TA: Mala tam viest lanovka, nie vysuta draha, pre ktoru by to bolo prilis vysoke prevysenie a navyse ta sa hodi na dlhsie trasy, nie na taky kratky usek. Lanovka bola planovana este ovela skor nez elektricka, ale aj tak by plnila len nejaku vyhliadkovu funkciu, nie dopravnu. Lanovka bola planovana aj tusim od stadiona Lokomotivy na Bankov.
Prepojenie Jantarovej a Juzneho nabrezia je uz stara zalezitost. Dokonca komunikacia medzi Juznym nabrezim a Opatovskou cestou je jej sucastou/etapou s provizorne riesenym prepojenim na komunikaciu Juzneho nabrezia.
5: Ja som ten clanok este necital, lebo idem z mobilu, tak zatial mi neostava, len bezvyhradne suhlasit s Tvojim nazorom. Cim viac komunikacii sa v meste postavi, tym to bude horsie. Uz teraz je najvyssi cas zacat cielene a organizovane obmedzovat moznosti IAD a klast jej co najviac prekazok v podobe prisnych restrikcii, ako som to uz opisal skor. Perfektne to vymysleli v Sarajeve, hlavna obchadzkova komunikacia okolo samotneho centra je jednosmerna, smerom do centra iba jediny pruh (a vodici sa jej vyhybaju), smerom von tri (co sa uz do mesta dostalo, nech ide rychlo prec)...
Detailista: OK, daj poto vediet alebo sa zdover tu na diskusii. Sice neziskas oficialne vyjadrenie, ale od urcitych doveryhodnych a veciznalych ludi mozes dostat aj fundovanejsiu odpoved
Jakub: Vsetky linky smerujuce ku USS koncia pred ich branami. Busy sa potom bud vracaju podla CP na danej linke, prechadzaju na inu verejnu linku, koncia a smeruju do garazi alebo prechadzaju prazdne cez kontrolu bezp. sluzby a z jednotlivych konecnych odchadzaju v ramci vnutrozamestnaneckej dopravy (VZD). Kedze spoje L21 su ojedinele a vraciat ich spat by nebolo ekonomicke, cast spojov prechadza vnutri arealu na linky VZD a cast iba prejde napriec arealom na VA USS a odtial na verejnu linku. Stale sa to vsak meni podla aktualnych poziadaviek USS.
Len pre zaujimavost, v ramci VZD funguje samostatna siet liniek s cca 45 trasami liniek a 2 okruzne linky. 2 dalsie linky z Hanisky teoreticky pokracuju po svojich trasach na jednotlive zavody, pred branou #4 vsetci vystupia, prejdu peso cez branu a nastupia do tych istych spojov.
Detailista: Skus dpmk@dpmk.sk. Mali by Ti odpisat, ale pri velmi malom mnozstve internetovych pripojok to vidim lepsie na napisanie listu. Svojho casu na otazky nadsencov vzdy reagoval byvaly dopravny namestnik Schwarz, dnes tazko povedat.
Jednoducho tak, ako sa to uz parkrat zvyklo robit. L19 a 27 pri BPMK otocka a durchom naspät, prelet okolo krizovatky VSS, Juznou triedou, Jantarovou, Bajzovou na Palackeho a pokracovanie po svojej povodnej trase...
Dopravný podnik disponoval ku koncu minulého roka 60 autobusmi, z ktorých 31 bolo sólo autobusov a 29 bolo kĺbových. Prostredníctvom týchto autobusov najazdil podnik 2,6 mil. kilometrov a spotreboval 979 tis. litrov nafty za 26,5 mil. Sk. Cestujúci mohli využiť aj trolejbusy, pričom podnik ku koncu decembra minulého roka vlastnil 18 sólo trolejbusov a 28 kĺbových. S využitím týchto vozidiel najazdil 2,3 mil. kilometrov a spotreboval elektrickú energiu za 16,5 mil. Sk, čo je 5,2 mil. kilowatthodín.
To su mi pekni ucebnicami podkuti pracovnici DP, ktori nevedia, ze cim je o drot viac skrtane zberacom, tym sa trat skor zaplati.
Pocuj a ktory trombelus v KE rekuperuje? Pokial viem jediny rekuperacny trolejbus je v BA.
Add2 : nema nahodou KE najvacsie polozky pri trolejbusoch na vozokilometer?
Nemam nic proti pavukom. Ale v KE sa ta LiNEA po ktorej chodia trolejbusi sietou nazvat neda. Lineu treba rozsirit aspon o tu variantu ktora sa tu spominala a aj planuje aby to bol maly krok ku skvalitneniu dopravy. DP by si mal zohnat neake eurodotacie na vystavbu trati a hlavne na rekonstrukciu Elekttrickovej dopravy, treba nam nosny system. PKD ma jedineho normalneho cloveka vo vedeni ale sam nic nezmoze pokial budu okolo neho taky aky su.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.