Vcera som uz nestihol (ponahlal som sa) okomentovat dalsiu chybicku v tvojich vypoctoch: Prepocitaval si to na 2 vybavovacie miesta. Zabudol si vsak doplnit, kolko terminalov ma kazde vybavovacie miesto. Pretoze je uplne jedno, ci mam 6vybavovacich miest po jednom terminali, alebo 2vybavovacie miesta s 3terminalmi...Takze si to skus zistit, prepocitat este raz a urcite ti teraz nevyjde, ze jednu BCK musis vybavit za 1minutu.(ten cas.interval bude dlhsi)
Re #11944 Vševedko: "Milujem" zahranicnych Slovakov (ty), zijucich v Amerike(Cechy), ktori vykrikuju, co vsetko zle je na Slovensku (zeleznica)...Ak si nepochopil, opytam sa ta priamo: Potrebujes si vybijat nejake komplexy na ukor slovenskych zeleznic? Vyhodili ta z nej? Ani by som sa necudoval,pretoze nevies jednat s ludmi...
Vratim sa k tvojmu prispevku #11939. Je zaujimave, ze si sa znova "po kolkykrat" obul do zeleznic. No zeleznice o zmene grafikonu informovali v mediach. Pocul si uz dakedy o vopred pripravovanych zmenach letovych poriadkov, CP u SADky? Ja sa priznam ze nie. Mozno to bolo tiez v mediach, no pre mna to nebola zivotne dolezita informacia, takze som jej nevenoval pozornost.
Nebudes mi urcovat, do ktorej firmy mam patrit.Ani neviem, co by som tam robil. Okrem toho mam znamych u ZSSK (a.s. aj Cargo) a viem, ze tam nie je o nic lepsie.No ty, z dalekej Prahy to ani nemozes vidiet.
A ten pumpar asi nebol vhodny priklad. Doteraz sa mi nestalo, aby ma nejaky zelezniciar (sprievodca, vypravca...) odmietol, ak som ho poprosil o nejaku infosku.A na tvoje prekvapenie si aj zdvihol zadok zo stolicky a isiel mi to zistit.Ale najlepsie sa o tom hovori z Prahy, vsak tam to najlepsie vedia a maju o vsetkom dokonaly prehlad...
Re #11945 cvoki: Tiez si sa tomu rozumne vyhol. ..kapitalizmus...ale aj ludia by si mali uvedomit, ze nie stale im vsetko vlezie do schranky, pride za nimi az do bytu...to ze byvas pri FNsP, a predpr.miesto DP je na Bardejovskej, je smola (kolki vsak maju taky isty problem?) No v umiestneni predajneho miesta DP ma urcite svoj podiel aj miestna samosprava (priklad Tahanoviec).
Re #11947 igino: Ved si si to nemusel vybavovat hned prvy tyzden po spusteni (ale aspon sme si BCK mohli vsetci prezriet na akcii v skole)...mohol si ist so mnou, mal by si to vybavene za par sekund..
Informovanost bola taka aka bola...pre niekoho uboha (dalo sa predsa dalej informovat na pred.miestach DP), pre mna dostatocna na to, aby som sa podla toho zariadil.
Neskusal si sa na KIDS informovat napriklad na zeleznici?V podstate je to teraz spolocny problem (SAD,ZSSK,DPMK).Asi sa velmi tazko bude na to odpovedat..a nielen nam, ale aj kompetentnym, ktori na KIDS zda sa, zabudli.
Vcera som si vsimal tie brozurky na oknach. Vo vozoch, v ktorych som siel, boli. Na L27 ich bolo plno, nikto nemal o ne zaujem. Naopak, v 399 uz zostala len zadna prazdna strana(mozno si jeden cestujuci zobral vsetky..). Zaujimavy tah, no este by som to vylepsil...Informacie, ktore su na tych listockoch, by som zobrazil aj na tu poslednu prazdnu stranu. Nech si to ludia aspon precitaju, ked uz je vsetko odtrhnute. A mozno by som tie brozurky rozdelil a vylepil na viac okien.
No je tu aj jeden fakt, ze taketo letaky splyvaju s reklamami, co su nalepene na sklach vozov.
Na úvodnej stránke je pridaný nový update z nehody 362+356, 423+424 a 621 na kruhovom objazde. Sú tam ďalšie fotografie, ktoré ešte neboli uverejnené. Kto si chce pozrieť všetky fotografie z nehody, dávam do pozornosti aj už skôr uverejnené fotografie v príspevku #11408.
Ja som sa o objektivite nevyjadroval. Ako sa hlasovalo, tak sa hlasovalo. Nemozme predsa za to, ze niekto odpovie na vsetky 4 moznosti (lebo skusa ci sa to da).
Ja to vidím tak, že DPMK nezvládol jednoznačne informovanosť o BČK u cestujúcej verejnosti, veď to bolo úbohé! A teraz sa snaží zachrániť situáciu vydaním akýchsi brožúrok. Moja skúsenosť je taká, že som si bol vybaviť BČK ešte v decembri atiež som tam zažil nával, samozrejme, že nie taký ako je tam teraz. A som veľmi zvedavý ako bude fungovať KIDS na cestovanie vlakom! Doteraz totiž nie je podpísaná žiadna zmluva a cestujúcich dosiaľ o tom nikto neinformoval. Dokonca ani na môj mail v DPMK dodnes nikto nereagoval. Takže asi takýto prístup má DPMK k cestujúcej verejnosti.
