Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #166:
Prečo by si to mal mýliť? Je až také neuveriteľné a nemožné, aby vaša 1009-ka stála odstavená na Hlinkovej ul.? Ak ju videl, tak tam asi stála...
Reakcia na: 345 #159:

Petrik, nepomylil si si nahodou Kosice s Presovom a presovskou 109-kou? 😉
Reakcia na: BM #149:

Dovolim Ti vytknut este Tvoju argumentaciu ohladne hodnotenia "urovne zivota" a slovenskeho naroda. Neviem co maju spolocne zivotna uroven a vykoristovanie s linkou c. 23, to su argumenty hodne tak babky-demokratky, nez nejakeho dopravara. Kezde si este nepracoval, nevies, ze zdieranie v pracovnej oblasti kraca ruka v ruke s vysokou nezamestnanostou a nedostatkom pracovnych miest a na ich riesenie je potrebne zamerat sa v oblasti mimo MHD. Toto do diskusie jednoducho nepatri!

Aby si si tiez nemyslel, dnes som z prace schvalne vyuzil linku c. 23 (posledny spoj s odchodom z N.O. o 19:35). A to nie som zamestnancom letiska, ani som sa nechystal chytit nejake lietadlo 😉.

Re #157: Co sa tyka lozkoveho a lezadloveho priplatku, uviedol si vnutrostatne ceny. Ceny napr. do CR su minimalne dvojnasobne. A to este nehovorim o zakaznickej karte Ceskych drah (tzv. Karta Z), ktoru ak nemas zakupenu, platis znova takmer o polovicu viac.

Re #158: A tymto prispevkom si ma uz vazne nastval! Za Tebou uvedenym linkom su uvedene odlety IBA JEDNEHO DOPRAVCU, pritom z kosickeho letiska lietaju VIACERI DOPRAVCOVIA!!! Kazdy pracovny den, okrem utorka je do Kosic 6 priletov a 6 odletov, v utorok je to 7 priletov/7 odletov, v sobotu 3 prilety/odlety a v nedelu 4 prilety/odlety.

Zacinas byt prilis subjektivny a zaujaty, rob so sebou nieco, clovece...
Reakcia na: 345 #159:
Definuj presne čo je s 1009.Bola na skúšobnej jazde a havarovala,alebo čo? Popíš detailnejšie!!
A asi myslíš most nad železničnou traťou pri HPtesco.
Reakcia na: 345 #160:
Inac definuj blizsie zeleznicny most. Pokial sa nemylim tak pod zelez. mostom trolejbus nejazdi. Ovsem ak nemyslis most pri Jakabovom palaci.
Reakcia na: 345 #160:
Taketo prispevky je dobre davat do dispecerskeho fora, :}
No aj auto Prešovského pôvodu(zatiaľ nenabúrané)
PO-736 AC.
1009 bola odstavená pri železničnom moste(smerom na
Prešov)Bolo tam aj dispečerské auto.
este odlety z kosickeho letiska len aby ste boli v obraze

http://www.slovakairlines.sk/x_pravdopr.php3
Dobre ukoncime svary o letisku. Ja nepatrim medzi ludi, ktory si taky luxus mozu dovolit a poznam dost vela takych ako ja.

Vlakom cestujem dost vela a lozko stoji cca 120Sk a lezadlo cca 80 Sk.

Praha - Kosice nestoji 990 Sk. To stoji tak letenka Kosice - Bratislava a to iba v tom pripade ak je dost zakaznikov. Inac sa cena splha omnoho vyssie , staci si poriadne precitat reklamu z ktorej tu sumu 990Sk cerpate.
Reakcia na: Papyr #155:
Nehovoriac uz o tom, ze rychlik PRVEJ triedy stoji 1,5 nasobok druhej triedy, teda tych istych 1500 korun ako lietadlo!
Reakcia na: BM #133:
Neviem, ci na 98 percent zazobanci a ci chudobnejsi cestuju vlakom. Ved napriklad vlak (nie ziadne InterCity alebo tak, normalny rychlik druhej triedy Kosice-Praha stoji 960 Sk (478 Kc+330 Sk) a to v tom nemas ani miestenku (+15 Sk), ani lehatko (+ cca 210 Sk) ani lozko (+cca 320 Sk). A za tieto peniaze sedis desat-dvanast hodin na kozenkovom sedadle s opitymi gastarbajtrami a ciganskymi rodinami!!!

Lietadlo leti 1:35 cisteho casu a najlacnejsia letenka je od 990 Sk + 560 Sk letiskove taxy, celkovo teda cca 1600 Sk - tak aki zazobanci? Co to pises za bludy?

A okrem toho, ako je mozne, ze vojenske letisko, ako pises ty, funguje zaroven ako medzinarodne civilne? A okrem toho je predsa jedno, aky ma statut, terminal verejnej dopravy to predsa JE!
Reakcia na: pete #153:
kto ma vyssi prijem ako 12 tisic mesacne si to moze dovolit. Ale kto ma 12 000 prijem pre celu rodinu a ma platit najom , satstvo a jedlo si tak moze vypocut hluk Letiska.
BM> Kazdy radovy sikovny Slovak si moze dovolit letiet z kosickeho letiska. Kazdy radovy nesikovny Slovak na neho bude nadavat, ze je zazobany.
Reakcia na: BM #149:
Sociálne pomery na východnom Slovensku sú jedna vec. Tou druhou je, že množštvo ľudí, ktorí pracujú alebo študujú v ČR a domov sa vracajú na východ dnes používa vlak. A cenovou politikou a zároveň vyšším komfortom služieb sa na trhu presadzuje aj u nás LETECKÁ doprava. Ako Ti to Papyr napísal, už dnes je lietadlo z Prahy do Košíc cenovo porovnateľné. Ntvrdím, že je priamo lacnejšie ako vlak, ale ten rozdiel už dnes mnohým nevadí tak, ako rozdiel v dĺžke cesty, ktorá je pri porovnaní vlak vs. lietadlo značná.

Preto vítam dnešné a dúfajme čoskoro realizované ďalšie posilnenie L23 všetkými desiatimi. Bolo nehorázne, aby z verejného civilného letiska nebolo možné dosiahnuť železničnú a autobusovú dopravu inak ako súkromným taxíkom.

Budeš sa čudovať, ale všetko je to o tom, že mnoho ľudí by aj paniaze na lietadlo mali, ale na lietadlo+košický taxík nie.

Ad L22: Aj tá sa mi veľmi páči. Skúmaním CP som zistil, že vložené spoje L22A, ktoré medzi centrom a Džungľou vytvárajú cca 30 min. interval na Mlynskej bašte nevyčkávajú, ale ihneď sa vracajú späť k akadémii. Podľa časov odchodov som vydedukoval, že toto špičkové posilnenie sa vykonáva bez vypravenia tretieho vozidla na L22. Je evidentné, že vozidlá tejto linky majú v špičke "ťažší režim", kedy striedavo vykonávajú "veľké" a "malé" kolečko.
Predpokladám, že obeh vyzerá asi takto, napr.:

13:21 L22 Džungľa - Lorinčík --> 14:06
14:06 L22 Lorinčík - Džungľa --> 14:39
14:51 L22A Džungľa - Ml. bašta --> 15:03
15:03 L22A Ml. bašta - Džungľa --> 15:15
15:21 L22 Džungľa - Lorinčík...

Týmto som dosiahol stav nadšenia a UDEĽUJEM VEREJNÚ POCHVALU DPMK za krásny, logický a hospodárny obeh na linke. A vôbec, spokojný som s celou zmenou k 1.8.

---

Ešte k obsluhe Klimkovičovej: Neskôr ma napadla ešte možnosť obsluhovať je tak trocha prešovským spôsobom, ale myslím, že vhodným aj pre Košice.
linka č. 30: Exnárova - Prešovská - Nám. osloboditeľov - Toryská - Klimkovičova
linka č. 32: Exnárova - Sečovská - železničná stanica - Nám. Maratónu mieru - TU - amfiteáter - nová nemocnica - Lechkého - Klimkovičova
Na zastávke Klimkovičova by sa vždy zmenilo číslo linky z 30 na 32 a opačne.
Najnovsia info, ktora sa ku mne dostala od Ikarusa je, ze do Krnova odchadza dalsie KT8 ev.c. 521, ale nie, nebojte sa, ziadny predaj ako by sa tesili najma Brniaci 😉, je to rekonstrukcia vozidla na nizkopodlazny stredny clanok. Pripomeniem este, ze sutaz vyhrala prazska firma PRAGOIMPEX, pricom tato firma zadala zakazku firme KOS KRNOV, ktora uz v predstihu (t.j. este pred vyhranim sutaze) vyrobila 1. nizkopodlazny prostredny clanok. Nie je bez zaujimavosti, kedze sa na jeho vyrobu pouzivaju diely z povodneho vozidla, ze na jeho vyrobu sa pouzili diely z vyradeneho vozidla ev.c. 515!
Reakcia na: Sarko #147:
Kedysi som uvažoval s nasledovnou obsluhou Sídl. KVP:
- trolejbus č. 71: Kláštor - Mestský magistrát - Nám. osloboditeľov - Mlynská bašta - Mier - Lingov.
Interval 15 min. celodenne. Doba spoja 40 min., výprava 8 kĺbových trolejbusov.
- trolejbus č. 72: Myslava - Mestský magistrát - Nám. osloboditeľov - Mlynská bašta - Mier - Trolejbusová vozovňa.
Interval 30 min. celodenne. Doba spoja 33 min., výprava 3 sólo trolejbusy.
- autobus č. 32 (ktorý si stále neviem vyhodiť z hlavy): Železničná stanica - Nám. Maratónu mieru - Technická univerzita - Amfiteáter - Nová nemocncia - Kláštor - Klimkovičova - Mestský magistrát - Nám. osloboditeľov - Železničná stanica.
Interval 30 min., v špičke posilnený vložením ďalšieho 30 min. interavlu (oproti základnému posunutý o 10 min., spolu s L72 na úseku Iskra - Jakabov palác výsledný 10 min. int.) na 4 spoje za hodinu. Doba spoja, 36-37 min., výprava 3-4 sólo autobusy.

Zvýšené nároky Furče som chcel riešiť trolejbusom č. 70 na trase Bottova - Mlynská bašta - Mier - Lingov s intervalom 15 min. v špičke rozšíreným o ďalší 15 min. interval vložený tak, že L70+71 v úseku Jakabov palác - Lignov by mala interval 5 min.
Reakcia na: m@rtin #140:
Lenze ty to vyuzivas na spojenie do mesta a nie na Letisko. Chcem ta upzornit na to ze spoj premava subezne z 21, 22, 25, R, W , Optima bus. Rozdiel je len v jednej zastavke a tou je LETISKO. Usek Zel. stanica - Peres, Pohostinstvo je subeznost tras. Za Peresom je len odbocka na Letisko. 23 bola stavana na najmä pr zamestnancov Letiska a na odvoz cestujucich z prichadzajucich lietadiel
Proti lietadlam nic nemam.

NEZABUDNI NA TO ZE V CECHACH JE OBVZLAST VYSSIA UROVEN ZIVOTA AKO NA SLOVENSKU. TAKZE STE NAM PODOBNY ALE AZ TAK UBOHO NESTE NA TOM. VIES MY SLOVACI SME SPROSTY NAROD LEBO SA NECHAVAME ZDIERAT. A POKIAL TO TAK BUDE TAK RADOVY SLOVAK V ZIVOTE NEBUDE NEBUDE MAT NA LIETADLO POKIAL SI NEODPUSTI VELKU CAST SVOJEJ BIEDNEJ PLACE.

SARKO:22 na useku Lorincik a mlynska basta neprmava. premava iba spoj 22A a to na useku Mlynska Basta - Letecka akademia.

73: nie je zly napad. Uvazoval som nad tym aj ja len s tym ze keby sa zatrolejovala Zel. stanica a mohol by byt aj Tesco trolej. To by bolo ekologicke riesenie dopravy .
Reakcia na: Vladimír #146:

Veru tak, ani ja nemam rad tie komercne nazvy a v mnohych pripadoch by som sa vratil k povodnym "uslachtilym" nazvom. Hned vytiahnem niektoru staru mapu a pospominam na stare casy 🙂.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.