Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SHORTY #17380:
Všetky mestá s električkovou dopravou v bývalej ČSR majú zúfalý nedostatok vozidiel, zachraňujú papiere rôznymi obskurnými cestami, ale DPMK žhaví autogén... fakt príznačné...
Reakcia na: tbus #17387:
Sorry ale ja v sobotu a nedelu do skoly nechodim ?
A nemyslel som to v zlom
Reakcia na: tbus #17387:
Ty sem asi velmi casto nechodis, co? Keby si chodil, tak by si vedel, ze od rana v sobotu 15.10. do dnesneho rana bol server IMHD.SK mimo prevadzky. Cize tych 62 hodin sa NEDALO prispievat.

Clovek, ktory chodi na DF tak zriedka, ze si sam nevsimne dvojdnovy vypadok, vytyka ostatnym, ze malo prispievaju... ach pane boze.
Diskusné fórum: 62 hod. 54 min. Dispečer: 63 hod. 51 min.
TO CO JE??? Uz sme jak v Nitre ?
Reakcia na: Záchvat #17369:
Díky, to jsem chtěl vědět.
Reakcia na: Nodes #17382:
Súhlasím, na týchto dvoch linkách je 30' interval bieda. Najmä keď sa jazdí až ku Carrefouru. Už vtedy je na Železníkoch problém a to nehovorím o Starej nemocnici. Keby aspoň jedna linka končila na Železníkoch.
Reakcia na: veteran #17379:
? ? ? tam je toho co robit s dopravou,ale nic sa stale nedeje...a viem co to je sa pchat v preplnenych busoch z THC ?
Reakcia na: SHORTY #17380:
Len aby o niekolko rokov nebola rozluckova aj so 600 - 629.
Reakcia na: yeti #17374:
Dovolil by som si vam oponovat, co sa tyka obsaditelnosti spojov v smere zo Zeleznikov na Nam. osloboditelov. 16ky a 30ky su preplnene a sucasny pocet spojov je nedostatocny. A za tym si stojim.
Reakcia na: yeti #17374:
A ešte jedna otázka: Menili sa cestovné poriadky liniek 53, 55, 57 kde im pribudla zastávka navyše (HM TESCO). Jedine v prístrešku pri HM TESCO sa človek dozvie, že tam tieto tri linky stoja, inde však bude hľadať márne. Prečo je tomu tak?

Re #17380 SHORTY: ?
V DP si už žhavia autogén.... ? ? ?
bodla by rozlúčková párty s 338,360,363........
Reakcia na: 3001 #17376:
ta IQ hojaci konik sa v dpmk nezaprie...
Reakcia na: yeti #17374:
Vzhľadom na nové skutočnosti, o ktorých som nevedel, uznávam, že máte pravdu. Keby L37 nejazdila, tak by sa musela upraviť odchody jednej linky, aby sa od NO jazdilo rovnomerne. Tiež nič moc.

Mám pár otázok: Kedy sa budú konečne upravovať odchody liniek 34 a 36, aby nechodila L34 spolu s L27 jedným aj druhým smerom (ako je tomu dnes a najmä v špičke - ide jedna za druhou a potom 20 min. "diera", ale počas sedla od Mlynskej bašty na Ťahanovce idú naraz a potom 30 minút nič, od kedy sa zmenila L27 sa nič neurobilo, aj keď bola prisľúbená náprava). Keď chcete ja vám tie odchody spravím aj pošlem (služby si však musíte napísať Vy). 😉

