Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pete #13540:
Tych par mesiacov boli pomaly tri roky, ked sa vratila naspat.

Inak presnejsia trasa bola takato:

Sídl. Ťahanovce - Madridská - Americká trieda (priamo) - Hlinkova - Národná trieda - Gorkého - Námestie Maratónu mieru - Ul. čsl. armády - amfiteáter - Trieda SNP - Ipeľská - Popradská - Toryská - Moskovská trieda - Sídl. KVP, trhovisko a späť.
Reakcia na: TA #13506:
Ale ano, L17 naozaj chodila od 4.9.2000 na Tahanovce (Tahanovce - OD Mier - NMM - KVP) - pamatam si ako som nou raz siel a zaroven na nej jazdil novoplan. Ale tato zmena nevydrzala dlho a chodila od 31.3.2001 z Lunika 8 do Kos. N. Vsi. Potom bola opat zmena a L17 jazdila z Lingova na Lunik 8. Nakoniec sa L17 skratila do svojej povodnej trasy, v ktorej je doteraz.
Reakcia na: pete #13540:
,, Ta,, ma pravdu že chviľu jazdila aj do KNV a na Lingov ale na THC si ju nepamätám. Daj znať trasu vtedajšej L 17??? ?
Reakcia na: pete #13540:
Mám ja pamäť dieravú, predsa to len dobre pamätám... To boli tie veľké zmeny (september 2000) a premávala okolo Tip Topu... a tuším z Moskovskej... ? No veď ma doplnte dakto... ?
Reakcia na: pete #13540:
mohol by si ma bližšie " oboznámiť " s jej trasou? ❓
Reakcia na: trolej1020 #13537:
Samozrejme ze L17 chodila na Tahanovce. Par mesiacov, kym ju vratili na povodnu trasu. 5 rokov dozadu - to sedi.
Reakcia na: TA #13534:
No zatiaľ ma nikto nepotešil, možno ma poplietlo to, keď sa jeden čas prehadzovala 17-ka a 36-ka okolo amfiteátra ?
Reakcia na: trolej1020 #13537:
ja by som ani nehovoril o vrátení na pôvodnú trasu, len o chvíľkovom predĺžení až do KNV a následnom skrátení opäť len po ŽST
Reakcia na: Záchvat #13536:
Ale ale Záchvat. Ale si sa poriadne sekol. L 17 chodila pred časom na Lingov ale nemalo to dlhú trvácnosť. Na protest obyvateľov bola vratena na pôvodnú trasu ?
Reakcia na: TA #13534:
No je možné že som sa sekol, ale zdá sa mi že hej, overím a dám znať ?
Reakcia na: Vševedkjo samofandivý #13527:
Mali sme najmladší vozový /električkový a trolový/ park v strednej Europe, ale vdaka "správnej politike DPMK" sa do ED 10 rokov nič neivestovalo. Všetko sa dávalo do autobusovej prevádzky, hlavne na nákup nízkokapacitných a "ziskových" pre niekoho SU. Ono je tiež síce pravda, že autobusová prevádzka bola v dezolátnom stave a potrebovala veľké invastície, ale čo je veľa-to je veľa. Anavyše sa ešte nové KT predávali do Chorvátska. Súčasné, som počul, že aj Rusi odmietli, že sú staré. ?
Reakcia na: Záchvat #13533:
čo si, kedy?
Reakcia na: TA #13506:
Ale ba, linka č.17 chodila aj na THC ? ? ?
Reakcia na: irizar #13519:
Na súčasnú dobu, kedy sa ik vyrábal to bol najslušnejší veľkokapacitný stroj svojej kategorie vo východnom bloku. Myslím, že v tej dobe sa ani nič iné také nevy rábalo. Ako vševedko správne poznamenal, nedá sa porovnávať minulá doba zo súčasnými strojmi.
Reakcia na: Vševedkjo samofandivý #13527:
ty asi nie si Košičan, že ?
Tipujem, že Bratislavčan.

Re #13529 Vševedkjo samofandivý: " Ikarus jednoznačne víťazí " - tu sa zmôžem len na oh-oh-oh
Reakcia na: cvoki #13528:
viď #6659 disp. fórum
Reakcia na: Jozef #13526:
Kedy sa začali vyrábať Ik 280 a kedy kĺbové Karosy 700-vého radu? To je slušné, férové prirovnanie? To je ako keby som prirovnával Mercedes C-Klasse 1. generácie so Škodou 1000 MB. Porovnávaj láskavo Ik 435 so 7-vými Karosami a Ikarus jednoznačne víťazí.
oneee... neviete niekto co stvaraju pred krajskym sudom? rozsiruju komunik. alebo len nieco opravuju ❓ ...a zastavka funguje,alebo ju prestahovali? alebo len bola docasne uzavreta ked som isiel okolo ❓ ?
Reakcia na: Sarko #13514:
Asi preto, že Praha bola taká lakomá, ste mali najmladší vozový park električiek v celej republike, keď v Prahe ešte jazdili T3 z prvej série, v Brne udrživali pri živote splichteniny z tédvojok, tak KE už pomaly nič iné ako SU-čka nemali a vďaka TOTÁLNEJ NEÚDRŽBE sa im aj tie rozpadávali...
Reakcia na: irizar #13519:

Chvalabohu, že Ikarusy je už len vzdialená história MHD v Žiline. Boli to vozidlá neestetické, vo vnútri sa sedelo hlboko ako válove, deti v autobusoch kričali "nič nevidím". Ledva sa vyškriabali miernym kopcom, boli zahalené úžasným dymom a po meste šírili len smrad. Vtedajšia ČSAD, š.p. vlastnila len vraky do ktorých chcela napchať čo najviac cestujúcich. V roku 1992 mesto kúpilo 6 kĺbových autobusov Karosa B 741 so zabudovanými katalizátormi. Keď som sa viezol týmito Karosami, myslel som si že som v inom svete. Boli elegantné, moderné, tiché. Ako sme to tu vlastne predtým žili? DPMŽ sa rýchlo vysporiadal s Ikarusmi, tak isto aj SAD Žilina. Kto má rád Ikarusy, tak v sobotu bude v martinskej MHD rozlúčka s posledným Ikarusom 280. SAD Žilina, vykonávateľ verejnej dopravy v Martine obnovuje tam vozový park výhradne Karosami B 952.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.