Keď tu už spomínate vyhadzovanie ľudí z busu... V sobotu som cestoval L 9. Na zastávke VŠA sa do električky ako-tak dotackal opitý cigán ( malé c je zámerne ). Keďže nastupoval prednými dverami, vodič sa ho okamžite spýtal, či má lístok. Samozrejme, že nemal. Následne po upozornení, že bez CL sa nedá cestovať, si ho chcel kúpiť. Chvíľu trvalo, kým vyberal nejaké drobné z vrecka. Lenže medzitým utrúsil zopár poznámok na " bielych ", že len cigáni sú kontrolovaní, a že on rovnako pracuje ako bieli a podobne. Medzi rečou však začal nadávať vodičovi do hov*da a horších nadávok, čo ho tak vytočilo, že toho cigána doslova a dopísmena vyhodil z električky. Najprv sa síce zaprel rukami o držadlo a dvere, dlho však nevydržal. Jedno šťastie, že nešlo po Alejovej v danom momente auto, inak by mu prešlo ( minimálne ) po hlave, lebo ňou pristál až na ceste za ostrovčekom. Evidenčné číslo električky ani čas udalosti z pochopiteľných dôvodov neuvádzam.
PS : možno práve vyhodením z električky vodič toho cigána zachránil, pretože o zastávku ďalej nastúpilo do voza cca 25 - 30 členov tvrdého jadra košického fanklubu, ktorý by si ho mohli podať.
Otázka do pléna od človeka pár sto km od KE: Už sa podarilo niektorej tetuške sadnúť za písací stroj a opraviť garantované spoje v zastávkových CP linky 9 (alias výsmech telesne postihnutým občanom a mamičkám s kočiarmi)?
Skôr by som predpokladal, že L37 bude aj nadalej jazdiť aj počas špičky (je to pokles zo 4 spojov za hodinu na 3), aj keď je možnosť ísť L56, lenže tá jazdí dosť obmezene. Vytvorila by sa tak pravidelná 10-minútovka až po Madridskú. A zároveň aby sa zlepšila doprava na Železníky.
1018 to síce nahrubo vysvetlil, ale nedá mi to nepopvedať celé:
Samozrejme, že viem, že na Sídlisku Ťahanovce dorastajú stredo- a vyokoškoláci a každý september to spôsobuje skoky dopredu nejasnej veľkosti.
Nebolo na to veľmi kedy, ale aj tak sme urobili 2 ranné profilové prieskumy - 13.9. a 11.10. (až na základe sťažností, to je pravda, ale šli by sme tam, aj keby sťažnosti neprišli, len tej roboty je fakt zúfalo veľa, takže nás bolo treba popohnať).
Výsledok bol taký, že som už aj po vyhodnotení (12.10. popoludní) navrhol posilnenie - čo najrýchlejšie a najefektívnejšie (51). Šéfstvo mi to odsúhlasilo, list v danom znení (doplnený o návrh riešenia večerného problému z Nám. osloboditeľov - 37A) odišiel, 14.10. ráno bol na MMK.
14.10. dopoludnia ma zavolal k sebe generálny riaditeľ, že on chce to špičkové posilnenie uplatniť už od pondelka. Nepáčil sa mi taký neštandardne rýchly postup, ale musel som počúvnuť (a veď nakoniec mal pravdu - tlačenica tam bola už neúnosná) a za cenu určitého šturmu sme to urobili, linka štartovala od 17.10.
GR to však ústne dohodol s vedúcim referátu dopravy MMK, ten nachystal kladné stanovisko a dal ho na sekretariát riaditeľa MMK (14.10. naobed). Bohužiaľ podpis primátora sa v ten deň už nepodarilo získať.
Súhlas Mesta Košice s podpisom primátora bol na svete 18.10. popoludní, 19.10. ráno som ho od MMK-RD prevzal osobne.
Takže žiadna „súkromná iniciatíva” a nemalo sa čo „prevaliť”, len to GR DPMK kúštik neštandardne „urýchlil”. Obecne nie som za takéto ťahy, ale bolo to určite v prospech veci - ľudia zo Sídliska Ťahanovce už o týždeň skôr (toľko by asi trval normálny postup) začali cestovať v špičkách aspoň ako-tak kultúrne.
Navrhujem, venujme sa tu radšej vecným problémom a nie takýmto zbytočnostiam.
A co tak 37A len po NO. Na blsak nechodi vela ludi. A teoreticky by pokrila aj L51
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
PS : možno práve vyhodením z električky vodič toho cigána zachránil, pretože o zastávku ďalej nastúpilo do voza cca 25 - 30 členov tvrdého jadra košického fanklubu, ktorý by si ho mohli podať.