Je mi jedno, kolko clovek na to zarobi, mne ide o to ze cele to nahravanie BUSE by zvladlo odelenie, ktore to posiela dole a nemuselo by sa natahovat na tom, kto kde spravil chybu. Vam dole by to ulahcilo pracu, lebo by ste sa mohli venovat praci, ktoru mate prvoradu a to pri novych preelktrifikovanych autobusov mate co robit.
Pokial viem vsetci co su do toho zainteresovany tj. cybernetic a asi aj vy podla vyjadrovania. Mate LSI karty, ktore by sa mohli spracovavat hore na oddeleni a nie dole v tych bojovych dielenskyc podmienkach. Usetrilo by vam to kopec casu, ktoreho mate nedostatok. Problem je asi v tom, ze je to zaplatene a treba a vsetci ste za to odmenovany a v tejto dobe je kazda koruna dolezita, len potom mate tolko roboty, ze nic nestihate robit. Tak ci tak, pridete casom o znacnu cast tejto prace, vzhladom na tom, ze grafikony bude treba nahravat v priebehu jedneho vecera naraz vo vsetkych vozidlach, pri hoc akej zmene. Ale budem bojovat za to aby to bolo jednoduchsie riesene ako je to teraz. Ze dole sa musite natahovat z vrchom, kde spravil chybu. chcem povedat hore sa spravi to co sa ma spravit, skompletizuje sa databaza transparentov, hlasica a cestovnych poriadkov a nahadze sa to na karty LSI, s ktorymi sa to lahsie nahra. To viete sami velmi dobre. Jediny problem bude asi z apexom, ale o tom neviem vela tak do toho nebudem vam kecat.
PS: ako dlho mate dole LSI?
Ano som aktivny drzitel VP uz dlhe roky. Ja osobne s prechodom touto krizovatkou nemam problem. Moj prispevok pramenil zo zaujimaveho sledovania ktore sa uskutocnilo pred rokom a pol. Pocas dvoch hodin sledovania krizovatky v spicke sa znacili a popisovali kolizne situacie chodec/auto, auto/auto. Presne cisla uz neposkytnem lebo nemam uz k dispozicii ale boli velmi zaujimave. Z tohto usudzujem ze tento typ cyklu je pre tuto krizovatku dost nevhodny. Darmo zvyk je zelezna kosela. Samozrejme mas pravdu s priepustnostou aj v tom ze kto neovlada predpisy nepatri za volant, ale zariad to aby za ten volant nesadli. Mozem kludne povedat ze keby tam bol semafot pre jednotlive smery kolizne situacie by poklesli aspon o 70% samozrejme na ukor priepustnosti.
Poznas krizovatku v PO na Ciernom moste? Ked ides od Kosic okolo Zel. stanice a na Ciernom moste odpocujes dolava pokracujuc na Poprad. Tam je ten isty problem. Je to sposobene aj tym, ze ta odbocka je hlavnou cestou a kedze svietia semafory, tak znacka hlavnej cesty neplati. Pocas kazdeho cyklu je tam kolizna situacia. V poraxi to pomaly vyzera tak, ze takmer vsetci vodici auta od KE do PP pustaju, hoci im krizuju cestu. Pre istotu. Mas pravdu, ze ak Ti nesvieti zelena sipka, tak nemas prednost. Ale v praxi to nefunguje a vznikaju kolizie.
za 1. - porovnávaš rôzne veľkosti transparentov...
za 2. - aj ten nápis Čiližská je porovnávaný - EMtest v noci, kedy ak fotíš svetelný objekt s nízkou závieroku to urobí toto, naproti tomu BUSE je cez deň...
za 3. - čo je napísané na transparente je čisto vec obsluhy, nie dodávateľa...
Z praktickej stránky denne prejdem cez niekoľko desiatok takýchto križovatiek, pretože v Prahe sú prakticky všetky križovatky riešené takto. Žiadne upchávanie nevidím, naopak, významne to ZVYŠUJE priepustnosť križovatky.
to chcem vidieť toho vodiča - Slováka, ktorý ostane stáť ešte pred križovatkou ( čiarou ). Veď koľkokrát sa stáva, že niekde, kde v strede ulice je električkový pás, auto sa chce otočiť, tak otočí sa o 90°, zastane na koľajách a potom čaká, kým sa bude môcť dotočiť o zvyšných 90° namiesto toho, aby vyčkal na 1 strane vozovky, kým sa nebude môcť otočiť naraz o 180°.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK
za 1. - porovnávaš rôzne veľkosti transparentov...
za 2. - aj ten nápis Čiližská je porovnávaný - EMtest v noci, kedy ak fotíš svetelný objekt s nízkou závieroku to urobí toto, naproti tomu BUSE je cez deň...
za 3. - čo je napísané na transparente je čisto vec obsluhy, nie dodávateľa...