Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Isidor: To som bol ja 🙂. Bol som tam o 15.40. Bol to posledny kus
Reakcia na: Balky #12120:

Veľmi sa mýliš, ak si myslíš, že sa to snad teraz zlepsi, kedze sa oddelila udrzba od spravcovstva. Môžem Ti povedať, že nič sa nezlepší, lebo je jeden balík na dopravnú cestu, ktorý si rozdelili medzi sebou správca a servis. Správca si objedná výkony od servisu, v skutočnosti si len odsúhlasia medzi sebou objem naplánovaných peňazí v servise, ktorý sa im bude postupne odúčtovávať cez plánované ceny. Zatiaľ sa nič neúčtuje, nie sú ceny, nie je rozpočet. Jednoducho povedané vládne tam chaos, ale navonok sa prezentuje nejaká nová štruktúra, ktorá nikde nie je. A okrem iného, obaja sú v ŽSR.
Dalsie knihy budu do antikvariatu dorucene zajtra v priebehu dna.
Reakcia na: Balky #12120:
Najprv si zisti čísla, než začneš takéto bludy hlásať. Odjakživa sa najviac podporovala železnica na východe, najmenej lokálok tam odstavili, ešte aj tú všivavú DOPku tam presťahovali...
Čo železničný hlavúň, to košičan...
Reakcia na: Adam T #12125:
možno aspoň teba poteší, že som bol pred chvíľou v dotyčnom antikvariáte a na môj dotaz na knihu som sa dozvedel, že cca. pred polhodinou bol predaný posledný kus (priznajte sa kto to bol ?)
Ad Vlado #12107:
Celkový rozsah knihy bol limitovaný cenovými nákladmi na jej výrobu. Povodne sa plánovalo s formátom A4 a väčším rozsahom, ale to by stálo o mnoho viac, a tak by knihu nebolo možné vobec vydať. Preto nebolo možné použiť všetky historické fotografie, ktoré sú k dispozícii a taktiež uverejniť viac máp tratí, nákresov vozidiel a iné. Ďakujem za pripomienky.
Reakcia na: Pivix #12102:
napr 3505 s novymi nalepkami na okne. Vyzeraju uzasne a su zelenej farby, ktora prijemne ladi s naterom. A na spataku ma zeleny trojuholnik. ?
3201 ma zasa tyc na dverach ako 6409
Reakcia na: tbus #12121:
a naozaj je dnes na L16????????????? Chcem aj ja odfotit ?
Chud8k vodic na 3701, kazdy ho chce odfotit. To je horsie ako superstar. Ibaze 3701 nevie davat autogramy ?
Reakcia na: Vševedko samofandivý #12118:
A nie je ten koridor trapny? Na ubohom useku (ktory si cestujuci ani neuvedomi) sa preinvestovalo tolko, ze v Cechach by za to zrekonstruovali trat+stanice...A samozrejme, ze na ostatne stavby, hlavne na vychode, niet peniaze...A ak su, tak sa zbytocne rozhadzuju...
Snad sa to teraz zlepsi, kedze sa oddelila udrzba od spravcovstva.
Reakcia na: Balky #12110:
Môžeš mi odpísať, aký je ešte dôvod, okrem Tvojej nenávisti obyvateľa druhaj najväčšej dediny na Slovensku voči najväčšej dedine na Slovensku, aby bol koridor na západe trápny? To tam mala ostať hradlovaná trať s mechanickými návestidlami, mechanickými závorami, bez kódovania?
Reakcia na: TA #12096:
Proste to je hotel "Hotel Strojár" a nie hotel "Strojár" ? .
Dnes je zaujimave sledovat ako na niektorych miestach ludia utekaju z nastupnych ostrovcekov pred mracnami prachu ked prichadza voz. V terene su aj cistiace caty ale jediny ich vysledok je ze na par minut zamocia trat a ked to uschne prach lieta dalej. ?
Reakcia na: Esicko #12113:
Hmm, ako poznam zvyky z byvaleho No Kosice, tak najskor ako dovod poruchy uviedli:Pricina poruchy nazistena, zar.po nudzovom vybaveni vykazovalo spravnu cinnost. Alebo to hodili na vrub nespravnej obsluhy (podla toho, ako ti odpisal, tak skor tipujem tuto verziu).
Inac, dnes su tie vztahy poriadne pomiesane. Poruchu odtranuje stredisko miestnej udrzby (SMÚ)-zabezp.technika Kosice a spravcom zariadenia je stredisko miestnej spravy (SMS)-zabezpecovacia technika Kosice. Su to dost komplikovane vztahy (objednavky, fakturovane vykony), mohol by som ti to vysvetlit osobne, nie cez toto forum.
A pritom sa pan zabezpecovak ani neunuval preskusat ci premerat obvod pre rusenie blokovej podmienky, hned "vedel" a hned odpisal a je to...
Balky, minule som napisal poruchu do Zaznamnika. Jednalo sa o navrat pracovneho vlaku z trate, ktory sa vracal proti smeru udeleneho tratoveho suhlasu. Oddiel v ktorom pracoval ostal obsadeny vplyvom nesplnenia podmienok uplnej blokovej podmienky - co je spravne. Tato situacia sa ma dat vyriesit po navrate p-vlaku obsluhou tlacidla rusenia blokovej podmienky v zmysle cl. 303 D102/T102 druha odrazka. To sa vsak nedalo a my sme museli ten pracovny vlak prehnat az do Kostolian. Zabezpecovak mi odpisal skoro v tom zmysle ze som blbec. Ma potom nejaky zmysel pisat nejake poruchy? Ostatnym sa ospravedlnujem za temu mimo MHD!

Geco254.....................

☠ P I V I X neklanaj sanam si trapni T E P L Y Furcan., ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.