Čo s L6 a L9, tie tiež v špičke od NMM idú 3 min. za sebou a potom 12 min. nič. Nehodlá sa posilnenie na týchto dvoch linkách (návrat spred prázdnin roka 2000)?
TA: No ako som si v mysli predstavil odbocovanie autobusov, zvlast klbovych, tak odbocenie na krizovatke Sturova - Mojmirova vlavo, by bez nadidenia do praveho cestneho prudu asi nebolo mozne a tym padom bezkolizne a tym padom mozeme nase doterajsie uvahy zavrhnut.
Reakcia na: veteran #17375:
v tomto mas fakt pravdu,dakedy som byval na Tahanovciach a neraz som nadaval na tu Hanojsku...Presne ako chodila L 34 na Hanojsku... ?
fakt by ma zaujímalo prečo aspoň tú 51 nepotiahli po MÚ ? To je fakt nedorobené. To ich veľa stojí tých 250 m navyše ?
Reakcia na: eMareq #17276:
Posilnenie linky č. 11 by bol dosť luxus, na západnej strane (Luník IX - Nám. osloboditeľov) evidujeme skôr pokles cestujúcich. A to ani nehovorím, čo by nám s tým zbytkom časovej koordinácie medzi linkami, čo ešte ako tak-fachčí, porobila celoodenná linka s inými intervalmi (iná situácia by bola, keby také husté boli všetky hustejšie linky - o niečo v tomto smere, ale dakuščičko umiernenejšie, sa snažím teraz).
Ďalšia vec - klesnúť v dopoludňajšom sedle vo vzťahu Nám. osloboditeľov - Sídlisko Ťahanovce zo 4 spojov za hodinu na 3 by veru nebolo vhodné, tam je ľudí dosť.
To preradenie vozidiel na linky č. 16 a 30 som celkom nepochopil, ale ak sa myslelo na ich posilnenie, tak okrem dopoludňajšieho sedla (aj to vlastne len medzi námestím a blšákom) protestujem - tam nie je žiadna podstatnejšia tlačenica.
V dnešnom linkovom „systéme” naozaj nie je možno robiť dajaké koordinačné zázraky, čoho dokladom je aj kombinácia 11, 16, 30, 37. Keď sme to zavádzali (a zuby mi vtedy dobre škrípali, že také niečo musím uvádzať do života a ešte sa trápiť, aby to aspoň ako-tak vyzeralo), mal som taký úmysel, že linky č. 11 a 37 na polovicu (S. Ťahanovce - NO), linky č. 30 a 37 tiež tak (Prešovská - NO - Blšák) - a tým pádom jasne že zle 11 kontra 30 (Prešovská - NO), ale čo už - no a linky č. 16 a 30 tiež na polovicu, pretože je to NO - Blšák po celý deň (linka č. 37 chodí len dopoludnia). Záver - 16 a 37 naraz (tiež nedobre, ale keby boli 16, 30 a 37 na tretiny, ako by to bolo vtedy, keď 37 nejazdí - no proste bez riešenia). Aj tieto chabé plány ešte trošku životom doznali zmien, lebo klasika - miesto na dlhé prestávky (WC), poradie zmien (keď už je linka hotová, nie je čas na jej prerobenie pri zmene ďalšej linky odznova, aj keby sa to pýtalo), atď, atď... Takže tak to aj vyzerá. Pre laika to síce jasne znamená, že som a sme tu na hlavu padlí, ale pravda je taká, že sa to bez právomoci meniť trasy a intervaly lepšie ukočírovať nedalo.
K označeniu novej linky ako č. 51 - Podhradová už v živote nebude potrebovať zrýchlenú linku, na to vezmem jed (špičková hodina 596 osôb ako súčet maximálnych profilov OD Beta - Národné nám. a Krajský úrad - Štadión TU; smajlíka si dohoďte sami) a nemyslím si, že je správne z úcty k tradícii vynechávať voľné čísla a pritom sa pomaly prečíslovať k trojciferným číslam (aj keď to je to posledné - bodaj by sme v košickej MHD riešili už len číslovanie liniek...).
http://www.imhd.sk/ke/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&u=f1f5f0edf5f0f0f2&no=1&id=27302aeef2f021f0f8f325
Tam vas ale fotilo, chudak vystresovani vodici... ? Nepytal este od vas niekto povolenie z federalneho ministerstva dopravy? ?
Reakcia na: TA #17360:
No pokial by si chcel medzi pamatnikmi ukoncit okrem L51 aj L18, tak urcite tam nebude postavat len jeden bus. A navrhol si aj prilis komplikovane riesenie.

To je uz jednoduchsie, aby sa autobus otocil za Dargovom na Fejovu a na Juznej tr. vlavo naproti zastavke elektricky. Tu sa zmesti aj viac autobusov, je tu aj siroka vozovka (kedze tu nie je vodorovne znacenie, je tu jeden pruh, ale pokojne by tu vosli aj 3) a aj prichod vozidiel na vychodziu zastavku by bol bezproblemovy.

Re #17364 TA: A aku dostal ten nespokojny obyvatel odpoved? Dufam, ze nieco v tom zmysle, ak cestuje do prace, tak predsa mu tu v spicke premava priamy spoj L31 a mimo spicky ma viacero moznosti, ako cestovat cez Juznu triedu na NO alebo Juzne nabr. na Palackeho s prestupom. Ak byva v "elektrickovej casti" sidliska, ostava mu len prestup na NO.

Alebo by tu bola este moznost, aby tu premavalo 100 liniek s hodinovym az dvojhodinovym intervalom, s dotycnym by bolo spokojne este nahodne zlomkove mnozstvo cestujucich a vsetci ostatni by zacali chodit pesi alebo inym sposobom.
Reakcia na: TA #17363:
Ak už, tak to radšej bod 2). Ale napadá ma, že to nepôjde pri dnešnom nastavení svetelnej signalizácie. Vodič odbočujúci vľavo medzi pamätníky by križoval električku, ktorá má tiež voľno. A meniť zase systém riadenia križovatky, ktorý by určite skončil skrátením intervalu voľno pre električku by som tiež nerád videl :-s

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.