na toto sa zvlast pozriem. A beda, opakujem, beda... ked tu nieco odporuje Ustave, Listine a zakonu...
Pravdu máš ? No ako pozerám, tak prvý SU12 CNG bol dodaný do Rzeszówa niekedy pred pár dňami, takže je to vlastne horúca novinka ? Mohli by tento rok vyvinúť klbák... do tretice a do KE...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
redburger