Tu mate moznost vidiet, ako sa v DPMK bohuzial narychlo a nekvalitne obcas pracuje... Na vynatkoch z Mestskeho prepravneho poriadku je chyba o tom, ze do busov sa ne/nastupuje prednymi dverami, v cestovnych poriadkoch linky 27 je HRUBA chyba v koordinacii s linkou 34 v OBOCH smeroch... A toto sa urcite bude riesit, takto to nejde.
K teme vyvesovania cestovnych poriadkov na zastavky - ano, vyvesky musia byt na svojom mieste najneskor 48 hod pred zaciatkom ich platnosti... Takze ziadne prelepovanie dnes vecer.
DPMK opat zavaril zmenou CP sidlisku Tahanovce. Konkretne linka 27 smer Sidl. Tahanovce - Madridska odchadza mimo spicku a cez vikend v rovnaky cas ako linka 34 od zastavky Mlynska basta (prip. s odstupom 2min). To znamena, ze chudak ludia, ktori byvaju vo vrchnej casti Tahanoviec a nahodou nestihnu 34 alebo 27, tak si pockaju 30 min. na dalsi spoj. Povedzte, ci je nieco take v dnesnej dobe normalne - dva spoje v rovnaky smer a potom 3O min. pauza, ked uz teraz je doprava na Tahaky priserna.
TA: Neviem co je na tom zle. V Prahe su cp vyvesene 2 az 3 dni dopredu a pri tom mnozstve vyluk sa to meni casto. Je sice pravda ze pri tak hustych intervaloch nepotrebujes vediet presne odchody lebo vzdy nieco ide.
Luk - ak by mal mat SU15 styri dvere,predpokladam,ze by musel mat posilnenu konstrukciu,aby sa skrina nezlomila. Tie dvere by boli zrejme za prvym oknom (pozeral som do nakresu - inde si ich predstavit neviem).
Nikto tu nezavadza nastup LEN cez predne dvere,ale AJ cez predne dvere,a to je rozdiel. Nakoniec vodici maju prikaz otvarat predne dvere,je to tu na hl.stranke imhd/ke uvedene,treba len hladat.
? ? takže najskôr sú OTCOVIA a potom "dôchotcovia"??? ? ? ?
Re #16738 Záchvat: žiadne dráhové predpisy, ale Zákon o dráhach. Sem patria aj trolejbusy, aj električky. Autobusy sa riadia zákonom o cestnej doprave. To ale neznamená, že si to dopravca nemôže zjednotiť podľa zákona, ktorý je tvrdší (to platí aj pre iné veci).
Re #16743 Diggi: štvrté dvere sa dorobili na objednávku (tuším) BA. A náhodou je to super, aspoň je rýchlejšia výmena cestujúcich v zastávkach. A keď môže mať 12m SOR štvoro dverí, tak nechápem, prečo 15m SU15 má len trojo...
Re #16750 TA: podľa zákona je dopravca povinný vyvesiť nové CP 48 hodín pred začiatkom ich platnosti.
Re #16757 Nodes: snáď nechceš v KE zavádzať nástup LEN cez predné dvere??? ?
len som chcel povedať, že medzi trolejbusmi a autobusmi by v nastupovaní nemuseli byť žiadne rozdiely, ak by sa nebrali do úvahy fakty, či vozidlo má alebo nemá uzavretú kabínu pre vodiča.
Robí sa to preto, aby si cestujúci mohli včas preštudovať zmeny. Staré odchody si predsa pamätá oveľa viac cestujúcich. Som aj za vývesky, ale tie nemajú dlhú životnosť. Prekvapila ma takmer nulová kampaň v dennej tlači.
Zmätok bude tak či tak.
Re #16752 Nodes: Podľa ich postoja asi áno. Naviac v posledných sériách sú dodávané klimatizácie, ktoré majú v otvorenom priestore malý účinok a žerú vodu ako stádo dobytku... Osobne by som to menil za kabínku, ktorá má výhodu najmä v zime po 20-tej hodine...
domnievam sa, že pri nastupovaní dverami nehrajú žiadnu úlohu tie 2 " paličky " na streche vozidla, či áno
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.