PS: nevie niekto čo sa dialo dnes ráno s električkovou dopravou do USSK po 6.00 hod?
opravujem sa 2,5 min. to samozrejme nebolo, ale viac ako 3,5 tiez nie,lebo som prisiel so zaverecnou a sudruzky sa vehementne ponahlali domov... cest praci DPMK, so sovietskym zvazom na vecne casy a nikdy inak! nikdy! ?
Ja som si BCK vybavil vcasne, pri pultiku som cakal cca 2,5 min. a nabil som si ju preistotu na 3 mes. (kedze som predpokladal co bude). Neviem ako je to teraz, sledovanie budi na NO nepatri medzi moje konicky, ale na konci a na zaciatku mesiaca je dobitie BCK na NO zalezitost na vikend... mohol by som ist aj na Bardejovsku (zabudol som na nu, sorry sa ospravedlnujem vsetkym dotknutym) ale tym smerom cestujem 2 krat do roka a kedze byvam hned pri FNsP mam to jedno ze kam sa vyberiem CESTOVAT ZA DOBITIM KARTY! Som pohodlny, ale to je vydobitok kapitalizmu, tak nech na neho DPMK uz naskoci... ? Trocha ustretovosti by nezaskodilo...
No vyhral by si to, že by si pracoval u tej firmy, do ktorej patríš. Áno, podľa mňa by železnica mala nonstop informovať o tom ,že sa bude meniť grafikon, pretože má informovať svojich pánov a chlebodarcov - cestujúcich. Len si cestujúcich buzerujte a potom sa čudujte (ako Zločinecká Spoločnosť, tak DP), že na vás serú a lezú do IGK. Tam, keď pôjde tankovať, tak bude mať cenu benzínu na obrovskom pútači pred pumpou a nie na zdrape papiera na záchode. A keĎ sa bude pumpára pýtať, ako sa tankuje, lebo si práve spravil vodičák a kúpil auto, tak mu pumpár nepovie ani že je lenivý debil, ani že bol povinný si to sám zistiť, ale zdvihne zadok zo stoličky a pôjde mu natankovať. Ale takéto pokrokové myslenie od typického železničiara vskutku očakávať nemôžem (česť výnimkám typu Esíčko).
Potesim ta, ja si kartu vybavovat nebudem ?
Samozrejme ze cisla su orientacne.. Mne uplne staci ze aj pri pocte 50tis predpokladanych vydanych kariet (co je trocha podhodnotene cislo), sa toto s dvoma vybavovacimi miestami stihnut za 4 mesiace neda, ani keby vsetci ludia chodili uplne rovnomerne. Takze vina je jednoznacne na DPMK.
A samozrejme skoncit uz mozes, lebo toto sa uz fakt obhajit neda, ani ked si budes vymyslat dalsie rozpravky o lenivych ludoch...
Vsetky tvoje vypocty su len orientacne cifry...nie su nicim podlozene.
Nakoniec, mne je to uplne jedno, ci si ti ludia budu nadavat a hromzit v nekonecnych radoch. Este sa im budem vysmievat. A ak tam budes stat aj ty, tak uprimnu sustrast. Ja som sa informoval (casto aj u revizoriek) a vybavil si kartu vcas, lebo som sa CHCEL vyhnut frontam. Tym to pre mna konci.
Pockat...Neinformovat u mna znamena absolutne embargo. A sam si povedal (co sme aj videli), ze DP vylepil akesi letaky o formate A4. To, ze forma a obsah nebola tiptop,este neznaci, ze DP neinformoval o prechode na BCK.A hlavne v poslednych mesiacoch sa o BCK vsade hovori. Vsade naokolo. Uz len ten, kto to nechce pocut, vobec nekomunikuje s ludmi, by o BCK nemal ponatia. A takych je minimum. Az nikto.
Re #11939 Vševedko, vrah malých debilov: A co by som vyhral, keby som preliezol k ZSSK? Velke H...
Podla teba by zeleznica mala nonstop, t.j. aj 4 mesiace dopredu informovat, ze sa meni grafikon? O zmene grafikonu sa informuje. Co sa ti nezda na vyjadreni Cikovskeho? To sa ma chodit za kazdym cestujucim, ze ci vie, ze sa zmenil grafikon? Ak cestujem, tak si predsa zistim podmienky cesty...Vratane listkov, prestupov, CP....
Podla teba socik funguje vsade, vo vsetkych krajinach, pretoze nikde som sa nestretol, aby ma ako cestujuceho dopredu upozornovali, ze sa bude menit CP.
