Reakcia na: Papyr #1786:
Aha, už chápem. Nie je ODS ako ODS.

Lenže, mýlime si dva základné pojmy. Prvý status (ako) je určenie bezplatnej prepravy, to je OK. Druhý status určuje, za akých podmienok. Ak by to nebolo bližšie určené a špecifikované (neobmedzený nástup/výstup všade), je to využívanie. Ak je určená podmienka "len pre návštevníkov obchodného centra", iný spôsom ako navštívenie obchodného centra je zneužívanie.
Neviem, či si len nepostrehol, ale od 2.1. už Optima bus neexistuje a namiesto nej funguje platená električková linka č. 5. Ak by OC čiastočne danú linku nedotoval, nápad s ponúknutím CL pri nákupe nad 100 Sk by bol zaujímavý. Terajší stav, je zdá sa, zatiaľ najideálnejší.
Sarko
Ja som nikde nenapísal, že nie si slušák. Ak ideš platenou linkou a označíš si lístok, je to OK. Ak ideš bezplatnou linkou bezplatne tam, na čo je určená, je to tiež OK. Ale ak ideš bezplatnou linkou len preto, aby si špekulatívne ušetril daný úsek a zvyšok prešiel pešo alebo platenou linkou po inej trase tak, aby to bol pre teba kratší a lacnejší úsek, tak to už slušák určite neurobí.
OC Optima si ešte pred časom nechala nainštalovať pri vchodoch/východoch elektronické počítadlá vchádzajúcich/vychádzajúcich zákazníkov, aj z dôvodu, že nedôverovali argumentom DPMK o zneužívaní ich objednávky a nechceli pristúpiť k predloženým návrhom. Tieto počítadlá však jasne ukázali, že po vystúpení stovky cestujúcich, do obchodného centra vošla zakaždým sotva tretina. Tak isto ani počet stojacich ľudí nekorešpondoval s počtom odchádzajúcich zákazníkov z OC. Zavedenie platenej električkovej linky je v prom rade vyjdenie v ústrety priamym návštevníkom OC, pre ktorých je 12 Sk z celkového nákupu zanedbateľnou položkou a naviac zlepšením kultúry cestovania.