Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eMareq #19501:
kiež by to bolo bez tých núl. Aspoň by boli Košice už zatrolejované a zakoľajované kompletne celé. ? Ale vráťme sa do reality...
Reakcia na: Dopravák #19514:
V Ikarusoch je množstvo sedadiel, na ktorých musím sedieť s pokrčenými nohami a kolenami vtlačenými do operadla predo mnou. A to nie je pohodlné. A je to aj zlé na chrbticu. (A môžeš sa zasmiať ešte raz, ale nič smiešne na tom nie je.) ?

Re #19516 Nodes: Ak nerátam tie projekty, celkové plánované investície sú: 121 na A, 60 na E a 75 na T. Tiež som za iný pomer, ale zatiaľ je to len v rovine návrhu... treba byť optimistom...
Reakcia na: Dopravák #19518:
Nie css, ale naozaj tam mam viac miesta. Ha. Lebo som kus nizsi ako Ty.
Reakcia na: 5 #19507:
Snáď sa už koncom tohto roka začne s výstavbou Auparku (najneskôr však v roku 2007), takže je už úplne zbytočné riešiť zastávky pred Slovanom (bude tam pešia zóna), aj keď tiež súhlasím, že sa to už malo riešiť oveľa skôr a že je tam zlá situácia...
Reakcia na: Nodes #19517:
myslíš tie štvorky?... css... ?
Reakcia na: Dopravák #19514:
Nahodou, v Soplarise na sedadlach medzi strednymi a zadnymi dverami mam miesta na nohy dost. Co sa napr. o Vrakose neda povedat.
Reakcia na: Isidor #19495:
Je mi z toho zle.
Reakcia na: Dopravák #19512:
Je to najlepsia linka aku DPMK mohol zaviest na tahanovce... Rano skoro stale preplnena...len asi nevies nakolko nou asi necestuješ...
Reakcia na: 5 #19506:

citujem: "Sedadlá sú síce v SU užšie ako v Ik, na druhej strane v SU je pri sedení viac miesta pre nohy, čo ocenia vyšší spoluobčania"...

To si kde nabral... ? ocenia vyšší spoluobčania... dovol aby som sa zasmial... ?
Reakcia na: Papyr #19510:
Nie je problem so zivotnostou takejto vodiacej "kolaje" ?
Reakcia na: Mike #19509:
nebodaj ňou chceš cestovať... ?
Na zastavke mestsky magistrat v smere na KVP uz cca tyzden nie su CP ... ?
Reakcia na: mafo #19508:
http://reality.bydleni.cz/clanek/Bezbarierovy-obrubnik-pro-vozickare-i-maminky

http://www.imhd.sk/po/?w=3825242e29232930ef392b342f26ea&u=f2f0f0edf6f0f0f2

Autobus nabehne pravym prednym kolesom tesne k obrubniku. Tento obrubnik je tvarovany tak, ze to koleso vedie (guma pneumatiky je v kontakte s bocnou i spodnou hranou), cize autobus sa nasunie tesne k chodniku. Na hornom okraji ma tento obrubnik taky zarez, do ktoreho zapadne pekne cely pravy dolny roh autobusu, ak sa autobus nakloni. Podlaha autobusu sa zapasuje do tohto zarezu a vytvori sa tym prechod z ulice do autobusu, ktory je pre vozickara rovnako pohodlny, ako napr. prechod do vytahu.
Skúste si ukázať cestovné poriadky: linka 51, zast. Námestie Osloboditeľov. Mne to nezobrazilo odchody. Nejaký error. ?
Reakcia na: Vladan #19504:
nj, s dlazbami na zastavkach je to v zlom stave, neviem koho to bol napad, myslim si ze je beton (biely dom, krajsky sud, lidl) lepsi a aj lacnejsi
jo a tie stromy, mal som namysli park vzadu, tie stromy pri ceste su fakt naprd, casto je pri nich aj dobra mlaka

Re: #19505 Papyr: ops, v tejto terminologii sa nevyznam 😉 ale rad sa priucim
Reakcia na: Stevqo #19500:
Zastávkový priestor pred Slovanom by si žiadal rázne riešenie. Teda stánky vyhodiť (resp. presunúť inde) a čakárne posunúť namiesto nich. Miesta by aj bolo dosť, len to priestorovo zreorganizovať a zrekultivovať. Dnes tam všetko len zavadzia...
Na opačnej strane (smer Ťahanovce) je zasa smetný kôš cca 20 cm od obrubníka priamo uprostred zastávky. Skvelý pocit vystupovať do koša ?
Celkovo však zastávka v parčíku poskytuje podstatne vyšší level kultúry čakania ako tá pod Slovanom.
Reakcia na: detailista #19389:
Ďalšia výhoda NP vozidiel: okrem telesne postihnutých a kočíkujúcich ich ocenia aj ženy nosiace tie moderné špicaté topánky (dnes ma to napadlo, keď jedna taká pri nastupovaní do Karosy trošku poorala schody ? ).
Sedadlá sú síce v SU užšie ako v Ik, na druhej strane v SU je pri sedení viac miesta pre nohy, čo ocenia vyšší spoluobčania.
I keď, kultúrny zážitok z jazdy v SU 3518 mi dnes pokazila kôpka prázdnych plastových fliaš v medzisedadlovom priestore nad predným kolesom (to sú tie na dolievanie? ? )

Re #19496 Stapp: Pristavovanie blízko k obrubníku je v tejto spľušti mierne rizikové (dnes nás tak jeden príliš iniciatívny vodič trochu vysprchoval ? ).
Reakcia na: mafo #19503:
Preto som povedal KASSELSKY obrubnik, nie obycajny.
Reakcia na: mafo #19503:
nie je pravda. zastavka oproti je tiez v otrasnom stave. dlazba rozbita, sama jama a tie stromy tam znacne zavadzaju. Najma ked vodic zastane tak, ze sa otvoria dvere a rovno pred tebou stoji strom... ale to sa bude riesit asi az s auparkom cize o 15 rokov...
Reakcia na: Stevqo #19500:
veru, bezbecnejsie ale hlavne by busy neblokovali auta v pravom pruhu (i ked uz vidim ako kazdy vodic ovlada vyhlasku, konkretne prednost v jazde vozidla MHD pri vyjazde zo zastavky v obci)
ale pravdu mas, ludi kopec, niekedy ma clovek problem prepchat sa k busu, zastavka oproti je ovela krajsia, kopec laviciek, este k tomu park

Re #19499 Papyr: ale tych 2cm je len jeden rozmer, este tu mame vzdialenost vozidla od obruvnika, pri niektorych zastavkach je nemozne zastat menej ako 20cm od obruvnika a nemusim byt vozickar aby som povedal ze toto sa preskakuje uz tazsie 😉

Re #19497 tbus: to slovko budar je oznacenie kvality alebo ma to nejaky iny vyznam?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.