Nepochopil si to. Shorty to vysvetlil tak, ze ak cestujes od Monoka po Krematorium, staci ti listok na 2. pasmo. Ak cestujes od stanice po Krematorium, staci ti listok na 1. pasmo. Samotne zastavky NIE SU v 2. pasme, len na cesty medzi nimi sa vztahuje tarifa 2. pasma. Teda ide o zlavu (sice na pohlad trochu "divnu", ale akoby sme neboli od DP zvyknuti...) Podobne "vynimky" existuju uz davno a to hlavne medzi obcami Peres, Polov a pod., kde sa cesty medzi nimi (neviem presne ako to je, najdes to v prepravnom poriadku) povazuju za cesty vramci 2. pasma, aj ked oficialne zaradenie zastavok je v roznych pasmach. Rovnako existuju vynimky pre obyvatelov MC Saca, alebo studentov tamojsich skol, ktore im dovoluju cestovat do Sace akoby len vramci 1.pasma.
Pozn. takto to prezentoval Shorty, ze mu to revizorky tymto sposobom vysvetlili. Nerucim za to, ako to naozaj je a ako si to vysvetli ina skupina revizorov alebo priamo na podniku... ?
no možeš na stanici, na prvej zastavke na Jazere, na Bardejovskej v DP, na Roseweltovej tiež v DP, o inych neviem..... možno sa už da aj vo všetkych predpredajoch v meste.
Presne tak. Ak pojdes zo ZST na Letisko, potrebujes listky pre obe pasma. Tak ako ich budes potrebovat do Spalovne, do kremaku. Zapamatal som si L33: V useku Tahanovce-Monok az Krematorium je II.tarifne pasmo. To znaci, ze ak cestujem po Monok, potrebujem JCL v hodnote 12Sk, od Monoka po kremak by som si mal stiknut JCL v hodnote 7Sk. A pri prechode medzi medzi pasmami zakonite potrebujem JCl pre obe pasma. Logika, nie??
Neviem kto ma na starosti wapove stranky, ale vo vyhladavani spoja podla zastavky je zle naprogramovane vyhladavanie mena zastavky. Ak je v nom medzera napr. "OC Laborec" (Alebo len "OC L"), nikdy nic nenajde. Ale pritom ked zadate iba "OC", tak zistite ze "pocet najdenych zastavok je prilis velky". Ako najst zastavky s medzerou, hm? ?
Zmatocne je to, ze cestovanie v uvedenych usekoch bolo zaradene do II/III pasma, a pod tymto oznamom bol dodatok, ze pri ceste MEDZI pasmami je treba mat listok pre obe pasma. Z toho clovek mohol nadobudnut pocit, ze samotne zastavky boli zaradene do II/III pasma a teda pri cestovani napr. zo stanice na letisko potrebujem listok pre I aj II pasmo. Co Shorty vyvratil...
Minule sa tu rozoberal oznam o zmene tarify na niektorych busovych linkach. Pozorne som si ho precital a myslim si, ze je uplne jasny. V uvedenych usekoch plati tarifa pre II., resp. III. pasmo. Nechapem, co je na tom zmätocne a nejasne.
Motory MAN: Motoraky radu 812 rozhodne na CNG nejazdia. Nie je to nahodou len rovnaky blok (a preto rovnake cislo, len s inym indexom) na ine palivo a nastaveny na iny vykon? MAN totiz robi pod jednym cislom (z hlavy neviem) tri podobne motory, kazdy s inym pismennym indexom, v rovnakej vykonovej triede. Jeden je klasicky diesel, dalsi CNG, treti LPG. Treba pozriet ich stranky, tam to urcite je, ak nie, LPG verzia jazdi na abusoch MAN v DPMaL.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor
Pozn. takto to prezentoval Shorty, ze mu to revizorky tymto sposobom vysvetlili. Nerucim za to, ako to naozaj je a ako si to vysvetli ina skupina revizorov alebo priamo na podniku... ?