Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
VLK: s autobusom jazdia ženy aj na Slovensku, takže takú haluz môžu tvrdiť len títo pseudopraktici, ktorí sú ale len príliš sebavedomými teoretikmi...

Irisb & ďalší 'experti': môžete nám vymenovať profesie, ktorými ste prešli počas vašej dlhej profesionálnej kariéry a vďaka ktorým sa to všetkom tak dobre vyznáte??? ?
Reakcia na: VLK #14410:
Ty si sa ešte nezobudil??? ?
Reakcia na: PP #14395:
Haluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuz! Podľa informácií istého pána (myslím, že dopr. námesník) z DP mesta Brna u nich na AUTOBUSOCH (!!!) robia dve vodičky! Takže žiaden ZÁKON to neobmedzuje.
Uff, celkom dobra debata...Noo, ale aspon sa to tu trocha rozvirilo, nabralo grady, lebo s tymto forom to uz naozaj slo dole kopcom. A dolezite je to, ze sa konecne ozvali aj ti starsi, ktorych prispevky sa daju citat,a nielen deticky, vdaka ktorym toto forum tak hlboko kleslo (mozno prave tito chlapcekovia si budu davat studenu sprchu..)
Reakcia na: BMko #14389:
nooo poznáš veľa takých ako ja? Moj zlatý ty ma vôbec nepoznáš, ja vôbec nie som z tých ako si povedal ty, že ked vodič(a nielen vodič) niečo povie, tak ja mu prikyvujem, aj ked má pravdu. Takže opäť raz si ukázal že tvoje nazory na niektoré veci sú omylné.

Dalej k tebou spomínanému vodičovi. Maš titul z medicíny? Tak akô môžeš vedieť že Slavo patrí do blázinca a ty nie? A vravíš že väčšina ľudí robí vodiča preto že musí. Ano bohužiaľ je to pravda, aleee v dnešnej dobe mi ukáž na východnom Slovensku jedného (v hociakej oblasti) ktorý nerobí svoju prácu, lebo musí, lebo nemá na výber?
off topic

je tu dosť bojová nálada, navrhujem zmeniť tému... všimli ste si, ako pekne prší ? ?

topic on
Reakcia na: BMko #14383:
Vidíš ako sa to v DPMK po tvojom odchode rozsypalo? Ostáva mi už len veriť, že keď dokopeš ligu za BA, vrátiš sa a dáš to tu komplet do poriadku.
Jednu vec ale nechápem. Prečo každý, kto chce robiť poriadky v DPMK, začína vždy od vodiča??? Tvoju odpoveď som si domyslel, ale nie je problém predsa len niekde vyššie?
Ináč tvoj slovník mi vôbec nevadí, naopak v niečom ma utvrdzuje...
1018-ku smelo obhajuj, pochopil som že kritika na tomto fóre prúdi iba jedným smerom...
?
Reakcia na: PP #14395:
A ešte doplním - na rozdiel od košických teoretikov poznám pár stoviek vodičov. Je medzi nimi pár desitaok takých, čo prešli z električiek na trolejbus a autobus, DVAJ takí, čo sa z trolejbusov vrátili na električky a ANI JEDEN, ktorý by z autobusov prešiel na elelktričky "bo na brike je väčší kľud". Týmto diskusiu s detičkami z KE končím.
Reakcia na: PP #14395:
nemajú náhodou v Prahe viac zaplatené vodiči električiek než busov ❓ Mne sa zdá, že hej, niekde som to čítal.

