Už som občas počul o nejakých firmách, čo ryžujú, ale v prípade mestských dopr. podnikov mi ukáž jeden príklad, ktorý je ziskový. Hovoríš, že ti je jedno, koľko hodín tie ženy tam za okienkami pracujú, ale ked´sú tam 12 hod., t.j. od 7.00 do 19.00, vieš si predstaviť žeby tam nejaký zákazník prišiel skôr, alebo po 19.00 ? No ,možno 14 hod., ale viac by bolo asi neefektívne. A ešte na margo toho oleja do ohňa, ked´už sa ich tak zastávam, tak ja už som robil s ľud´mi neraz a ver mi, že ked´ťa jeden , alebo piati naserú, tak sa to ešte dá zožrať, ale ked´je to len každý tretí pri tých čakacích časoch, tak na druhý deň ideš zo stresom do práce a na tretí pomýšľaš na samovraždu. ?
Ja o tom viem, ten príspevok som si všimol. Problém je v tom, že zasahovať do databázy CP bez toho, že by som vedel, ako to mám opraviť, si nemôžem dovoliť. Prosím o zhovievavosť.
Suhlas, az na jeden detail: v Presove vlastni cipovu kartu asi 40 tisic ludi. Kedze KE su 2,5-krat vacsie, predpokladam, ze tvoje cislo 60 tisic je smutne podhodnotene, skor by som cakal nieco ako 100 tisic. Cize s tymi frontami je to este horsie, ako uvazujes.
Ano mas pravdu. Zivali prazdnotou. Je to hlavne kvoli lenivosti, ale dost vysoke percento je aj kvoli nekvalitnym informaciam. Ludia cakali kym sa to utrasie a spresni co sa vlastne ma robit. Ten cas je uz tu a preto to vizera tak ako to vizera. Ja som drzitelom ISIC cize ja som problem s kartou nemal. Len s dobijanim.
Je jasne ze vsetci sme len ludia a atmosfera v miestnosti kde je v rade natlacenych 50 ludi stojacich 2.5hod, nebude velmi priatelska. A preto som nechapal preco niektore pracovnicky este prilievali olej do ohna. Velmi prijemnu skusenost mam s dobijanim na NO v tej budke. Bola tam jedna starsia vysmiata pani ktorej robota isla jedna radost. A aj frflajuci ludia po odbaveni mali nas5 usmev na tvary. Proste idealny clovek pre pracu s verejnostou.
Beriem tvoj prepocet...Ale ked v tom clanku znelo, ze predtym ich vybavovacie miesta zivali prazdnotou....t.j.neboli vyuzite.Ak by vtedy boli 1/2hodinove rady, tak dnes by nemuseli lenivci cakat 2 a viac hodin.
Teraz mohli dobijanie BCK+predaj kuponov riesit inak. Ci nakupom dalsej techniky? Mali dat vacsie investicie do zariadeni, ktore potom nebudu potrebne?Vyssie vydaje=vacsie naklady=vysia cena BCK na kompenzovanie vydajov. Mal by som ja platit viac za BCK, aby si aj ti posledni lenivci mohli v pohode vybavit kartu za 10min? To by snad nechcel nikto z nas...Pricom vacsina z nas si uz urcite vybavila BCK v case, ked este neboli rady. Je to absurdne, ked normalnezmyslajuci ludia sa zastavaju flakacov, lenivcov...
Je to absurdne, ako ked sa cestujuci s platnym CL postavi na stranu cierneho pasaziera. Vsimnite si, ked revizori chytia ciernych. Kolki sa zastanu revizorov a kolki skocia do revizorov. Druhi vyhravaju na celej ciare. A pritom si neuvedomuju, ze okradaju hlavne seba, lebo DP unikaju trzby a musi zvysovat cestovne,a odnesie si to znova len poctivy cestujuci s platnym CL.
Mas pravdu. Par firiem este nepochopilo ze obcas musia aj nejaky ten zisk oželieť v prospech spokojnosti zakaznika a ze nemozu na vsetkom a za kazdej okolnosti ryzovat.
V podstate s tebou suhlasim. Ale sam si potvrdil ze sa to dalo vyriesit inak, minimalne predaj papierovych kuponov + dobijanie existujucich BCK. Vies kvalitna firma musi aj predpokladat ze ludia su taki aki su, ze si vsetko nechavaju na poslednu chvilu a keby im islo o spokojnost tak si to mohli zariadit tak ze aspon posledny mesiac pripadne 2-3 tyzdne posilnia odbavovacie miesta. Dalsia vec: mna ako platiaceho zakaznika vobec nezaujima kolko hodin tam sedia. Je to proste napln ich prace a su za to plateny (ako velmi to uz je ina tema). A o kvalite informacii ani nehovorim. Keby ludia medzi sebou ako tak nerozsirili ze je tu zmena tak z tych otrhanych A4 papierov polepenych po oknach vozov medzi reklamou sa to dozvie mozno tak 30-40%cestujucej verejnosti.
