Reakcia na: Esicko #11617:
No podľa mňa k bezprostrednému míňaniu dochádza skôr na miestach, kde svetelná signalizácia nie je (Čs. armády - Zimná, kruhový objazd, rýchlodráha a pod.) alebo ak je vypnutá. Tam, kde signalizácia funguje, sa električky kvôli vzdialenosti väčšinou stretnú až za výhybkami. Alebo spomaliť musí len tá električka, ktorá je teoreticky bezprostredne ohrozená. Keď som jazdil v Brne, dal sa tento príklad pohodlne praktizovať.
treba len dockat casu
Sarko
Diggi: Vďaka za info a zisťovanie z dispečera, novinku pridám hneď, ako to bude možné.
Yps: Neviem, čo Ti mám na to povedať. Myslím si o tom svoje. Záver vyšetrovania ma prekvapil, naopak opatrenia vôbec. Namiesto toho, aby sa to fyzicky a organizačne riešilo, sa to "papierovými" príkazmi a zákazmi len zhorší. Doteraz sa na kruhovom objazde na priecestiach často čakalo aj niekoľko minút, odteraz to môže trvať aj oveľa dlhšie. Kvitujem len jedno, zákaz míňania vlakov, kde môže dôjsť ku vzájomnej kolízii, čo funguje napr. aj v takej Prahe, kde o košickom stave vyhýbiek ani nechyrujú.