Samozrejme, že kĺzavá doba platnosti predpl. CL nie je priamo závislá na technickej realizácii samotného lístka, písal som o tom, že výhodou _košických_ nových BČK oproti _košickým_ starým mesačníkom je možnosť jednak si zvoliť obdobie platnosti, ale aj kúpiť si lístok celý mesiac vopred (mýlim sa alebo sa klasické kupóny dodávali do predaja len pár dní pred začiatkom mesiaca? ?). To je všetko, informácia a konštatovanie pre _košických_ cestujúcich. Ďalej to nemienim komentovať a ak niekto cíti potrebu navážať sa do "zaostalosti" DPMK, len do toho ?
Prepáč, ale fakt, že si železničiar, z Teba kričí na kilometre. Mal by si prejsť zo ŽSR do ZSSK. To je úplne, ale dokonale typická železničiarska argumentácia, ako keby som počul tlačového hovorcu súdruha Čikovského: Cestujúci sú sami povinní sa informovať, či sa cestovný poriadok nezmenil. Vitaj v socializme.
Aspoň ja som iných ako Košičanov o kredite nič rozprávať nepočul. Veď kredit je niečo celkom iné - kredit si môžu dobíjať akurát tak Nitrania, Bystričania a pod.
Košičania "električenke" od prírody vravia "mesačník/štvrťročník". Preto nevidím dôvod, prečo by si naďalej nemali "kupovať mesačník".
Re #11916 Nodes: Chceš povedať, že aj taký Balky je "bežný cestujúci, ktorý nemá šajnu o existencii týchto fanúšikovských stránok"??? Ja sa už v Košiciach rok nevyskytujem, takže nemám možnosť pozorovať pospolitý ľud. Ja som výraz "dobíjať kredit" pochytil práve tu v diskusii na iMHD.
Re #11922 pete.: Kĺzavá doba platnosti PCL je možná aj bez BČK, no situácia v KE sa vyvinula tak, že kĺzavá doba platnosti prišla ako novinka spolu s BČK. Isidor to musí dobre vedieť, pretože v Prahe má tiež kĺzavú dobu platnosti a s nijakými BČK sa tam nezahadzujú - to je len náš slovenský "leta hit".
Re Balky: Nebudem vstupovať do Tvojej debaty s peteom, ale musíš uznať, že tie prvotné letáky o BČK, čo viseli vo vozidlách, boli úbohý paškvil, ktorý ani len funkciu neplnil. Tu teraz nejde o "koňarsko-vraňarský princíp" - pri čítaní toho "informačného letáku" bledli hanbou aj rodu verní Košičania. Veď si pamätám diskusiu tu na iMHD!
A este nieco. Na vybavenie kariet bolo 4-5 mesiacov. Kolko kariet DPMK planoval vydat? 100tisic? (DPMP planoval 40, tak to ratam pomerne)
Teda 20-25tisic mesacne, teda 1000 denne, teda 500 denne na jednom mieste (kedze su 2) teda 50 za hodinu, teda 1 kartu za minutu. A to vsetko v idealnom pripade ak by ludia chodili uplne rovnomerne.
Jeden cestujuci - jedna minuta. Stale si myslis ze je chyba v ludoch?
PS ako som prehnal pocet predpokladanych vydanych kariet, tak ich kludne mozes mensit o polovicu a prist k dvom minutam na zakaznika, co je ale uplne irelevantne...
Fakt si myslis ze dva informacne tabule 3 metre od sebe kazda v hodnote 100tis su nutnost? Je to plytvanie. Plytvanie ala DPMK.
Letaky maju byt zrozumitelne na prve precitanie a nie formulovane tak, ze sa ludia musia chodit pytat na predajne miesta.
Ad PS. No nechcel som. ale ked si povedal ze aj keby DP informoval tak ako mal tak by sa tvorili rady v posledne tyzdne, tak som ti len povedal ze v PO to tak nebolo. Takze tvoj argument padol. Na to si ty zareagoval ze do toho nemam tahat Presov. Tak OK, nebudem.
Jasne, potom netreba sedadla, okna, dvere, stacia len 4kolesa a volant. A DP ma miliardy...
Ako,ze neinformuje? jasne, ked ty zijes v Presove a do KE si dosiel az teraz, tak je to pre teba novinka. DP informoval o zmene. Pre niekoho stacili tie informacie, pre inych nie. Ale nato su predajne miesta, aby sa cestujuci siel spytat, ak ma nejake pochybnosti.
PS:Nezatahuj do toho Presov, dobre?
K ankete na tejto stránke asi len toľko,že nie je vôbec objektívna. Podľa toho, čo som videl, tak tam bolo x hlasov z rovnakej IP adresy a niekoľkokrát za sebou. Ale verím, že aj tento problém sa vyrieši... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pete
Teda 20-25tisic mesacne, teda 1000 denne, teda 500 denne na jednom mieste (kedze su 2) teda 50 za hodinu, teda 1 kartu za minutu. A to vsetko v idealnom pripade ak by ludia chodili uplne rovnomerne.
Jeden cestujuci - jedna minuta. Stale si myslis ze je chyba v ludoch?
PS ako som prehnal pocet predpokladanych vydanych kariet, tak ich kludne mozes mensit o polovicu a prist k dvom minutam na zakaznika, co je ale uplne irelevantne...