Pridam este take male zamyslenie. Vravis ze ludia na to mali 4 mesiace. (suhlas). Daj 4 krat 30 dni (co je blbost lebo nie vsetky su pracovne + pracovny cas nie je 24h) ale zanedbajme to. Takze mame 120 cistych dni. Dajme tomu ze BCK potrebuje 60000 ludi (presny pocet neviem mozes ma upresnit) podel 60000/120 mas pocet ludi ktore potrebujes vybavit za den. Samozrejme je hlupe si mysliet ze hned od prveho dna vsetkych 60000 ludi bude vediet o zmene a ze sa zorganizuju a vytvoria si poradovnik kedy kto pojde. Podel to dvoma pracoviskami (na vybavovanie BCK) a pripadne si to prerataj kolko ludi musis vybavit za hodinu. Uplny zaver: Pracovnici by museli makat jak fritky celu pracovnu smenu + ludia by sa museli zorganizovat + informacie o zmene by museli byt zname a jasne od prveho dna.
Na hlavnej stanici druheho najvacsieho mesta v CR sa nerekonstruuje nic, lebo uz sto rokov sa hovori (a stale iba hovori) o tom, ze ma byt stanica odsunuta
: Ako to, ze DP vymenu nezvladol? Cestujuci maju cele 4(!!!) mesiace na vystavenie BCK. A teraz sa rozculuju. Cele 4 mesiace viseli oznamy v dopr. prostriedkoch, vsade sa o tom hovorilo. Ale Slovac si vsetko necha na posledny mesiac, den, hodinu a potom este frfle, ze je natresk. Je a co ma byt, tak im treba, nech si mrznu.. Ked su sprosti, nech si cakaju. Kolki z vas si BCK vybavili skor, okrem ineho aj preto, ze ste v marci predpokladali fronty? Ale nie, my este nadavame, aky je DP skostnately, nepruzny? Pytam sa preco? Preco by mal byt flexibilny a platit nadcasy zamestnancom len kvoli tomu, ze je Slovac leniva? Nikto sa vsak nepozastavi nad tym, ze tie zenicky za okienkom maju tiez svoju rodinu a teraz chodia domov polomrtve...len kvoli pohodlnym ludom, ktora ma na vystavenie BCK cele 4mesiace.
Druha vec je, ze DP mohol inac poriesit dobijanie BCK. Na Roosw,Bard. urcit na to terminal, kde by zenicka prednostne dobijala BCK, predavala kupony. Kedze terminalov maju obmedzeny pocet, tak by to slo na ukor vystavovania novych BCK.
No az tak vlastna hlupost to nie je. Ja som kartu siel "len" dobit a zabil som asi hodinu. Okrem toho mojej priatelke odmietli dobit kartu na vybraty termil s dvovodom ze sa to neda. Ked sa ludia stazovali ze tam maju bordel tak pracovnicky DPMK nahlas zacali rozpravat ze si mozu vylozit nohy na stol a nerobit ked sa nam zda ze je tu bordel. No co k tomu dodat. Stare zmyslanie sa len tak lahko nevytrati. Proste to DP technicky nezvlada. Keby mali flexibilny pristup k zakaznikom tak by okamzite reagovali na vzrastajuci pocet ziadatelov a zakaznikov na kupu a dobitie. Ale naco sa snazit ked staci len pretrpiet nadavky a staznosti a potom vsetko spadne do povodnych kolaji.
Este by som chcel zviditelnit jednu nadhernu vec v tom clanku a to: "Väčšia polovica kariet už je vydaná". To som nevedel ze exsistuje aj vecsia polovica ? ?
dovoľ mi s tebou nesúhlasiť. mama si zašla len dobiť kartu do mesta, lebo bývame na ťahanovciach, kde žiadne miesto na dobíjanie nie je vytvorené. na roosveltovej to po hodine vzdala a na námestí osloboditeľov si počkala dobrú polhodinu vo fajnej zime. hlúposť áno, ale zo strany dopravného podniku, ktorý úplne nezmyselnú výmenu mesačníkov za bezkontaktné karty nezvládol
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Balky
Druha vec je, ze DP mohol inac poriesit dobijanie BCK. Na Roosw,Bard. urcit na to terminal, kde by zenicka prednostne dobijala BCK, predavala kupony. Kedze terminalov maju obmedzeny pocet, tak by to slo na ukor vystavovania novych BCK.