Tak ako napísal eMareq, nemusíš mi ukazovať fotografie, lebo ja som sa už čosi aj v City busoch aj Citelisoch navozil.
Ak sa chceš povoziť aj Ty, obetuj nejakých tých 42 korún na vlak a vybehni do Prešova. Tam máš jedného aj druhého každých pár minút.
A teda opakujem - City bus a Citelis má interiér úplne zhodný. Inými slovami, ak sa vezieš vnútri a chceš zistiť, čím sa vlastne vezieš, musíš vystúpiť von, lebo vnútri to takmer nemáš ako zistiť (ako opomenieme také veci ako znalosť evidenčných čísel a pod.)
City busy mali určitý vývoj interiéru, ktorý skončil tzv. restylingom v roku 2004. Na tento posledný citybusovský interiér priamo nadviazali aj CItelisy.
P.S. Jediný detail ma napadol - Citelis má na rozidiel od City busu v hornej časti neotvárateľných okien také rámčeky akože simuláciu vyklápateľného okna (asi nejaký skvelý nápad dizajnérov). A to je ozaj detail.
Ako to myslíte?Vy ste tiež proti TD v KE,alebo to mám chápať tak,že mám byť rád,že nechce zrušiť všetky?
Ale Kuzma že je Yeti? ? Ja z toho nemôžem! ?
Nech sa teda začne lov na Yetiho!!! ? .
mohli by ste mi pomôcť s takouto vecou ?
zháňam vyradené laminátové sedačky z električiek T3, vedeli by ste mi poradiť, kde by som ich legálne vedel dostať ? ďakujem
Veď sa povozte z PETkou 1x na linke 71 a 1 hárok je spoľahlivo plný!V špičke aj 2 v 1 smere!A v 2.a 72?…Len do R nechoď.USSká na všetko serú.Stalo sa mi vo večernej R3,že nikto nepodpísal na trase MMM-Optima.Nikto!V R je to o ničom!Ale mestské linky:2,3,4,to je OK a najviac podpisujú v 9,7,6 a rekordy sú v 5.Ale 6 je tiež OK.Najlepšie je robiť 5,6,71 a 72.A nezabudnúť spomenúť,že sa to môže vďaka Kuzmovi zvrtnúť aj u nás,lebo on tiež vyskakuje proti TD a chce nám ju zrušiť.Teraz riskujem,keď to píšem na =inu na celé fórum,lebo ak to tu Kuzma uvidí,dobre vie,ktor je DM 904.001 a som v riti.On je nebezpečný!Chce zrušiť trolejbusovku!A to prosto nemôžem nechať tak.Povedal mi to do očí.Teraz viete pravdu a ja som možno práve prišiel o robotu ešte pred jej získaním,lebo Kuzma sa mi za tento príspevok isto pomstí…
Ja som len vymýšľal,ako predísť jej zošrotovaniu.Ide totiž o to,že väčšina ľudí na fóre a v podniku ten stroj nenávidí.Nenávidieť treba tých,čo jej sfušovali vnútornosti a nie briku,čo za nič nemôže.To,že by sa mali zaškoliť 359-kári a vyhradiť pre ňu adeqátny personál,je aj môj názor,ale bál som sa ho uviesť,lebo axa zastávam 359,nenávidí ma celé fórum a keď napíšem,že by som sa k tej skupine 359-károv dobrovoľne prihlásil,asi by som neprešiel cez psychotesty pred kurzom na elek3čkára.A ak nedám pozor na svoje názory na 359 a otvorim sa tu,skončím na fóre ako ona.Odstavia ma.Ja ju tak trochu chápem.359 je outsiderom DPMK.Aj ja som celoživotný outsider,taxa xebe hádam hodíme,ale keď ma bude testovať podnikový psyxhológ,radšej na 359 budem nadávať,že premáva ako TD v BB toho roku a že je šrot a čajník a t.ď.A keď prejdem testami,požiadam o zaradenie na 359.Keď si budeme rozumieť,bude to fasa a keď nie,aspoň si užijem pravideľné jazdy do vozovne s poruchou,čo sú pohodovky-bez otravných dôchodcov,čo sa chodia pýtať na linku a zastávky a babky ťahajúce na vodičov hodinky a prípadne palicu a zúrivý dav,čo mu vadí,že sa v brikách"nekúri"a nepochopia ani za čaju,že kúrenie ide na plné peky,ale keďže by si nik nezvykol na 2re ovládané tlačidlom cestujúcim,otvárajú sa stále všetky a dokonale sa vyvetrá všetok draho vykúrený vzduch…359 je 359 a ja ju tak beriem,aká je.Isto sa dajú jej muchy vychytať,len sa tu ďalej nebudem rozpisovať,lebo ak 359 ihneď neodpíšem,som pre fórum blázon…Nech ma prejde 359,axa mýlim.Ale pre ostatných:Mám strašne rád aj 523 a v 607 sa tiež dobre relaxuje.Aj v 388 sa dá dobre pokecať…A 523 mám na ploche.Dziva,ne?Stála vedľa DM 904.001,keď sme sa na 904 vozili s otcom po všetkých tratiach a mám krásne fotky 904 vedľa 523 a pred 613.A 904 je fasa vec na Hlavnú,ale každý deň v robote na linku v 904-nechcel by som.Najmä v týchto mrazoch.Tá otcova drezina nemá kúrenie.Ale je to fasa vec.Veď čo iné vie 1 deň robiť linku 1(MMM-Hlavná-Slovan)a hneď potom trebárs linku 8(Čermeľ-Alpinka).Tam už si 523 nezajazdí…Majte sa všetci OK.
OK,takže preberáte po mne turnus,lebo ja som svojich 450 podpisov už poslal JJ-mu do BB.Dnes ráno z Pošty 11.Ja si dám teraz voľno,lebo som sa tam v MHD s tými hárkami namrzol dosť a teraz sa mi lúpe koža z omrzlín na nose a na prstoch,takže za dobrotu na žobrotu.Berte to tak,že som na GO.Takže teraz vyrazte na linky Vy.A vodičov som zopár do hárkov už natlačil.Nezabudnite však na 2 veci:31.01.sa petícia uzatvára a podpisy,ktoré to nestihnú asi výdu nazmar.A z overených zdrojov viem,že v oboch vozovniach je zákaz petičných akcií(dajakí debili vo vedení DPMK),takže to tam nik podporovať nebude.Ak Vám nevadia omrzliny,choďte na linky ED a TD.Väčšina cestujúcich OK podpisuje,ale poniektorí ujú,že neuvedú adresu.A potom tie hlasy nerátajú.Tiež som chcel ísť do vozovní,ale nechcem zamestnancom urobiť problémy,axú také"fasa"predpisy.Takže Vám želám,aby ste ma v počte podpisov predbehli(450),ale nie za cenu,že zmeškajú termín.Ja do ulíc znova vyrazím,iba axa mi ozve JJ,že ešte potrebuje pomoc,lebo teraz dospávam,čo som sa preťažil na sieti…Taxa majte fasa.
Zbytočne sa s ním hádaš. V PO jazdí aj jeden aj druhý a on sám najlepšie vie, aké rozdiely v ktorom sú. Nie vždy platí, že nová baba musí mať aj nové šaty.
rozdiel je aj v prepracovani,tvare karoserie a v prepracovani interieru.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
DM 904.001