Veľmi sa mýliš, ak si myslíš, že sa to snad teraz zlepsi, kedze sa oddelila udrzba od spravcovstva. Môžem Ti povedať, že nič sa nezlepší, lebo je jeden balík na dopravnú cestu, ktorý si rozdelili medzi sebou správca a servis. Správca si objedná výkony od servisu, v skutočnosti si len odsúhlasia medzi sebou objem naplánovaných peňazí v servise, ktorý sa im bude postupne odúčtovávať cez plánované ceny. Zatiaľ sa nič neúčtuje, nie sú ceny, nie je rozpočet. Jednoducho povedané vládne tam chaos, ale navonok sa prezentuje nejaká nová štruktúra, ktorá nikde nie je. A okrem iného, obaja sú v ŽSR.
Najprv si zisti čísla, než začneš takéto bludy hlásať. Odjakživa sa najviac podporovala železnica na východe, najmenej lokálok tam odstavili, ešte aj tú všivavú DOPku tam presťahovali...
Čo železničný hlavúň, to košičan...
možno aspoň teba poteší, že som bol pred chvíľou v dotyčnom antikvariáte a na môj dotaz na knihu som sa dozvedel, že cca. pred polhodinou bol predaný posledný kus (priznajte sa kto to bol ?)
Ad Vlado #12107:
Celkový rozsah knihy bol limitovaný cenovými nákladmi na jej výrobu. Povodne sa plánovalo s formátom A4 a väčším rozsahom, ale to by stálo o mnoho viac, a tak by knihu nebolo možné vobec vydať. Preto nebolo možné použiť všetky historické fotografie, ktoré sú k dispozícii a taktiež uverejniť viac máp tratí, nákresov vozidiel a iné. Ďakujem za pripomienky.
napr 3505 s novymi nalepkami na okne. Vyzeraju uzasne a su zelenej farby, ktora prijemne ladi s naterom. A na spataku ma zeleny trojuholnik. ?
3201 ma zasa tyc na dverach ako 6409
A nie je ten koridor trapny? Na ubohom useku (ktory si cestujuci ani neuvedomi) sa preinvestovalo tolko, ze v Cechach by za to zrekonstruovali trat+stanice...A samozrejme, ze na ostatne stavby, hlavne na vychode, niet peniaze...A ak su, tak sa zbytocne rozhadzuju...
Snad sa to teraz zlepsi, kedze sa oddelila udrzba od spravcovstva.
Môžeš mi odpísať, aký je ešte dôvod, okrem Tvojej nenávisti obyvateľa druhaj najväčšej dediny na Slovensku voči najväčšej dedine na Slovensku, aby bol koridor na západe trápny? To tam mala ostať hradlovaná trať s mechanickými návestidlami, mechanickými závorami, bez kódovania?
Dnes je zaujimave sledovat ako na niektorych miestach ludia utekaju z nastupnych ostrovcekov pred mracnami prachu ked prichadza voz. V terene su aj cistiace caty ale jediny ich vysledok je ze na par minut zamocia trat a ked to uschne prach lieta dalej. ?
Hmm, ako poznam zvyky z byvaleho No Kosice, tak najskor ako dovod poruchy uviedli:Pricina poruchy nazistena, zar.po nudzovom vybaveni vykazovalo spravnu cinnost. Alebo to hodili na vrub nespravnej obsluhy (podla toho, ako ti odpisal, tak skor tipujem tuto verziu).
Inac, dnes su tie vztahy poriadne pomiesane. Poruchu odtranuje stredisko miestnej udrzby (SMÚ)-zabezp.technika Kosice a spravcom zariadenia je stredisko miestnej spravy (SMS)-zabezpecovacia technika Kosice. Su to dost komplikovane vztahy (objednavky, fakturovane vykony), mohol by som ti to vysvetlit osobne, nie cez toto forum.
Balky, minule som napisal poruchu do Zaznamnika. Jednalo sa o navrat pracovneho vlaku z trate, ktory sa vracal proti smeru udeleneho tratoveho suhlasu. Oddiel v ktorom pracoval ostal obsadeny vplyvom nesplnenia podmienok uplnej blokovej podmienky - co je spravne. Tato situacia sa ma dat vyriesit po navrate p-vlaku obsluhou tlacidla rusenia blokovej podmienky v zmysle cl. 303 D102/T102 druha odrazka. To sa vsak nedalo a my sme museli ten pracovny vlak prehnat az do Kostolian. Zabezpecovak mi odpisal skoro v tom zmysle ze som blbec. Ma potom nejaky zmysel pisat nejake poruchy? Ostatnym sa ospravedlnujem za temu mimo MHD!
☠ P I V I X neklanaj sanam si trapni T E P L Y Furcan., ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus
3201 ma zasa tyc na dverach ako 6409