No mne to celo 840-ky hned evokovalo potkaniu tvar, co mam robit. Dedukciou som z informacii prisiel nato, ze by si to mohol byt Ty, isty som si nebol. Kto chce, moze sa so mnou kontaktovat, nemusi chodit potajme Ukazem nejake zaujimavosti zo zel. problematiky, v dopravnej kancelarii i v terene. Len teraz mam dovolenku. Mail mam rovnomenny ako nick na orangemail.
U nas je vsetko take uzkoprse, ale tie 840 su po dlhom case uplne nieco nove na slovenskych kolajach, nie prerabane - rekonstruovane. Aspon to je krok, snad mozno povedat, ze vpred. Taka rekonstrukcia 810 resp. 010 na 812 je podla mojho skromneho nazoru velkym krokom vzad.
Nodes, ano videl, to uz je ina polievka... V Cesku vychadzaju casopisy Zeleznicni magazin a Draha a momentalne na Talent pozeram v knihe, velmi krasnej - Atlas vozidel - Motorove vozy a jednotky CD a ZSSK.
Prepacte, spal som po nocnej... Takze. Vladimir, v piatok si 2x840 na 2. nastupisti 7. kolaji videl velmi spravne, ved sam som ju tam pustil . Celo mohlo byt podla mna ovela lepsie, nepochopitelne (pre mna) sa zhora nadol zuzuje, tak to spolu s navestnymi svetlami vyzera ako potkania tvar... Od 26.11. jazdia tieto jednotky v skusobnej prevadzke s cestujucimi v 1-6 s vl. 1823 Zv-Ke prichod 9.12, v 7 vl. 1829 prichod az 13.27, naspat uz spominany 1822 Ke-Zv odchod 16.00. Tento stav ma byt do konca tohto GVD, t.j do 13.12. V novom GVD su planovane na vl. 1821 Zv-Ke dalej otocia v 7-4 na vl. 1905 Ke-Humenne, naspat navrat druhy den rano o 5.26 vl. 1906 He-Ke (bude jazdit len v a hned vl. 1820 (terajsi 804 o 5.56) Ke-Zv. Fotecku, J, by som mal co som fotil v piatok ale len mobilom, ak ste uz nieco na Nete neobjavili poslem na mail ako MMS prinajhorsom... Sarko, ano, aj ja som sa tym spojom viezol a vidim, ze som sa nemylil. Vystupili sme pri OC Optima. 840 su designovo urcite lepsie ako tatranske 425 ale na take Desiro to zdaleka nema. Co sa tyka nedostatocnej kapacity a rozvrhnutia sedadiel, plne s Tebou suhlasim. Jedna jednotka ma vcitane sklopnych sedadiel 110 miest na sedenie a aj zvacsa studentov v piatok skoro preslo pociatocne nadsenie, ked cestovali z Ke natrieskani ako v MHD. Ani podla mna sa na dlhsie trate typu Zv-Ke nehodia, ale ti, ktori ich tam zaradili to isto-iste vedia lepsie...
Ja som už niekoľko mesiacov dozadu videl skúšobné jazdy r. 840 alebo len odstavé v stanici Vrútky. Jednotky 840 sa mi dizajnovo pozdávajú oveľa viac ako tatranské 425. To isté platí aj o decentnom nátere, ktorý je modro-šedý (žeby metalíza? ). Horšie je to však s nedostatočnou kapacitou a rozvrhnutím sedadiel, ktoré sa na dlhšie trate absolútne nehodia. Zvlášť na trati ZV - KE.
Áno, bol som to ja :-> Ty si sa v tom spoji viezol?
To si však určite nevidel, keď som sa vracal späť, čakal som na L38z o 14:15 a tu s 5 min. meškaním prišla totálne natrieskaná krátka Karosa. Ešte horšie bolo, keď sa na Valcovni do nej chceli natrieskať končiaci železiari a keď som ich už chcel ľutovať, ako musia denne cestovať, hneď som na nich v duchu začal nadávať. Viacerí si bezočivo vytiahli vystrihnutý pásik, ktorý bol na jednej strane štiknutý (zrejme ešte ráno cestou do práce), pozreli na kód a druhou rukou si "v kešeni" prestavili vlastné nástroje... Jedného som pozornejšie sledoval, ale keď si ma všimol, pozrel na mňa takým vražedným pohľadom, že by hádam dokázal aj zabiť...
Nemáte fotečku tej 840tky? Chcel by som vidieť ako vyzerá. Tatranské električky sa do prostredia Tatie hodia. Má zopár dizajnérskych chybičiek, ale to je až tak nevadí.
Este nie je jasne co a ako, ale navrh postupil na mestský magistrat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes