Ty ked ten hlasic raz pustis tak ide, staci len dvere otvarat. A myslim, ze to vies velmi dobre, lebo na teba som len chvaly pocul. jedine co vzdy treba spravit, je potvrdit odchod z konecnej zastavky, inac si to berie samo. Alebo sa nebodaj zmenilo nieco na palubakoch za posledne 3 roky, nebodaj? Neboj coskoro lenivych vodicov smiech prejde. Lebo ak DP zavedie system, elektronickeho oznacovania listkov, budete musiet chodit podla toho co bude pisat palubak a kto nebude vediet pracu z nim, ma smolu. Ved spytaj sa Peta, ake to ma vyhody, ten palubak a nevyhody. Nemusis preratavat casi, jak blby, vsetko ti vyznaci. aj transparenty ti prepise. Len budes tlacit tlacitko potvrdit, ked sa ta opyta. Vsak Dopravak, len sa zver.
Je pravda, ze vela vodicov je hnilych natukat kod a smer linky. Ale pasmo 99 a pristupove hesla do systemu buse maju a o tom viem svoje. bohuzial
Nechcem ti brať ilúzie, ale napríklad v takej Prahe musí vodič vyhlásenie KAŽDEJ zastávky potvrdiť RUČNE, a FUNGUJE TO, v KAŽDOM JEDNOM vozidle (plus mínus 500 električiek a tisíc autobusov) v celom meste (Vladimír: áno, občas je to "mimo", ale ide o to, že to majú zapnuté všetci). Sú v Košiciach o niečo "horší" (alebo azda mentálne zaostalejší..?) vodiči ako v Prahe..?
Tebe sa to kritizuje ale ty brigaduješ koľko krat do mesiaca a koľko krat tam maš v tej brike buse system? Mi s tymi vozmi jazdime den čo den a ta povinnosť pre nas( poctivých) spustiť hlasič je samozrejmosť , ale aby som sa počas jazdy s tym bavil tak na to čas nemam.... to ty ked mas buse system raz za mesiac tak sa s tym bav hoci aj cely den...
? ? ?
1018 : Teraz ma napadlo, už ti rozprával tvoj kamarát z 1018, jak sa pokúšal robiť L.34 s trolejbusom ? A hodinu na to L.11 /skoro/. Spýtaj sa ho a porozprávaj nám. ?
Pokial som robil v dielni a videl som dobre, tak je to obycajny typ zavesenia a tlmenia, s tym, ze na jednej strane su su vzduchove vaky regulovane z hladiska kneelingu. Vysku kneelingu si vyhodnocuje elektronika, ktora ju reguluje od uzitocneho zatazenia. Kneeling sa da vypnut od panelu vodica. Co sa tyka zadnej napravy na Solarise, je to taky isty typ ako na IK 280 na vlecke, len s tym rozdielom, ako si pisal, ze pri cuvani sa tato naprava zablokuje do rovneho smeru, tak isto ako to je s klbom u IK435 a Karos B941, kde sa pri cuvani, moze zafixovat, rovna poloha vozidla.
Este: Co sa tyka smyklaveho terenu. Cim vacsia plocha tym mensie ryziko smyku , nie? i ked je ta naprava pasivna, ABS a ASR ma.
Trošičku ťa poopravím: /mohli by sa natočiť každá iným smero/ su prepojené spojovačkou, ale môžu sa skrížiť do strany, nakoľko je táto náprava konštruovaná predovšetký na ťahanie a nie tlačenie.
Skúsim sa ti na to spýtať. Poviem ti ešte nejakú zaujímavosť o SU. Poslednú tretiu nápravu si vie podvihnúť, resp. nadľahčiť pri jazde v šmykľavom teréne. A pri cúvaní musí mať zaradenú spiatočku, tozn. že sa nesmie spúšťať dozadu len tak, lebo by si poškodil zadné nápravy. /mohli by sa natočiť každá iným smero/. Pri zaradení spiatočky sa spevnia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dopravák