===================

Re #14403 TA: dúfam, že nikto nezoberie vážne
Reakcia na: BMko #14377:
aspoň je dôvod zrušíť elektrickú trakciu v meste ?
autobusu, trolejbusu, pilotku dopravného lietadla alebo strojvodkyňu (po slovensky rušňovodičku).
Yps: Šuhajík, keby si vedel čítať a toto umenie aj uplatňoval v praxi, tak by si nekládol dementné podmienky, lebo tam bolo napísané, že to píšem ako človek s praxou v obidvoch trakciách. PP: Keby si nebol zabrzdený, tak by si si v najbližšej príručke základov ekonómie prečítal, že mzda je výsledkom dosiahnutia rovnováhy medzi ponukou a dopytom a nie zrkadlom náročnosti povolania. Parafrázujúc slová jednoho človeka, s ktorým som strávil kúsok nedele a ktorého si vážim: Skutočne si myslíš, že práca úradníčky za okienkom v banke je náročnejšia ako práca lekára? Alebo "práca" futbalistu, herca, speváka náročnejšia ako práca trebárs banského záchranára? A len tak mimochodom, to o tých ženách je jednak nechutný protiženský výpad (o čo sú horšie ako chlapi?), jednak lož vycucaná z prsta - zo zákona môže žena tak isto robiť vodičku a
Storno príspevku kvôli užívateľovi, vieme ktorému ?
Reakcia na: SKE #14393:
Mne tie čísla tiež nesedia. Domnievam sa, že v tých nákladoch sú možno prepočítané aj celkové náklady na trakciu (údržba, rekonštrukcie?). Inak je elektrina ešte stále lacnejšia ako pohonné hmoty, takže tie rozdiely nemôžu byť až také výrazné. A možno má s tým súvislosť aj argument, ktorý uvádza Vladimír.
Balky: ? ?
TA: ?
BMko: aj ked s Tebe vlastnou typickou arogantnou ironiou v hlase, ale mas pravdu. Suhlasim s Tebou hadam najviac, ako kedy vobec. Okrem prispevku o 5241, to nehodnotim, nepoznam ich, nekomentujem. Nemam preco.
All: Aj napriek tomu, ze som vo svojom zivote mal moznost len riadit salinu, tak tvrdim, ze skutocne je podla mojho poloprofesionalneho nazoru praca vodica autobusu narocnejsia. Aj ked aj ta elektrickarska ma svoje negativne specifika, ktore tu doteraz nikto nespomenul - predovsetkym sklz, ktory je postrachom predovsetkym na jesen a pri zacinajucom dazdi, prehankach, atd.
Reakcia na: PP #14395:
Môžem Ťa uistiť, že BMko si len nie je istý, či toho najazdil viac ako sa nachodí človek, alebo aspoň minimálne toľko ?
Reakcia na: SKE #14393:
Nuž, mne osobne sa tie čísla veľmi nepozdávajú (na môj vkus až príliš extrémne rozdiely, ale zase nehádam sa). Faktom ale je, že náklad na km elektrickou trakciou je tým vyšší, čím je sieť menšia. Spôsobujú to veľké fixné náklady (meniarne, údržba TV, elektrodispečer a pod.), ktoré sú v tom zarátané. Preto som ochotný uveriť tomu, že priemerný náklad na trolejbusovú dopravu v Košiciach je veľmi vysoký. Ako to vyriešiť? Len stavaním nových tratí - tak budú náklady na 1 km postupne klesať.
Reakcia na: BMko #14390:
Myslíš si to,alebo to vieš? že S499 prejazdil na oboch trakciach toho dosť.Ak je to pravda,tak by ten blud o uhybani nikdy nenapísal.Prajem ti byť v buse ktorý prudko uhýbne na stranu,ver mi že olížeš v tom momente podlahu.V Prahe su hodnotený vodiči podla obtiažnosti profesie vodiča.Najviac maju zaplatene vodiči metra(kvoli tej jednotvarnosti-dosť na psychiku),potom vodiči busov,a nakoniec vodiči električky.Na vodiča električky sa skutočne nekladie nárok na udržbu,tankovanie,kontrola kvapalín.Aj počas premávky v meste to ma omnoho jednoduchšie,a keďže sa na električkovu dopravu kladie velky dôraz tak je vždy uprednostnená!Poznám vodičov električiek a ani jeden by nešiel robiť na bus "bo na brike je väčší kľud" - preto to môžu zo zákona vykonavať aj ženy.Keď už toto nestačí tak už neviem
Reakcia na: BMko #14390:
Také drísty veľmi rád počujem. Ked niečo chceš tvrdiť, tak si to najprv over. V tvojom príspevku /a to mi ver/ nebola ani jediná informácia pravdivá. ?
Reakcia na: BMko #14377:
Dakujem za odpoved,aj ked tie cisla mi nesedia...Zeby trolejbus bol takmer trikrat taky drahy ako autobus?Tak potom naco sa stavia nova trolejbusova trat?To sa radsej mohlo zainvestovat do elektriciek (nove vozy,prip. nova trat),ktore su sice drahsie(podla tvojich udajov),ale aspon rychlejsie. Moj nazor... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.