Ale nastup cez predne dvere niekedy odradi nasich ciernych spolu-pasazierov od nastupu do vozidla cez ine ako ich milovane zadne dvere ? Aspon niektorych
to:Zrušenie nástupu cez predné dvere na linkách RA
a co ostatne linky dost to zdrzuje a ked vodicovi ukaze desat ludi cipovu kartu tak fakt nemoze vediet ktora je nabita.
a ten kto nechce stiknut listok si stikne aj tak nejaky papierik.
ale to je asi iba moj nazor.
Nebolo. Je to originál #10 ex z Prahy, ktorá premávala aj v osobnej doprave v KE. Modro-žlté boli len Cassovie #103 a 104 ex tiež z Prahy, ale zakúpené boli až v roku ako vyradené služobné vozidlá a v KE boli zaradené priamo ako výletné reštauračné vozdilá alebo pre príležitostné jazdy. Aj pridelené ev.čísla sú z rady určenej pre služobné vozidlá. 103-ka je momentálne celá zelená á la reštaurácia Zlatý Bažant.
Sia, vy ste tu odbornici tak sa teda pytam vas. Co je pravda na tom ,ze melicharovi hrozi basa 8 rokov za podvody zo solarismi? A ze trebula je v tom tiez? Ze vraj kupovali po 6 milionov a vykazovali ze jeden stal 12? Su to len suskandy alebo tvrda realita? HMM?
Uvedom si jednu vec. Vacsina z nas ma svoj nick bez diakritiky (dlzne, mäkcene). Preco asi? Lebo niektori su zvyknuti pisat bez diakritiky. Urcite si sa aj ty stretol s tym, ze mail s diakritikou bol "rozhadzany"-necitatelny. Navyse pisanie bez diakritiky zvysuje rychlost pisania prispevku, pisatel sa nezatazuje pisanim dlznom a mäkcenov. Ak si sa teda rozhodol mat nick s mäkcenom, musis akceptovat a tolerovat ostatnych, ktori pisu a stale budu pisat bez diakritiky a tvoj nick stale budu pisat ako"Qwertak". Je to normalne, tak sa s tym zmier-urcite to nie je dehonestujuce. ?
O tom sa dá dosť polemizovať. Košice v rokoch 1947 až 1955 nakupovali iba vyradené električky práve z Prahy. Akurát v rokoch 1958 až 1963 bolo dodaných 11 T1, 30 T2 a 30 T3. Aj to T3 boli dodané len vďaka otvoreniu rýchlodráhy. V rokoch 1968 až 1982 opäť nedostali ani jediné vozidlo. Takmer 15 ročný výpadok v dodávkach nových električiek teda tiež o niečom svedčí. Bolo to aj preto, že vláda ČSSR v roku 1963 schálila generálne uznesenie, na základe ktorého sa električkové trate v meste začali de facto postupne rušiť a existovať mal len hromadný električkový dovoz a odvoz zamestnancov železiarní. Boom nastal až koncom 80-tych rokov, keď sa odrazu na 8. päťročnicu, ktorá sa už však nestihla uskutočniť, naplánovala megalomanská električková sieť, ktorá mala o viac ako 100% prekročiť veľkosť vtedajšej siete. A tak sa stihlo síce nakúpiť ďalších 80 T3, 30 T6 a 40 KT8, ale trať už ani jediná. A tak to dopadlo, ako to dopadlo.
TA:K tej L17-ku mlynu mala iba zachadzat,koncit mala pri teplarni. Trasa bola takato:KVP - trhovisko,diamantova,pozemstav(hronska),poliklinika,amfiteater,zimna,NMM,zel.nemocnica,zel.stanica,jakabov palac,NO,palackeho,colnica,atd. az po teplaren,resp. pokracovanie cez OC Bukovec po mlyn.
A teraz som si spomenul,ze L17 jazdila este omnoho skorsie na Tahanovce a to po zmene linkoveho vedenia dna 6.2.1989.Zmeneny usek:NMM - OD Mier - Tahanovce.Netrvalo vsak dlho a linka sa vratila naspat do svojej pov. trasy.
Qwertak:Ano L36 figuruje ako nova linka od 31.3.2001 s trasou :Tahanovce,MU - europska tr;Azijska tr;Hlinkova,Narodna tr;NMM,Moyzesova,Postova,Vojenska,Ondavska,Ipelska,Popradska,Moskovska tr;Klimkovicova,KVP-klastor
Re #13550 pete: OK, mas pravdu, zle som to pochopil
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus
nezda sa mi ze by 31.12.1999 bolo teplo na kratky rukav [vid datum] ?