Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Neviem, či ste včera sledovali TV Naša ale boli tam naši vyvolení. Okrem iného bla bla bla tam zavolala aj nejaká stará ...a a vyplakávala do telefónu aký hluk má z električiek pod oknami, takže očakávajme zníženie rýchlosti aj na Komenského ul.
Ale je zaujímavé, že pred 90 rokmi chodili električky 1m pred oknami rodinných domov a nikomu to nevadilo...
Nevrhujem aby sme sa vrátili k rýchlostiam spred tých 90 rokov a spoplatneniu cestovania dôchodcov do 70.r na full ticket a nad 70r. double ticket a hneď by bola MHD aj zisková... ?
Reakcia na: qwerťak #15200:

čo sú to za služby 40xxx, 41xxx, 42xxx a 43xxx ❓
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #15207:
zatial nejde 😞
Furčan: poď ešte na icq
v galerii fotografii je vozidlo 5243 fotene diggim, tak neviem, ktorý expert dal meno "digggi" ?
Reakcia na: qwerťak #15200:
To asi patrí inde ? ?
PS:L60:6261?asi nie ❗
Balky, S499.1023:

Osadenstvo mojho kupecka sa stazovalo. Ja som sa x-krat informoval u sprievodcu, co mozme robit, jedna spolucestujuca volala na zakaznicku linku ZSSK, ina v case najvaecsej nudze volala JOJku aj Markizu. Potom sme spisali oficialnu staznost, pod ktoru sme sa vsetci v kupe podpisali. Nakoniec u nas sprievodca posedel a pokecal, zjavne chudak nemohol za to, co sa stalo, cestujucich informoval cez vlakovy rozhlas, ale aj tak sa vsetci donho a vlakveduceho navazali. Ale ako povedal sam, nie je to vobec nebezna situacia, robit sprievodcu v ZSSK a obzvlast v IC je vraj adrenalinovy sport.
IC priplatok samozrejme vratili, meskanie bolo nejakych 84 minut. Z ceny studentskeho listka ZA-KE 238,- Sk (silny den, cize 158,- listok a 80,- miestenka) mi vratili rovnych 90,- Sk. Aspon som teda pre svoju 65-rocnu babicku, ktora mala o par dni na to cestovat na moje promocie (po 24 rokoch vo vlaku) kupil preukaz senior do 70r za 100,-Sk, aby mala zhruba 25% zlavu na vlak... ?
ospravedlňujem sa za výpravu v diskusnom fóre ale chybička se vloudila... ?
Výprava autobusy
__________________________________
11011: 4307
11021: 4303
11031: 3005
11045: 4087
11055: 3001
-------------
12011: 3528
12021: 3529
12031: 3527
12041: 3507
12055: 3512
12065: 3502
12074: 3530
-------------
13011: 5103
13021: 5102
13035: 5101
-------------
14011: 5210
14021: 5228
14035: 5005
-------------
15011: 5223
15021: 6414
15031: 5222
15045: 5201
15055: 5003
-------------
16011: 3516
16021: 3517
16031: 3513
16045: 3524
16055: 3514
-------------
17011: 6240
17025: 5001
-------------
18011: 3203
18021: 3201
18031: 3206
18045: 4306
18055: 3204
18065: 3211
-------------
19011: 3510
19021: 3506
19031: 3525
19041: 3511
19055: 3508
19065: 3519
-------------
20011: 5241
20021: 5238
20031: 5242
20041: 5225
-------------
22011: 5218
22021: 5243
-------------
23014: 5219
-------------
24015: 5002
-------------
25011: 5232
25021: 5231
25035: 6402
25045: 5202
-------------
26011: 6229
26025: 5209
26035: 6298
-------------
27011: 3210
27021: 3205
27031: 3207
27045: 4086
27055: 3212
27065: 4085
-------------
28011: 5244
28025: 4207
-------------
29011: 5229
29021: 5237
29031: 5235
29041: 5236
29051: 5233
-------------
30011: 3509
30021: 3533
30031: 3701
30045: 3503
-------------
31015: 3002
31025: 4211
31035: 4302
31045: 4205
31055: 4099
-------------
32011: 3531
32021: 3518
32031: 3523
32041: 3526
32051: 3520
32064: 3532
-------------
33014: 6286
-------------
34011: 3213
34021: 3214
34031: 3209
34041: 3215
34055: 4096
34065: 1209
34075: 4311
-------------
35015: 6408
35025: 6291
35035: 5216
35045: 5006
-------------
36011: 6407
36021: 3501
36031: 5230
36041: 5226
36055: 5201
36065: 6404
-------------
37015: 6262
-------------
38011: 3208
38021: 3004
38035: 4206
38045: 4305
-------------
40015: 3101
40025: 4098
40035: 4091
40045: 4212
40315: 6244
40121: 6415
40131: 6287
40141: 6290
40151: 6281
40161: 6243
-------------
41014: 6222
41024: 6272
41034: 6236
41044: 5401
41054: 6230
-------------
42015: 4093
42025: 4092
42035: 4082
42045: 4203
42214: 6271
42224: 6223
42235: 6401
42244: 6226
42254: 6247
42265: 6295
42275: 6410
42111: 6405
-------------
43011: 4308
43021: 3207
43031: 6252
43041: 5221
-------------
53025: 4095
53035: 4310
53045: 4301
-------------
55015: 5220
55025: 5203
55035: 6412
55045: 5227
55055: 5214
55065: 5211
-------------
56015: 4089
56025: 4210
56035: 4301
-------------
57015: 5212
57025: 5206
57035: 6403
57045: 5208
-------------
60014: 6261
--------------

? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Jenki #15198:
mas to v emailu
Omlouvám se za offtopic, ale nějak nevím, kde to jinak zjistit. Pokud chci jet z Margecan do Kysaku na kole, dá se jet po levém břehu (přes bývalý KBD tunel - preferovaná varianta), po pravém břehu (na mapě tam jsou jakési chatky), nebo jedině přes kopec???
Odpověď stačí na mail. Díky moc!
Reakcia na: Sarko #15196:
aj keď tam zbrojnica ostane, dá sa to urobiť lepšie
Re #15194 Záchvat, #15195 TA:
Keď si všimnete, tak práve tá spojka vôbec nezodpovedá skutočnosti, pretože zrejme počítala s asanáciou požiarnej zbrojnice, ktorá tam však stojí aj naďalej a križovatka s Palackého ulicou je už tesne za železničnou traťou a pred čerpacou stanicou PHM Agip. Toto riešenie je zrejme len provizórne.
Reakcia na: Sarko #15192:

to " téčko " je vyriešené len spolovice : ako vidím na http://s.ics.upjs.sk/~random/highways/bypass_ke/uha/splet_1_medium.JPG, tak sú tam len " odpájacie " pruhy, ale " pripájacie " už nie sú naplánované. Ale verme, že sa vybudujú.
Reakcia na: Sarko #15190:
No jasné, z nákresu to síce veľmi zrejme nie je, ale dôležitú úlohu tam bude plniť práve otočka (slučka) okolo požiarnej zbrojnice... ?
Reakcia na: Vladimír #15142:
Ja som náchylný si to tiež myslieť. Už len preto, že autobusové zastávky na Prešovskej ceste nemajú vybudované niky, zastavujú len v odstavovacom pruhu diaľničného privádzača a navyše nástupištia v smere na Sídl. Ťahanovce sú iba z provizórnych panelov (v opačnom smere na chodníkoch).

Ďalej je riešené aj zaujímavé prepojenie zo všetkých smerov na Ľavobrežnú prostredníctvom cestnej spojky v smere z Palackého a Južného nábrežia komunikáciou s oblúkom v tvare polkruhu pod cestným nadjazdom vedúcim zo Sečovskej na Starú prešovskú.

Ak by existovala autobusová linka v smere zo Sečovskej na Prešovskú, trasa by bola absolútne nevídaná v trase:

Sečovská - nadjazdom na Starú prešovskú - mostom na Starú pracháreň - spojkou na Palackého - mostom smerom na Prešovskú - odbočka na Starú pracháreň popod nadjazd zo Sečovskej a po fiktívne opísanej mašličke konečné odbočenie na Ľavobrežnú...
Reakcia na: bystrik #15188:
Ja v celej križovatke vidím len jediný "neuralgický bod", ktorým podľa mňa bude časť od pripojenia komunikácií z Južného nábrežia a Palackého ul. po časť rozdelenia komunikácie smerom na Sečovskú a Prešovskú, kde sa z dôvodu krátkosti daného úseku hlavne rýchle osobné autá nestihnú všas zaradiť do príslušného prúdu a budú vznikať kolízie. Dosť netypicky pôsobí aj spojka Palackého a Starej prachárne. Obe jej konce s križovatkami typu "T" vyzerajú skôr ako dočasné riešenie, než štandard rýchlej a bezkolíznej mimoúrovňovej križovatky.
Reakcia na: Sarko #15190:
Aby to nevyzeralo ako, že som nejaký vševedko, sám som mal určitý problém pochopiť "systém" tejto križovatky. Ale po tom, ako som držal v ruke technický výkres v zodpovedajúcej mierke, tak som to síce pochopil, ale krútiť hlavou som neprestal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.