Môžeš mi odpísať, aký je ešte dôvod, okrem Tvojej nenávisti obyvateľa druhaj najväčšej dediny na Slovensku voči najväčšej dedine na Slovensku, aby bol koridor na západe trápny? To tam mala ostať hradlovaná trať s mechanickými návestidlami, mechanickými závorami, bez kódovania?
Dnes je zaujimave sledovat ako na niektorych miestach ludia utekaju z nastupnych ostrovcekov pred mracnami prachu ked prichadza voz. V terene su aj cistiace caty ale jediny ich vysledok je ze na par minut zamocia trat a ked to uschne prach lieta dalej. ?
Hmm, ako poznam zvyky z byvaleho No Kosice, tak najskor ako dovod poruchy uviedli:Pricina poruchy nazistena, zar.po nudzovom vybaveni vykazovalo spravnu cinnost. Alebo to hodili na vrub nespravnej obsluhy (podla toho, ako ti odpisal, tak skor tipujem tuto verziu).
Inac, dnes su tie vztahy poriadne pomiesane. Poruchu odtranuje stredisko miestnej udrzby (SMÚ)-zabezp.technika Kosice a spravcom zariadenia je stredisko miestnej spravy (SMS)-zabezpecovacia technika Kosice. Su to dost komplikovane vztahy (objednavky, fakturovane vykony), mohol by som ti to vysvetlit osobne, nie cez toto forum.
Balky, minule som napisal poruchu do Zaznamnika. Jednalo sa o navrat pracovneho vlaku z trate, ktory sa vracal proti smeru udeleneho tratoveho suhlasu. Oddiel v ktorom pracoval ostal obsadeny vplyvom nesplnenia podmienok uplnej blokovej podmienky - co je spravne. Tato situacia sa ma dat vyriesit po navrate p-vlaku obsluhou tlacidla rusenia blokovej podmienky v zmysle cl. 303 D102/T102 druha odrazka. To sa vsak nedalo a my sme museli ten pracovny vlak prehnat az do Kostolian. Zabezpecovak mi odpisal skoro v tom zmysle ze som blbec. Ma potom nejaky zmysel pisat nejake poruchy? Ostatnym sa ospravedlnujem za temu mimo MHD!
Tak kedy to bude, to ti presne nepoviem. Poviem ti len tolko, ze to bude zalezat od toho, kedy dojde optimalizacia trate ZSR do KE.Lebo ako sa vrchnost pred casom vyjadrila, do zeleznicnych koridorov sa oplati investovat len po Zilinu. Mozno sa to cele poriesi,az ked bude novy Tahanovsky tunel.
Zelezniciari posudzuju stav zariadenia, ci je v poriadku,alebo v poruche. Ak by na nom bol poruchovy stav, bolo by to zapisane v zaznamniku poruch a potom by sa vykonali patricne opatrenia. Na zaklade coho by mali zelezniciari konat, rypat sa v zariadeni, ked nie zapis o poruche, dokonca neprisla ani oficialna staznost od obyvatelov-teda tomu zariadeniu nic nieje? A hlavne, VSETKO ZAVISI OD PENAZI. A tie su teraz investuju do trapneho koridoru na zapade.
Re #12076 TA: Hmm,to mas pravdu...mozno dnes platia ine normy...fakt neviem.
Re #12083 Milan: Diky za tichu podporu. Kazdy je iny. Nerobi mi problem odpovedat na otazky, aj ked je druha strana arogantna. Beriem to ako trening,aj v praci casto prichadzam do styku s podobnymi typmi ludi...Ale suhlasim s tvojim prispevkom.
Re #12086 Sarko: Vidis, 500vku som prehliadol. No ako vravim, paradny cirkus. Uz mi to pripada, ze aku farbu mali, taku dali. Ale zato su skoro vsetko originaly a takou zbierkou sa asi nemoze pochvalit ziadny DP v byvalom Ceskoslovensku.
Re #12096 TA: Sarko ma s hotelom Strojar pravdu. Je to hotel, ktory sa vola Strojar. Ale zastavka ma oznacenie Hotel Strojar-je to vlastne meno tej dotycnej zastavky.
Re #12103 Sarko: Veru, aj ja som si vsimol to paradne slnko. Ale aspon to navodi usmev na tvari, a co je potesujuce-vodica neobmedzuje vo vyhlade. Myslim, ze to bola klbova Karosa-3204. Ale nie na 100%.
Tak som precital novu knihu Kosicke kolaje. Pre tych, co ste ju uz citali, asi nepoviem nic nove.
Prve dojmy: Kniha, aj ked skromna rozsahom, sa dobre cita. Akurat som myslel, ze tam bude viac dobovych fotografii a map trati v dobach, ku ktorym sa vztahuje text tej-ktorej kapitoly. Je tam vcelku vycerpavajuco podana historia kosickej elektricky a mestskych kolajovych trati v Kosiciach.
Zopar pripomienok: (pre buduce vydanie:-)
- pri niektorych historickych fotkach by mozno stalo za to pridat aj fotku sucasneho stavu, aby sa dal porovnat stav obektov vtedy a teraz (napr. nam MMM, NO, ...)
- chyba mi tam "prevodova tabulka" ulic. V texte je vzdy nazov ulice taky, aky bol v case, ku ktoremu sa vztahuje text. A niektore ulice menili pomenovanie dost casto, je (aspon pre nekosicana) dost lahke stratit sa v tychto zmenach. Pomohla by tabulka vo formate
najstartsie pomenovanie ulice - novsie - este novsie - ... - sucasne
Vdaka autorovi Adamovi Tatranskemu za tuto knihu.
vlado
Možno sa dotyčný vodič chce cítiť ako doma, keď už v tom buse tvrdne toľko hodín denne. Možno pochopíš, keď vyskúšaš. Jeho výzdoba sa dá ľahko odstrániť, narozdiel od poškrabaných okien... Spomínaš Indiu, Európu... Na slovensku sa tej peknej ozdobe lúk vraví KVIETOK... ale to ty asi nebudeš...
Zase na druhej strane ked vidis bus s plysovim slnieckom ako 3206 tak ti to hned zlepsi naladu a urobi usmev ?. Ale niektore "ozdoby" fakt nemaju uroven.
Nerozumiem, ako je mozne ze, niektori kosicki vodici si z autobusov robia pojazdne cirkusy tym, ze ich cele oblepuju vselijakymi foliami, nalepkami, CD-ckami a podobnymi "gadzovinami". Osobne tak nevidim velky rozdiel medzi tym, ze nejaky menej inteligentny cestujuci pocas jazdy pocarbe resp. poskriabe okno a vodicom ktory si takto "vylepsi" Solaris. Myslim ze je to trapne ... Vodici zamyslite sa v takej Indii by to mozno bolo in, ale my sme v Europe!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pivix