dlhu trvacnost to nebude mat, citacky ZAZNAMENAVAJU kazdu BCK ktoru revizor kontroluje...
Porovnavanie databaz bude o chvilu funkcne, takze staci ze ciernu kartu bude kontrolovat dalsi revizor o zopar hodin, tato vyskoci ako blokovana a majitel putuje na policiu - trestne stihanie, pripadne priestupkove...
okrem toho, ze nepoznam realny priklad prelomenia ochrany karty... aj ked, nevylucujem to, najma pri ISIC kartach vydavanych TUKE, su odlisne nez EM test
Ale ved sme donedavna mavali 12tku. Ta predsa obsluhovala obidva spitals, ale pan Dutko predsa schvalil jej zmenu, ci nie. Vid, CP. No nic, teraz sa investuje akoze viac penazi na zavedenie toho co tu bolo v lepsom intervale ako planuju. Ja som zvedavy kto za to zhrabne viac
Mozno si ho riadici sami svojvolne zrusili. Alebo mam este druhe vysvetlenie: Obluk sa sam od seba upravil, kolaje sa z jedneho dna na druhy tvaria ako nove a auta ani nepocituju, ze je tam nejake krizovanie cesty s elektr.tratou. ?
Hmm, daco sa mi mari, ze po jednom vykolajeni, navareni obluku a opatovnom vykolajeni tam bol pre vlaky absolutny zakaz minania sa . Ale mozem sa mylit.
Tu sa netreba bavit o riadeni Kosic, ale celej zeleznice ako celku. To som ti uz vysvetlil na probleme v Markusovciach. Momentalne tu vladne nehorazny chos, ak by to bola sukromna firma, tak uz davno lezi v troskach.
Esicko: Na tomto mieste je to jednoduché, pretože električka, ktorá prejde na signál pri Dome umenia, na križovatke s Kuzmányho vždy vyčkáva. Na signál sa teda maximálne stane, že sa obe protismerné električky minú vzájomne, pričom tá zo Štúrovej je už za výhybkou. Ak by aj nebola, signál je tu natoľko dlhý, že električka z Kuzmányho môže čakať až kým neprejde električka v protismere celú križovatku. Dostatočne dlhý signál je aj na NO, takže asi jediný taký problém by som videl pri míňaní vlakov iba na križovatke z Kuzmányho na Hviezdoslavovu a opačne. Prípadne ma ešte doplňte.
Alebo odbocenie cez svetelnu krizovatku pri plavarni. Myslim,ze po vykolajeni supravy na obluku tam urcity cas platil zakaz minania sa vlakov v obluku. Mozno to stale plati, no riadici to ignoruju...
Sarko, co ked uz bude protismerny vlak napr. odbocujuci z Kuzmanyho na Sturovu (L2,4,7) na zjazdovej vyhybke na Sturovej a z tej bude chciet odbocit vpravo iny na Kuzmanyho? Ako bude ten druhy postupovat? Vycka na druhy signal?
No podľa mňa k bezprostrednému míňaniu dochádza skôr na miestach, kde svetelná signalizácia nie je (Čs. armády - Zimná, kruhový objazd, rýchlodráha a pod.) alebo ak je vypnutá. Tam, kde signalizácia funguje, sa električky kvôli vzdialenosti väčšinou stretnú až za výhybkami. Alebo spomaliť musí len tá električka, ktorá je teoreticky bezprostredne ohrozená. Keď som jazdil v Brne, dal sa tento príklad pohodlne praktizovať.
Balky: Lenže ja som kvitoval zákaz míňania na výhybkách všeobecne. To keď pôjde v KE s (ne)údržbou tratí takto ďalej, tak o chvíľu sa nebude mať čo vôbec míňať. A navarovanie oblúkov sa do toho nedá počítať, pretože kvôli väčšej tvrdosti a nepravidelnosti návarku dochádza k zvýšenému opotrebovaniu kolies a neverím, že výmena pár oblúkov raz za čas je drahšia, než postupná výmena veľkého množstva električkových kolies. Ak sú teda oblúky v takom stave, v akom majú byť, za normálnych okolností nemá ku kolízii prečo dôjsť. Samozrejme tu opäť nemám na mysli zákaz míňania z dôvodu presahu do profilu protiidúceho vlaku (KT8). Ale aj to sa dá pohodlne vyriešiť napr. zväčšením polomeru vonkajšieho oblúka pri jeho najbližšej oprave.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko