Re #16825 TA: Pre autobus som rozmyslal preto, ze by mohol robit aj prejazd na inu linku. (17?, 23? alebo inu), kdezto v dnesnej situacii po prichode L5 na stanicu Ti prestoji polhodinu (rozmyslal som aj o presune do USS a nasledne ist ako R1 ci R7, ale to by vodic jazdil stale dookola bez prestavky - takze nie). Pozri sa mas linky 22, 23, ktore Ti trasu L5 takisto kopiruju (len nemaju tolko zastavok ako L5).
Vobec nie je potrebne vymyslat co dalej s linkou 5. Jednoducho je potrebne ju zrusit, resp. ponechat v prevadzke len v case jej skutocneho vyuzitia - v nedelu popoludni pred vysokoskolskym vyucovacim dnom. Usetrene vozkm sa daju vyuzit na posilnenie ranneho spickoveho intervalu na 12 minut a natiahnutie popoludnajsej spicky. A to sa uz onedlho skutocne aj udeje, k tomu spejeme.
A ešte mi ukáž vodiča, ktorý sa stihne "otočiť" zza 1 min!!!! Podľa môjho prieskumu poskytnutého p. K..... tam vychádza optimálny a reálny čas na "otočenie sa" (rozumej presun do opačnej kabíny a s tým spojené úkony) okolo 4 minút, na Amfiku by stačili aj 2 ale musíš prirátať prirodzené potreby vodiča... WC na Amfiku je ale neviem, či je tam pitná voda... a stráviť v KT-čku celú službu.... skús si to vyskúšať, keď bude vonku 34´C, budeš sa sťahovať z kabíny do kabíny...
a v neposlednom rade vyskočí aj koordinácia s linkami "R" pri Optime-skĺbenie 20 a 30min intervalov ?
Linka v úseku OC Optima - Amfiteáter by mala 14 minút. Ak by sa tam dal 20' interval, stačili by na to 2 KTčka? (Zdá sa mi to na hrane, preto sa pýtam.)
Ak áno, ešte aj tie dnešné prestoje na L5 by zmizli.
Odchody L6+9+R7 v dopolud. sedle od Amf. k Spol. pavilónu dnes: 02 12 18 22 32 42 52
Odchody L6+9+R7 v dopolud. sedle od Spol. pavilónu k Amf. dnes: 00 02 10 20 30 40 50
Ak by teda mohol byť 20' interval pri 2 KTčkach, odchody L5 od Amf. 07 27 47, následne pri OC Optima prestávka 1 min. a odtiaľ odchody 02 22 42, teda od Spol. pavilónu k Amf. 06 26 46, výsledné odchody L5+6+9+R7 by vyzerali takto:
od Amf.: 02 07 12 18 22 27 32 42 47 52
od S.P.: 00 02 06 10 20 26 30 40 46 50
V popoludňajšej špičke L6+9 nie je koordinovaná, to už radšej neriešim ?
ako bus v pôvodnej trase máš na mysli pôvodný Optima bus ( žel. stanica - OC Optima )? Ak hej, tak podľa mňa by to nebolo veľmi rozumné riešenie kvôli kopírovaniu električkovej trate. A tam, kde sa dá ísť električkou, by som zrušil takmer všetky bus linky, resp. nahradil ich električkou.
Re #16820 5: Cize nejaka skratena varianta niekdajsieho Vecka. Problem vsak nastava s prekladanim intervalov na tejto linke. Totiz ako vies 6 a 9tka jazdia cez terasu kazdych 10 minut. Aky by mala mat interval tato linka (ak by si zachoval sucasnych 30 min. tak Ti v jednom casovom useku za sebou pojde kazdych 5 min. elektricka - vyzeralo by to asi takto: 02, 07, 12, 22, 32, 37, 42, 52), zaroven v useku od amfiteatra jazdi aj R7 (i ked obmedzene, tam by koordinacia bola velmi tazka)? Ja som skor za autobus v povodnej trase.
Na L6 a L9 by bolo dobre zvysit interval pocas sedla na 15 minut a v spicke na aspon 12'. Snivajte s nami.
Tak som dnes uvažoval nad našou L5. Už jazdí takmer 2 roky, no jej využitosť stále biedna. Paradoxne, na L5 by kapacitne asi najviac pasovali sóla, no práve na L5 jazdiť nemôžu. Blíži sa však vysokoškolský rok a s ním opäť preplnené električky po Tr. SNP v pracovných dňoch.
Nápad by bol teda takýto:
Od pondelku do piatku by L5 jazdila len v úseku OC Optima - Amfiteáter.
Cez víkendy v súčasnej trase, teda OC Optima - ŽST.
Myslím si, že cez pracovný týždeň by bola podstatne lepšie využitá pozdĺž Tr. SNP, zlepšila by sa kultúra cestovania študentom z Jedlíkovej do školy a taktiež Terasanom (z veľkej časti dôchodcom). Je mi až smutno, keď je električka na Terase tak plná, že ani 80-ročná babka nenájde miesto na sedenie, lebo všetky sedadlá sú obsadené ďalšími dôchodcami. A na druhej strane si dnes po Moldavskej L5 vzduch preváža.
Čiže by sa len presunuli kapacity odtiaľ, kde o ne nie je záujem tam, kde chýbajú. ?
Co keby sa nejakym sposobom zistilo, kolko ludi v useku Lunik IX - najblizsia zastavka v civilizacii MA platny cestovny listok? Keby sa zistilo, ze nikto, tak vlastne autobus nema pasazierov a pre nevytazenost je ho mozne zrusit uplne
slovo diskriminácia by som voči týmto našim " spoluobčanom " zakázal používať, lebo ( aj keď som to tu už veľakrát spomínal ) nie oni sú diskriminovaní, ale tí, čo platia a kupujú si lístky. ? ?
Este sa mi nechce spat, ale po dopisani tohoto tu slubujem cestne iskrickove, ze pojdem. ?
Nastup cez predne dvere neobhajujem, lebo to len zbytocne zdrziava. Ale su niektore linky, kde keby nebol zavedeny tento princip, tak to by mali neplatici raj (konkretne nocne spoje). Tu v tomto pripade to nejako velmi problem nevyriesi (uvazovalo sa o linkach 11, 17 a 34 o 20tke ci 31tke zmienka nebola. Nakoniec ocakavam rozhodnutie magistratu, ze sa jedna o diskriminacne riesenie. Ale... Neda sa stale doplacat na tuto skupinu spoluobcanov, ktori nemaju v umysle co i len si listok kupit. Treba to vsak riesit.
prečo chudák policajt Teraz sa namiesto " parkovacích záležitostí " môžu venovať bezpečnosti občanov.
Ja by som skôr povedal, že teraz platí chudák cestujúci ( ( nielen ) na L 11 ).
Tak už si ich odhalil...
Už to tu bolo... Ale bude sa opäť sťažovať Krava Orgovánová. Chudák policajt...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
Re #16825 TA: Pre autobus som rozmyslal preto, ze by mohol robit aj prejazd na inu linku. (17?, 23? alebo inu), kdezto v dnesnej situacii po prichode L5 na stanicu Ti prestoji polhodinu (rozmyslal som aj o presune do USS a nasledne ist ako R1 ci R7, ale to by vodic jazdil stale dookola bez prestavky - takze nie). Pozri sa mas linky 22, 23, ktore Ti trasu L5 takisto kopiruju (len nemaju tolko zastavok ako L5).